Toivottavasti tämä topic piristää jotakuta ja auttaa jaksamaan kylmän ja pimeän talven yli.

Viesti Kirjoittaja vle »
Viesti Kirjoittaja keke68 »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja keke68 »
Tuo on kyllä totta.maxima kirjoitti:Vastaan että.... *rummutusta*
Unohtakaa ihmiset tyhmät kinastelu!Huumori on paljon hauskempaa!
Viesti Kirjoittaja JuzziK »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Eijeijei, minä en ainakaan väännä mittää! Nauran sinunkin viestillesi aivan avoimesti. Haahaahaa!JuzziK kirjoitti:Minä en oikein ymmärrä miksi ihmisiä pitää jakaa topicissa hauskoiksi ja joksikin muiksi. Moniv armasti nauraa eri personien kirjotuksille, mutta eikös tässäkin ole kysessä mielipidekysymysSaas nähdä tuleeko tästäkin jotain vääntöä...
![]()
![]()
Jussi
Viesti Kirjoittaja tómppu »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Jussi, olen täysin samaa mieltä kanssasi. Odottelenkin, milloin tänne pykätään "Foorumin ikävimmät persoonat"-ketju.JuzziK kirjoitti:Minä en oikein ymmärrä miksi ihmisiä pitää jakaa topicissa hauskoiksi ja joksikin muiksi. Moniv armasti nauraa eri personien kirjotuksille, mutta eikös tässäkin ole kysessä mielipidekysymys![]()
Jussi
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Viesti Kirjoittaja alucard »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja vle »
Tässähän se mukavin persoona onkin... koska on yhtä tosikko kuin määkin tään ketjun suhteen.Repe Ruutikallo kirjoitti:Huh, vähän arveluttaa koko topic. Meillähän on jo Vuodehomppulais-äänestys. Musta se riittää hyvin, sillä ihmisten enempi rankkaus ei oikein sovi foorumin henkeen.
Ketjuhan alkaa toimia. Minä äänestän Kuritonta! Eiku siis annan karvaa!kuriton kirjoitti:Tässähän se mukavin persoona onkin... koska on yhtä tosikko kuin määkin tään ketjun suhteen.Repe Ruutikallo kirjoitti:Huh, vähän arveluttaa koko topic. Meillähän on jo Vuodehomppulais-äänestys. Musta se riittää hyvin, sillä ihmisten enempi rankkaus ei oikein sovi foorumin henkeen.![]()
Voi kun sää oot sitten mukava, ja kun oot noin mukavan mukava, niin mainitsen sut vielä toisenkin kerran mukavimmaks persoonaks täällä.Repe Ruutikallo kirjoitti: Ketjuhan alkaa toimia. Minä äänestän Kuritonta! Eiku siis annan karvaa!Tai tarkotan että se on mukavin!
Mepäs lähdetään kahestaan risteilylle mukavuuslippulaivalle! Ei tästä muuhun johdonpäätteeseen voi tulla!kuriton kirjoitti:Voi kun sää oot sitten mukava, ja kun oot noin mukavan mukava, niin mainitsen sut vielä toisenkin kerran mukavimmaks persoonaks täällä.Repe Ruutikallo kirjoitti: Ketjuhan alkaa toimia. Minä äänestän Kuritonta! Eiku siis annan karvaa!Tai tarkotan että se on mukavin!
... voiskos ollakaan mitään mukavampaa kun valita mukavinta
![]()
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja makkone- »
Voi, siitä tulee muka-muka-mukavaa, ja kaikki nuo niin mukamas mukavat jäävätkin sitten mukavasti rannalleRepe Ruutikallo kirjoitti:Mepäs lähdetään kahestaan risteilylle mukavuuslippulaivalle! Ei tästä muuhun johdonpäätteeseen voi tulla!kuriton kirjoitti: Voi kun sää oot sitten mukava, ja kun oot noin mukavan mukava, niin mainitsen sut vielä toisenkin kerran mukavimmaks persoonaks täällä.... voiskos ollakaan mitään mukavampaa kun valita mukavinta
![]()
![]()
Tosi muka-mukavaa, ja menohan on täysin kuritonta, paitsi tietenkin kuritettaessa!kuriton kirjoitti:Voi, siitä tulee muka-muka-mukavaa, ja kaikki nuo niin mukamas mukavat jäävätkin sitten mukavasti rannalleRepe Ruutikallo kirjoitti:Mepäs lähdetään kahestaan risteilylle mukavuuslippulaivalle! Ei tästä muuhun johdonpäätteeseen voi tulla!kuriton kirjoitti: Voi kun sää oot sitten mukava, ja kun oot noin mukavan mukava, niin mainitsen sut vielä toisenkin kerran mukavimmaks persoonaks täällä.... voiskos ollakaan mitään mukavampaa kun valita mukavinta
![]()
![]()
![]()
... nuo tosikot!!![]()
Viesti Kirjoittaja 15379093 »
No no, ego te absolvo. Ei sua kohti ainakaan mikään mun tietämäni sormi osoita, ellei sitten omasi.15379093 kirjoitti: Ainoat rasitteet mitä minä olen kohdannut ovat olleet luetun ymmärtämiseen liittyviä, onneksi voin vain todeta tässä syyttävän sormen osoittavan allekirjoittanutta!
Viesti Kirjoittaja 15379093 »