Apua, kauheaa väkivaltaa mainitsemassasi ohjeessa, että Laphroaigia RUOKAAN! Olin kuvitellut kuulleeni jo kaikki maailman kauheudet, mutta tämä se ylittää kaiken kuulemani kauheuden!
Kehota vaimoasi kiertämään kaukaa moisen ohjeistajan ohjeet, ties mitä muuta nautintoaineraiskausta sieltä löytyykään.
Jaa mutta nyt tulee Rubenin ohjelma, pitääpä katsoa yhtä ylivoimaista suosikkikatsottavaa ja lähes ainoaa fiksua politiikkaan liittyvää viihdeohjelmaa. Sipilä paikalla näemmä.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Luin tänään Talisker-pullon kyljestä tuoteselostetta. En varsinaisesti löytänyt, mutta siinä oli ruokasuositus "savustetun lohen ja tumman leivän kanssa". Enpä kyllä Taliskeria ruokajuomana osaisi nauttia...
Viimeksi muokannut Macco, 13.3.2015 klo 22.41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Koska mahtaa ihmiset tajuta, että viskissä on kyse muustakin kuin tunkkaisesta turpeesta ja savusta. Menkää Kerttulin Krouviin ja tutustukaa viskeihin ilman asennetta "kunhan on savuinen , on varmaan hieno"….
Sieltä löytyy ihan varmasti jokaista myymisen arvoista viskiä. Raikasta ylämaan tavaraa ja saariston umpeen turvotettua turvemönkköä jne… Jaspeja jne…
Jos sanotte olevanne foorumilaisia, baarimikko osaa laittaa pienen korotuksen hintaan.
Viimeksi muokannut Tauvo, 14.3.2015 klo 2.35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen korkeaan ikään päässeenä maistellut myös lukuisia viskimerkkejä ja laatujakin, aina kuitenkin palaan Lagavulinia hankkimaan. Makuaisti toki muuttuu aikojen saatossa, ja vaihtelukin on kivaa, aina tuo savuinen maku kuitenkin tuntuu siltä parhaalta. "Hienoudella" ei ole omassa juomavalikoinnissani mitään tekemistä, hyvää itsetuntoa minulla on vaikka muille jakaa, sitä ei tarvitse moisilla valintaperusteilla korostaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Tilkkanen Nederburg vallkkaria kummien vaihdon jälkeen maasturiin. Yllätys takanakki väärinpäin pyörimis suunnaltaan,olis ymmärtänyt jos valkkari ennen vaihtoa mutta ei....
Macco kirjoitti:Luin tänään Talisker-pullon kyljestä tuoteselostetta. En varsinaisesti löytänyt, mutta siinä oli ruokasuositus "savustetun lohen ja tumman leivän kanssa". Enpä kyllä Taliskeria ruokajuomana osaisi nauttia...
Ei tarkoita varmaan ruokaa vaan sopivaa oheissnackia. Venäläinen versio: vodka + tumma leipä ja sipuli.
Lare kirjoitti:ja loiventavaa ei voi ottaa jos maanantaina pitää mennä töihin.
Mun nykyisessä työpaikassa oli sosiaalitilojen pullokoneessa saatavilla pilsneriä joskus aikoinaan. Pojat kertoivat, että kone oli maanantaisin tyhjä kahvitaukoon mennessä. Sosiaalitilat on se paikka missä useammat pitää haalareita. Minä heitän ne jo kotona päälle kun lähden työmaata kohti. Säästää aikaa tuolla vedolla kun ei tarvitse sosiaalitiloilla vierailla. Tässäkin työpaikassa viikon viimeinen työpäivä arvotaan viinapullo. Arpa maksaa 2€ ja arparahoilla ostetaan seuraavan viikon palkinto. Mitähän pomo tuumaisi, jos tietäisi? Noh... Pikkupomo on ollut arvonnassa useasti mukana, että tiedä siitä.
Ei tule montakaan työpaikkaa mieleen missä ei olisi ollut pulloarvontaa yms tarjolla. Useammassa paikassa on ollut sitä alkoholia myynnissäkin. Nykyinen lainsäädäntö on varmaan tuon kieltänyt, jos kaupanalaa ei lasketa mukaan.
Viimeksi muokannut M.P.T, 29.3.2015 klo 17.42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Extra Jallua kahvin kera ja muutamia tölkkejä A.le Cogia. Jalluja hirveästi aiemmin harrastanut ja täytyy todeta että kyllä se viina tuoksuukin läpi, onneks kaapissa konuja riittämin. Cogista sen verran että onneksi loppuvat pian, halpaa oli ja siltä maistui.. Onko vikaa miehessä kun viinat ei kelpaa?
Apple iMac 5K 3.3/24/512 (15) # iPhone 12 mini # +
Nikon D500, Nikkoreita +