![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Jos menee yli 1300€ tulot, pompsahtaa veroprosentti 0% => 20%.
E: Pistetään tähän vielä hehkutuskuva eilisestä rullaluistelulenkistä. 24,96km 8)
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Paljonkos olisit muuten saanut? Vähän yli 1300e? Silloin kismittäisi eniten, kun verot lohkaisisivat palasen.maxima kirjoitti:Lähetin just postia pomolle, että lyhentäisi mun kesäkuun työsopimusta, kun tienaan liikaa.On tää kauheeta...
Viizei kirjoitti:Paljonkos olisit muuten saanut? Vähän yli 1300e? Silloin kismittäisi eniten, kun verot lohkaisisivat palasen.maxima kirjoitti:Lähetin just postia pomolle, että lyhentäisi mun kesäkuun työsopimusta, kun tienaan liikaa.On tää kauheeta...
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Hih, aika vaarallista noin näyttää kotinsa sijainti. Varo vaan, kohta koko homppu on oven takanamaxima kirjoitti:E: Pistetään tähän vielä hehkutuskuva eilisestä rullaluistelulenkistä. 24,96km 8)
Sitä tässä vähän salaa toivoinkin.Anniel kirjoitti:Hih, aika vaarallista noin näyttää kotinsa sijainti. Varo vaan, kohta koko homppu on oven takanamaxima kirjoitti:E: Pistetään tähän vielä hehkutuskuva eilisestä rullaluistelulenkistä. 24,96km 8)![]()
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Tuonne UFFaffaalle keräilee vaatekeräilypisteistä vaattehet lajittelukeskukseen.Viizei kirjoitti:Mitäs työtä? Onnea kuitenkin!Jouna- kirjoitti:Wohou! Sain töitä!
wohou!
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Eikös se veroprossa oo isompi vaan sillä rajan ylittävällä summalla, ettei se muutu koko palkkaa koskevaksi ? Ainakin itse olen sen näin ymmärtänytViizei kirjoitti:Paljonkos olisit muuten saanut? Vähän yli 1300e? Silloin kismittäisi eniten, kun verot lohkaisisivat palasen.maxima kirjoitti:Lähetin just postia pomolle, että lyhentäisi mun kesäkuun työsopimusta, kun tienaan liikaa.On tää kauheeta...
Hmm.. Osaako joku viisas varmistaa tuota? Tai mistä tätä kannattaisi kysyä - verotoimistosta varmaankin?Jouna- kirjoitti:Eikös se veroprossa oo isompi vaan sillä rajan ylittävällä summalla, ettei se muutu koko palkkaa koskevaksi ? Ainakin itse olen sen näin ymmärtänytViizei kirjoitti:Paljonkos olisit muuten saanut? Vähän yli 1300e? Silloin kismittäisi eniten, kun verot lohkaisisivat palasen.maxima kirjoitti:Lähetin just postia pomolle, että lyhentäisi mun kesäkuun työsopimusta, kun tienaan liikaa.On tää kauheeta...
Viesti Kirjoittaja alucard »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Mulla tulee jo kroppa kipeeks tätä settiä lukiessa, että on huimaa menoa sulla, jos nyt ihan ymmärsin mitä tossa olit tekemässäkäänalucard kirjoitti:Just kävin hyppimässä tossa lähellä uhesä kavereiden kanssa rakentamassa hyppyrissä pyörällä vähäsen. dirtille en itteä jaksanut vääntää, kun matka sinne&takasin on reipas 14 km... tuli veettyä ihan hyvää settiä, parhaana yhet ihan älyttömät airit takarenkaalla alas.... empähän kassittanu kertaakaan 8)
Viesti Kirjoittaja alucard »
Kassittaminen on yleistermi kaatumisestä. mutta yleensä sillä tarkoitetaan sellaista erikoista kaatumistyylisuuntaa, jossa mahdollisesti saatetaan (vahingossa kai yleensä) vahingoittaa sukupuolielimiä. (ja se sattuu)...kuriton kirjoitti:Mulla tulee jo kroppa kipeeks tätä settiä lukiessa, että on huimaa menoa sulla, jos nyt ihan ymmärsin mitä tossa olit tekemässäkäänalucard kirjoitti:Just kävin hyppimässä tossa lähellä uhesä kavereiden kanssa rakentamassa hyppyrissä pyörällä vähäsen. dirtille en itteä jaksanut vääntää, kun matka sinne&takasin on reipas 14 km... tuli veettyä ihan hyvää settiä, parhaana yhet ihan älyttömät airit takarenkaalla alas.... empähän kassittanu kertaakaan 8)(siis kassiin et laittanut mittään, tai vienyt kenenkään muunkaan kassia ..)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viizei kirjoitti:Aamulla vasta klo.10 kouluun. 8)
Noh HeHkUtEtAaN itsekin. Huomenna ei... MITÄÄN. Vapaapäivä. Niin kuin oli tänään, ja eilen, ja koko viime viikon. Ainut vaan, että pitäisi pääsykokeisiin lukea, vaan en lue, niin on vapaata! Hellurei!alucard kirjoitti:noh, HeHkUtEtAaN vähän. Huomenna pesistä koulussa!
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja -Scorpio- »
Kerro osoite niin tulen viivana!kuriton kirjoitti:Kesä tulikin nyt sitten ihan yllättäin, kalkkunavartaat grillissä ja telkkarissa CSI Miami, voiskos loma paremmin alkaa.. joo voi, lakritsiakin vielä repussa, meinas unohtuu.
Ja kiirettä ei sitten oo minnekään.![]()
![]()
... elvistelijälle vielä tietty tässä tulossa p askanen loppu