isovanhemmat on kivoja, mulla on kyllä enää vaan mummo, mutta se on ihana
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Niin pienestä syystä.iPadi kirjoitti:Olin hukannut takin.tuomaril kirjoitti:Mistä syystä?
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Sitähän minäkin. Nyt mummi haukkui mua mielisairaaksi kun käytän kännykkää.tuomaril kirjoitti:Niin pienestä syystä.iPadi kirjoitti:Olin hukannut takin.tuomaril kirjoitti:Mistä syystä?
Tule jo hyvä ihminen sieltä pois ennenkuin on liian myöhäistä.iPadi kirjoitti:Sitähän minäkin. Nyt mummi haukkui mua mielisairaaksi kun käytän kännykkää.tuomaril kirjoitti:Niin pienestä syystä.iPadi kirjoitti:Olin hukannut takin.tuomaril kirjoitti:Mistä syystä?
Arg!!!iPadi kirjoitti:Teknisen tunnit peruttiin 8)
Koulu loppui jo 11.35.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Hä? Eikös noi koneet ollu just sun mielenkiinnon kohde nro 1?tuomaril kirjoitti: Minulla on vielä 2 tuntia ATK:ta!
Viesti Kirjoittaja Erño »
Yläasteen ATK = "näin käytät IE:tä ja Wordia". Meillä oli muistaakseni 9. luokalla vielä sitä hemmetin Turbo Pascalia.vinouma kirjoitti:Hä? Eikös noi koneet ollu just sun mielenkiinnon kohde nro 1?tuomaril kirjoitti: Minulla on vielä 2 tuntia ATK:ta!
Ei vain huvita. On nälkä.vinouma kirjoitti:Hä? Eikös noi koneet ollu just sun mielenkiinnon kohde nro 1?tuomaril kirjoitti: Minulla on vielä 2 tuntia ATK:ta!
Javascriptiä väsätään täällä nyt.Erño kirjoitti:Yläasteen ATK = "näin käytät IE:tä ja Wordia". Meillä oli muistaakseni 9. luokalla vielä sitä hemmetin Turbo Pascalia.vinouma kirjoitti:Hä? Eikös noi koneet ollu just sun mielenkiinnon kohde nro 1?tuomaril kirjoitti: Minulla on vielä 2 tuntia ATK:ta!
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Sinähän voisit väsätä JavaScriptillä Homppuun oikeasti toimivan haun jos kerran olette sitä harjoitelleettuomaril kirjoitti:Javascriptiä väsätään täällä nyt.Erño kirjoitti:Yläasteen ATK = "näin käytät IE:tä ja Wordia". Meillä oli muistaakseni 9. luokalla vielä sitä hemmetin Turbo Pascalia.vinouma kirjoitti:Hä? Eikös noi koneet ollu just sun mielenkiinnon kohde nro 1?tuomaril kirjoitti: Minulla on vielä 2 tuntia ATK:ta!
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Missä on Espania?tuomaril kirjoitti:Äiti ja isi suunnittelee että me lähdemme kesällä koko perhe Volvolla Espaniaan!! 8) 8)
Espanja sitten!Hieno kirjoitti:Missä on Espania?tuomaril kirjoitti:Äiti ja isi suunnittelee että me lähdemme kesällä koko perhe Volvolla Espaniaan!! 8) 8)
Mikset voi heti ensimmäisellä kerralla kirjoittaa oikein?tuomaril kirjoitti:Espanja sitten!Hieno kirjoitti:Missä on Espania?tuomaril kirjoitti:Äiti ja isi suunnittelee että me lähdemme kesällä koko perhe Volvolla Espaniaan!! 8) 8)
Luulin että se kirjoitetaan noin.Hieno kirjoitti:Mikset voi heti ensimmäisellä kerralla kirjoittaa oikein?tuomaril kirjoitti:Espanja sitten!Hieno kirjoitti:Missä on Espania?tuomaril kirjoitti:Äiti ja isi suunnittelee että me lähdemme kesällä koko perhe Volvolla Espaniaan!! 8) 8)
Voi maanalainen paikka!tuomaril kirjoitti:Luulin että se kirjoitetaan noin.Hieno kirjoitti:Mikset voi heti ensimmäisellä kerralla kirjoittaa oikein?tuomaril kirjoitti:Espanja sitten!Hieno kirjoitti: Missä on Espania?
Tuomaril ei osaa kirjoittaa edes Espanjaa oikein! Lällällää!tuomaril kirjoitti:^ Vaikene!
Vaikene sinäkin siellä Tuusulassa! Isi ja äiti miettii kumpi olisi parempi, Espanja vai Turkki...iPadi kirjoitti:Tuomaril ei osaa kirjoittaa edes Espanjaa oikein! Lällällää!tuomaril kirjoitti:^ Vaikene!