Vuoden asunut täällä Laajasalossa enkä ole vielä käynyt yhdessäkään "paikallisessa".
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Joskus pidin itsekin baarikaapissa B-ainetta, ja toisinaan sitä nautinkin nimenomaan C-aineen kera, mutta väkevien ja makeiden juomien nauttiminen on jäänyt viime vuosikymmeninä aina vain vähemmälle. Taloon tulleet kirkkaatkin olen pääasiassa lahjoittanut pois. Mutta olut on ihan hyvä iltaruokajuoma; lounaalla taas mieluummin juon vettä, piimää, maitoa tai teetä.Jussi68 kirjoitti:Onko nämä niitä YLEn hapatuksiaarisel kirjoitti:Tummaa Marsalkkaa lasillinen ruokajuomaksi viikonloppuun laskeutuessa.![]()
Itse olen kiskonut... no, sitä tuttua B+C med is-yhdistettä jo "muutaman" annoksen - tuntuu uppoavan
Viesti Kirjoittaja Macco »
Suosittelen kiljua. Itse tehtyä tietty.arisel kirjoitti:Tänään sitten jotain muuta olutta, en ole vielä päättänyt minkä valitsen.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Perunakiljua (kodin hölmöilevä perunaviini)Macco kirjoitti:Suosittelen kiljua. Itse tehtyä tietty.arisel kirjoitti:Tänään sitten jotain muuta olutta, en ole vielä päättänyt minkä valitsen.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Voi hitsinpitsi, kuulostaa pahalta. Pitikö sitä coopperia lähteä treenaamaan? Olisit pysynyt vaan sohvalla. Katso vaikka minua, olen elämäni kunnossa!arttula kirjoitti:Lavantautirokotteen jäljiltä vatsaa vääntää niin, ettei ole pystynyt juomaan kuin vajaan litran FunLightia pariin vuorokauteen. Pittää vissiin kohta lähteä uudelleen tiputukseen sairaalaan, kun tuommoista kuumehorkkaakin lykkää
Olette erittäin oikeassa...vinouma kirjoitti:Voi hitsinpitsi, kuulostaa pahalta. Pitikö sitä coopperia lähteä treenaamaan? Olisit pysynyt vaan sohvalla. Katso vaikka minua, olen elämäni kunnossa!arttula kirjoitti:Lavantautirokotteen jäljiltä vatsaa vääntää niin, ettei ole pystynyt juomaan kuin vajaan litran FunLightia pariin vuorokauteen. Pittää vissiin kohta lähteä uudelleen tiputukseen sairaalaan, kun tuommoista kuumehorkkaakin lykkää
Viesti Kirjoittaja thoug »
Viesti Kirjoittaja Nipo »
En.arisel kirjoitti:^ Jokos olet päässyt kotiin FunLightia lipittämään?![]()
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Ymmärtääkseni ne eivät ole varsinaisesti rajoituksia, sanot vaan tullimiehelle, että tarvitset ko. määrän etanolia vuodessaNipo kirjoitti:Käyn kerran pari vuodessa Virossa ostamassa alkoholia. Kävin viimeksi noin kuukausi sitten. En voi kuin ihmetellä näitä uusimpia rajoituksia.
Suurin ihmetyksen aihe on 90 litran (viini+siideri+kuohuviini+lonkero) rajoitus.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja iMies »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja iMies »
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja maccivaari »