pöysti on ihan nero.Anniel kirjoitti: - Kyösti Pöysti
ei mulla muuta. moi.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Jaajaa, kurittomalla taas kalsarikännit.kuriton kirjoitti:Saunan jälkeen maistuu hyvälle tää salmiakkikossu, mutta tokko tuota nyt känniin asti kuitenkaan näin sunnuntaina. (niin, jos ei pääse lipsahtamaan)
Kukas sen luvan on antanut?kuriton kirjoitti:Mutta rankan työviikon jälkeen on lupa rentoutua näinkin.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Teppo Tulppu kirjoitti:Kukas sen luvan on antanut?kuriton kirjoitti:Mutta rankan työviikon jälkeen on lupa rentoutua näinkin.
Oishan siellä vaikka limoncelloa mutta kun huomenaamulla on taas lenkkiä niin tyydytään saunan jälkeen pelkkään vissyyn.kuriton kirjoitti:Hmmm... katoppas, jos olis siellä sunkin kauppakassissa jotain juomista, niin helpottuis tuo huomattavissa oleva huomattava kireytys, vai joko hihnasta loppu väljyys
Niin, ja siitä kasvaa mukavan "roteva" vatsa.kuriton kirjoitti:Onpa hyvää tää kossu
Niin-niin. Ja sitten huomisaamuna kun on ruma ankanpoikanen-krapula (herätessä vierellä on väärät munat) teiti laittaa kaiken meitin syyksi.kuriton kirjoitti:Haa-haa. Otan kiusallaskin toisen lasillisen tätä ihanaa imellystä. 8) Ja katselen näkyisikö roteva vatsaisia miehiä missä.Teppo Tulppu kirjoitti:Niin, ja siitä kasvaa mukavan "roteva" vatsa.kuriton kirjoitti:Onpa hyvää tää kossu
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Mulle mulle!kuriton kirjoitti:Salmiakkikossua ois vielä hieman jäljellä... maistuiskos
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Kunhan tulee niin pimmeetä, että saan laittaa nuo uudet valot palamaan ensinTeppo Tulppu kirjoitti: No tottahan toki, tuopa tuonne meitin kuistille, jookosta.
Älä sille laita, sehän sanoi että torstaihin asti pitäisi olla ilman ja avatarista päätellen se on muusikko eli se ei kestä katsella jämiä pullon pohjalla.kuriton kirjoitti:Wespalle taidan laittaa tuon pullon, hää ehti ensin, juo sinä vaan sitä sitruunalikööriäs, taitaapi olla herkkuas enemmän muutenkin
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Tulisin estämään, mutta Etelä-Savo lienee aika kaukana..kuriton kirjoitti:Ja itse asiassa, mikäs mua estää juomasta itsekin
Teppo Tulppu kirjoitti:se ei kestä katsella jämiä pullon pohjalla.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Tää on kyllä hauska ilmiö. Todellakin on arvattavissa, että hiprakkahan siitä tulee kun kaljottelee. Mutta silti useasti kuulee humalaisten kaatuillessaan sadattelevan, notta: "mitensh hemmetissä mie oo näin päishään..emmie tajua.."Maza kirjoitti:Kaipa se on tunnustettava, hiprakkahan siitä tuli, kaljanjuonnista. Sinänsä ihan arvattavissa ollut seuraus. Saapas vaan nähdä, kehittyykö tämä tästä vallan humalaksi asti.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Jonkkis »
Saunalahden viina (oli/on) Alkon halvinta viljasta valmistettua viinaa, kun ottaa huomioon Alkoholin prosentuaalisen määrän ja hinnan. Ennen alkoholiverotuksen laskemista Saunalahti oli halvinta viinaa mitä alko myi. Nykypäivän tilanteesta en tiedä.amanita kirjoitti:Mitä on saunalahden viina? Kaljaako? Olenko jäänyt paitsi jostain perimätiedosta vaiko uusimmasta uudesta?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Asia selvä! Minä en, ihan.Jonkkis kirjoitti:Saunalahden viina (oli/on) Alkon halvinta viljasta valmistettua viinaa, kun ottaa huomioon Alkoholin prosentuaalisen määrän ja hinnan. Ennen alkoholiverotuksen laskemista Saunalahti oli halvinta viinaa mitä alko myi. Nykypäivän tilanteesta en tiedä.amanita kirjoitti:Mitä on saunalahden viina? Kaljaako? Olenko jäänyt paitsi jostain perimätiedosta vaiko uusimmasta uudesta?
E: Eli suomeksi, w1ttu wiinaa mist tulee w1ttu gänää