No nyt pamahtaa mun viestimäärä neljään sataan! Tätä on syytä juhlistaa mutta en löytänyt mistään aiheelle sopivaa ketjua.
Luonpa tässä nyt sitten uuden ketjun kaikkien niiden kunniaksi joiden alias täyttää pyöreitä viesti lukuja... olivat ne sitten kymmenia, satoja tai tuhansia. Paljonko Sinä täytät?
Onnea minä!
Viimeksi muokannut jjpeltola, 24.3.2015 klo 13.50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Otsikon hienosäätöä
Henkselit täällä paukkuu. Olkoon sitten syynä vaikka tietoisuus omasta ylipätevyydestä kaikessa mahdollisessa tai sitten tuo eksponentiaalisesti venyvä olutvatsake, jonka hallinnointiin ei ole vielä kehitetty riittävän jämerää elastista sidontaliinaa. Kyseinen vatsahan ei ole minun kehooni kiinnitettynä, vaan kasvatin moisen aikaisemmin mainostamastani joulukuusen jalkaan istuttamastani eläinperäisestä materiaalista. Ruokin kyseistä kasvustoa siis lihaliemellä ja maukkaalla oluella, ja sehän *keles, lähti kasvamaan. Mielestäni sille sopi vallan mainiosti luonnonvalkoiset housunkannattimet, joten päätin pukea kaverin sellaisiin. Kohta se varmaan kehittää myös oman tietoisuuden. Kukapa tietää, onko Suomen tasavallan johtohahmona lähitulevaisuudessa tavallisesta paistijauhelihasta kasvatettu, henkseleihin verhoutunut yliolento. Siitä mahdollisesta tilanteesta minä otan sitten kaiken kunnian, mutta vastuun jätän yhteiskunnalle.
w00t?! Vaikka kaulinkin pysyy niin vankasti kädessä...
Hups. Kohta paukkuu kaulin taallakin jos en nyt painu petiin! Minako muka Annan enemman huomiota iphonelle kuin hanelle? Kaikkea ne naiset keksii... Oita!
Onhan se jo melkeen ketju seurannut otsikkoaan, joten kai se pitää jotenkuten saada raiteilleen ettei nyt ihan OTksi mene Kymmenen kuusikymppistä on tullut kirjoiteltua..
"Hintaneuvos on salamannopea, mutta pikkuroope vielä nopeampi."
— mylman
Pikkuroope kirjoitti:Onhan se jo melkeen ketju seurannut otsikkoaan, joten kai se pitää jotenkuten saada raiteilleen ettei nyt ihan OTksi mene Kymmenen kuusikymppistä on tullut kirjoiteltua..
Joo! Tämähän mullakin oli mielessä - hyvin näyttää otsikko kuitenkin sopinut muihinkin vastauksiin!
Jaa, että urheilua on harrastettu? Kuinka korkea pudotus?
Olkapäästä tuli joskus pari vuotta sitten vastapalloon poskeeni "keskialuetilanteessa" ja polvesta ei mitään hajua miksi paukkuu. Että toivottavasti ei kauhean korkealta pudottu.
Olen karvainen ja maskuliininen mies
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"