Viesti Kirjoittaja Morhange »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Vilkaisepa kattoon. Arvaa mistä se on tehty.Morhange kirjoitti:Kitaristin kanssa Oulun Otto K:ssa.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Aika hyvin jos homputtaa ja nukkuu yhtä aikaa.hatey kirjoitti:Nukun.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Tuotahan Hätsy on tehnyt jo vuoskaudetKain kirjoitti:Aika hyvin jos homputtaa ja nukkuu yhtä aikaa.hatey kirjoitti:Nukun.![]()
(Varmaan kofeiinin sivuvaikutuksia?)
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Se onkin salaisuus kauniiseen ulkomuotooni ja erittäin korkeaan älykkyyteeni.darthmother kirjoitti:Tuotahan Hätsy on tehnyt jo vuoskaudetKain kirjoitti:Aika hyvin jos homputtaa ja nukkuu yhtä aikaa.hatey kirjoitti:Nukun.![]()
(Varmaan kofeiinin sivuvaikutuksia?)
Olen suossa. Viileä, raikas humusvesi pitää kehovartaloni suopursun raikkaana sekä viileänä, kuin tuoppi huurteista olutta.hatey kirjoitti:Kuivaannun, kävin suihkussa, taas olen puhtoinen ja raikas, kuin alati pulppuava lähde.
hatey kirjoitti:^Kääntykää, hyvä veli, edes oikeinpäin siellä suossa.
Ne on kiinajanalaiset ydinjärähdyssuojalasit, eivät suojaa auringonpaisteelta.hatey kirjoitti:^Teillähän on ne tyylikkäät Sveitsin alppijääkäreiden lumisokeusaurinkolasit. Niiden käyttö on nyt suositeltavaa.
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Minä teen tuon yleensä toisinpäin, ensin suihkuun ja sitten vasta kuivaannutaan.hatey kirjoitti:Kuivaannun, kävin suihkussa, taas olen puhtoinen ja raikas, kuin alati pulppuava lähde.
Tai sen voi tehdä miehesemminkin, naputat ES kolalla viestiä.iPadi kirjoitti:Kirjoitan tätä viestiä, juon ES kolaa ja kuuntelen musiikkia. Kuka väitti että vain naiset osaavat tehdä kolmea asiaa samaan aikaan?
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Vaadi niiltä kunnon kipulääkkeet, Tramal on hyvä.Thoth kirjoitti:Istun odottamassa kirurgian poliklinikalla. Töölössä. Puolitoista tuntia olen jo jonottanut... Onneksi on Air mukana.
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja ipot »
Onnea…ipot kirjoitti:Juhlistan 19 v synttäriäni ja intin vlv:tä Pleikkarin ja hompun seurassa.
Viesti Kirjoittaja Morhange »