Eiköhän ne turhat huristelut ole loppuneet jo aikoja sittenvinouma kirjoitti:Bensa saakin maksaa, nousisi minun puolestani vaikka 20 euroon/litra, niin loppuisi turhat huristelut! 8)
/V
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Eiköhän ne turhat huristelut ole loppuneet jo aikoja sittenvinouma kirjoitti:Bensa saakin maksaa, nousisi minun puolestani vaikka 20 euroon/litra, niin loppuisi turhat huristelut! 8)
/V
Viesti Kirjoittaja tsip »
Viesti Kirjoittaja Erño »
tsip kirjoitti:Nyt haluan iPhone 3G:n! Eikä mulla ole YO-lakkia
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja E-Bop »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Bussit ilmaisiksi!Pasteur kirjoitti:Auto on Suomessa monessa paikassa välttämätön työssä käyville. Taas autoilun verotuksessakin ainoana taka-ajatuksena on riistää työtä tekevien rahat ja paapoa niillä lähipuiston pertsaa ja tonzaa... PRKL.![]()
Joukkoliikenne tulisi tehdä riittävän halvaksi, jotta se kaupunkilaisille kannattaisi. Tai sitten tehdä kaupungissa ajelusta kalliimpaa. Mutta hyvin monella Suomessa on n. 50km tai pidemmät työmatkat, joten järki pitää olla päässä, kun löpöä verotetaan.
Tai kakka siinä! Bring it on esivallan ky*vät! Tämä poika paholainen lähtee pussikaljalle pertzan ja tonzan kanssa puistoon ja alkaa juomaan, naimaan ja varastamaan työssäkäyvien rahoja. kakka siinä. Sitä tehdään mikä parhaiten kannattaa. paholainen kommunisti valtio!
Ethän itse syyllisty tähän?NeliX4 kirjoitti:Kunhan nyt käytetään yleistä mielipidettä hyväksi ja naristaan omien etujen puolesta.
Oma kitinäni ei kohdistu markkinahintoihin tai bensan hintaan suoraan laisinkaan. Ne ovat mitä ovat. Minä vuodatan oikeudenmukaisuuden ja tasa-avon puolesta! Vuodatan oikeudenmukaisen tulonjaon puolesta!NeliX4 kirjoitti:Bussit ilmaisiksi!
Harvemmin, ainakaan näin räikeästi että saa itseni ja edustamani tahon näyttämään tyhmältä ja heikentää sen arvovaltaa. nimim. v*tun rekkakuskitPasteur kirjoitti:Ethän itse syyllisty tähän?NeliX4 kirjoitti:Kunhan nyt käytetään yleistä mielipidettä hyväksi ja naristaan omien etujen puolesta.![]()
Markkinoilla ei ole mitään tekemistä bussihintojen kanssa, kun kunta maksaa joka tapauksessa 80% liikenteen kuluista. Miksei samoin tein 100%.? Jos kunta makaisi 100%, menettäisivät liikennöitsijät suurimman tulojen neuvotteluvaltin. Liikennöitsijän on helpompaa ryöstää muutama euro sata kertaa päivässä, kun satoja tuhansia euroja kerran vuodessa.Pasteur kirjoitti:Oma kitinäni ei kohdistu markkinahintoihin. Ne ovat mitä ovat. Minä vuodatan oikeudenmukaisuuden ja tasa-avon puolesta!NeliX4 kirjoitti:Bussit ilmaisiksi!
NeliX4 kirjoitti:Kunhan nyt käytetään yleistä mielipidettä hyväksi ja naristaan omien etujen puolesta. ***ET KAI ITSE SYYLLISTY TÄHÄN?*** -> NeliX sanoo: Bussit ilmaisiksi!
Huomattu on...NeliX4 kirjoitti:Minä vastustan autofasismia.
Pasteur kirjoitti:Sori, jäsentelin vähän huonosti:
NeliX4 kirjoitti:Kunhan nyt käytetään yleistä mielipidettä hyväksi ja naristaan omien etujen puolesta. ***ET KAI ITSE SYYLLISTY TÄHÄN?*** -> NeliX sanoo: Bussit ilmaisiksi!
