Mutta poistaako tuo vihamiesten asetus myös keskustelujen lainaukset vihamiehiltä?
Olisi erittäin toimimatonta, jos ystävä olisi keskustellut mielenkiintoisesta aiheesta ja lainannut vihamiehen mehukasta postausta ja tämä jäisikin näkemättä?
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Celia »
Viesti Kirjoittaja G5Zen »
Et sä mun listoilla ole.Salamijakk kirjoitti:Niin, olen varmaan monien listoilla, how cares. Tämänhän voi aavistaa siitä ettei enää vastailla. Eipä silti omat postaukset ovatkin yleensä välihuutoja, eikä niihin pidäkään vastata.
Mutta poistaako tuo vihamiesten asetus myös keskustelujen lainaukset vihamiehiltä?
Olisi erittäin toimimatonta, jos ystävä olisi keskustellut mielenkiintoisesta aiheesta ja lainannut vihamiehen mehukasta postausta ja tämä jäisikin näkemättä?
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja KinZZa »
Viesti Kirjoittaja tkt »
Ei näy amaniitan viesti ollenkaan. Ei mittään tuu näkyviin.amanita kirjoitti:Mulla ei oo vihamiehiä olleskaan!Mitäh????? No ei varmana oo!!!
Viesti Kirjoittaja Macco »
No hei Salamari, jospa sä aina vaikkapa päivisin pidät yhtä ja iltaisin kello viiden jälkeen aamukuuteen sitten taas toista avatarta. Eiks tosta vois tehdä automatorilla skriptin?Salamijakk kirjoitti:Voi kiitos teille namupuppelit, tästä sain hyvän mielen niin alavireiseen sunnuntaipäivään.
Ja täytyy kait sitä sitten se avatar vaihtaa, kun sitä halutaan. Kadehdin Jamacia, kun se saa aina vaihtaa avatarta ja ne on vielä kaikki niin choolejakin. Noh kaikkea ei voi saada ja hyvä niin.
Joo, tosi huono, sillä ei kyllä millään aliteta tota mun vihamiehekspääsyrimaa! 8)tkt kirjoitti:Ei näy amaniitan viesti ollenkaan. Ei mittään tuu näkyviin.amanita kirjoitti:Mulla ei oo vihamiehiä olleskaan!Mitäh????? No ei varmana oo!!!
--Ari
PS. Tämä huumoripläjäys oli vitsi, vaikka huono olikin.
Juuh, hyvä idis, mutta käyn sellaisissa päivätöissä, että siellä ei ehdi homppuilemaan saatika hoopoilemaan. Tästäkö se sitten johtuukin, että hoopoilusäiliöni on viikonloppuna niin täynnä, että se tulee kaadettua tänne? Eli mitään iloa päiväavattaresta ei olisi. Mutta jos semmoisen skriptin joku kirjoittais, millä voittaisi ensiviikon loton päävoiton, niin sitten tuolle päiväavalle olis käyttöäkin.amanita kirjoitti:No hei Salamari, jospa sä aina vaikkapa päivisin pidät yhtä ja iltaisin kello viiden jälkeen aamukuuteen sitten taas toista avatarta. Eiks tosta vois tehdä automatorilla skriptin?Salamijakk kirjoitti:Voi kiitos teille namupuppelit, tästä sain hyvän mielen niin alavireiseen sunnuntaipäivään.
Ja täytyy kait sitä sitten se avatar vaihtaa, kun sitä halutaan. Kadehdin Jamacia, kun se saa aina vaihtaa avatarta ja ne on vielä kaikki niin choolejakin. Noh kaikkea ei voi saada ja hyvä niin.
Ja puuuh, pois alakulo, tilalle yläpalo!
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Täällä sitä ollaan..Erño kirjoitti:Aika hiljaista on foorumilla, mihin on kaikki hävinneet?
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mut minäpä koitin bannata itteni, mutta sekään ei onnistunut – iha lupus koko soffa!
Viesti Kirjoittaja maxima »
Ei tietenkään voi!! Mut enks mää sentäs oo hyvä jätkä!!!! 8)maxima kirjoitti:Voiko nainen edes olla vihamies?
Jospa minä voisin sen tehdä........ ja sitten toivomuksia foorumilaisilta, olkaatten hyvät!Jamac kirjoitti: Mut minäpä koitin bannata itteni, mutta sekään ei onnistunut – iha lupus koko soffa!
Viesti Kirjoittaja maxima »
Juu, yksi vaihtoehtohan olisi vihanainen, mutta meidän Ama on kyllä lähinnä ihanainen.amanita kirjoitti:Ei tietenkään voi!! Mut enks mää sentäs oo hyvä jätkä!!!! 8)maxima kirjoitti:Voiko nainen edes olla vihamies?
Viesti Kirjoittaja Lare »
Nyt kun Jamac haluaa tuota nappia kokeilla, niin pitänee olla varovaisesti.Jamac kirjoitti:Mut minäpä koitin bannata itteni, mutta sekään ei onnistunut – iha lupus koko soffa!
Valistunut arvaus: popcornin myynti lisääntyisi Suomessa reippaasti....Lare kirjoitti: Nyt kun Jamac haluaa tuota nappia kokeilla, niin pitänee olla varovaisesti.![]()
Mitähän tuo tekis jos avais keskusteluketjun aiheesta "Uusia ideoita myyntipalstan kehittämiseksi"? Osoittaisin jälleen loistavan tilannetajuni.