... joka ei siis liittynytkään dieselin hintaan.Pasteur kirjoitti:Mutta toistan oman vuodatukseni kohdistuvan autoilun sijaan tulonjakoon, työtätekevien riistämiseen ja vaimonhakkaajaspurgujen paapomiseen.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Prosenteista en tiedä mutta esim. 2004 löpö maksoi n.70c ja nyt se on n.1.70€. 1000km rekalla tuolloin 2004 oli löpössä 280€ ja nyt se on 680€. Jos rekka lataa tuon matkan päivittäin niin esim 300 ajopv 2004 maksoi löpönä 84 000€ ja nyt 204 000€. Ja tämähän on vain yhden auton diesel-kustannusten nousu kuljetusyhtiössä. Entäs ku autoja on 20? Näin nopeaa ja ärhäkkää kulukehitystä ei varmaankaan voi ihan kintaalla viskata. Mutta oli miten oli niin kuljetusyhtiöt siirtää ne kulut rahtaamansa leivän ja maidon hintaan ja kuluttaja sen lopulta maksaa. Siihen nähden tässä pitkulassa maassa voi löpön hinnan nostaa vaikka mihin niin kumipyöräliikennettä tarvitaan aina.NeliX4 kirjoitti: Ihan p*skapuhetta on kuljetusalan älytön katteen puotaminen ja kulujen nousu. Juttelin tuossa yhden tutun rahtarin kanssa, joka sanoi että dieselin hinnan nousu on rahtikuluissa noin 5% reaalinen hinnan nousu. Rahtihinnat ovat toisaalta nousseet 20%. Kunhan nyt käytetään yleistä mielipidettä hyväksi ja naristaan omien etujen puolesta.
Liittyi siis jälleen yhteen verotuksen muotoon, jonka pyrkimys on edesauttaa tulonsiirtoja. En puhunut löpön hinnasta (muut puhuivat) - tarkista vaikka! Eli puhuin siis veroista en polttoaineesta - ei sillä, että tätä olisi järkevä juupas-eipästellä, mutta kun sille tielle lähdettiin niin pakko on vängätä.NeliX4 kirjoitti:... joka ei siis liittynytkään dieselin hintaan.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Minäpä kerkesin ajamaan abt. 30000 km lisää mittariin , siitä päivästä lukien kun uuden auton kaupat sovittiin.hatey kirjoitti:Grrrr![]()
![]()
Helmikuussa tilattu uusi autoni, jonka piti tulla toukokuussa, ja sen jälkeen touko/kesäkuussa, ei ole tullut vieläkään.Toimitus siirtyi nyt jonnekin heinä/elokuulle.
No ei voi minkään, pysyypähän pitempään uutena, ja tämä vaihdokki on jo arvioitu ja se arvio on papereissa, jotenkka ei ole mun pussista pois.
Mutta silti
Viesti Kirjoittaja EP »
Minkä merkkinen auto on kyseessä?hatey kirjoitti:Grrrr![]()
Helmikuussa tilattu uusi autoni, jonka piti tulla toukokuussa, ja sen jälkeen touko/kesäkuussa, ei ole tullut vieläkään.Toimitus siirtyi nyt jonnekin heinä/elokuulle. No ei voi minkään, pysyypähän pitempään uutena, ja tämä vaihdokki on jo arvioitu ja se arvio on papereissa, jotenkka ei ole mun pussista pois.Mutta silti
Viesti Kirjoittaja maxima »
Oon kuullut että Lamborghineissä on toimitusvaikeuksia.NeliX4 kirjoitti:Minkä merkkinen auto on kyseessä?hatey kirjoitti:Grrrr![]()
Helmikuussa tilattu uusi autoni, jonka piti tulla toukokuussa, ja sen jälkeen touko/kesäkuussa, ei ole tullut vieläkään.Toimitus siirtyi nyt jonnekin heinä/elokuulle. No ei voi minkään, pysyypähän pitempään uutena, ja tämä vaihdokki on jo arvioitu ja se arvio on papereissa, jotenkka ei ole mun pussista pois.Mutta silti
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Bentley tulee perinteisesti kans aika hitaasti...maxima kirjoitti:Oon kuullut että Lamborghineissä on toimitusvaikeuksia.NeliX4 kirjoitti:Minkä merkkinen auto on kyseessä?hatey kirjoitti:Grrrr![]()
Viesti Kirjoittaja Aries »
Eihän tuossa mitään. Ajat tuolla autolla nyt vaan niin p*rkeleesti, suditat renkaat piloille ja muistat tyhjentää tankin ennen uuden auton hakemista. Näytä, että täälläkin päässä osataanhatey kirjoitti:Grrrr![]()
![]()
Helmikuussa tilattu uusi autoni, jonka piti tulla toukokuussa, ja sen jälkeen touko/kesäkuussa, ei ole tullut vieläkään.Toimitus siirtyi nyt jonnekin heinä/elokuulle.
No ei voi minkään, pysyypähän pitempään uutena, ja tämä vaihdokki on jo arvioitu ja se arvio on papereissa, jotenkka ei ole mun pussista pois.
Mutta silti
Viesti Kirjoittaja hatey »
NeliX4 kirjoitti:Minkä merkkinen auto on kyseessä?hatey kirjoitti:Grrrr![]()