Jamac kirjoitti:HO:ssa ei kyllä ole oikein katottu tämmöstä saitin tai elinkeinon mainostamista, ihan varmaan arvattavista syistä. Poistin ny ainakin tuosta otsikosta tuon osoitteen ettei olisi ihan rivon näköinen tuo otsikko.
Ymmärrän ylläpitoa, mutta toisaalta Pasia - onhan tämä kuitenkin huomattavasti kauniimpi mainos kuin joku random yhden rivin viesti "mul on hei piraatti-Lepardeja myynnissä, 100€ kappale! soita!" - spammista puhumattakaan.
Pasi on kuitenkin ollut rekisteröitynyt käyttäjä jo jonkin aikaa, eikä mulle ole pistänyt silmään huonoa käytöstä häneltä. Olisin voinut itsekin tuon Helicamin bongata ja postata linkin tänne - se olisi siis ollut soveliasta? Mr Salminen kuitenkin seurailee tätä topikkia ja vastailee kiinnostuneiden kysymyksiin, itse en yrittämälläkään pysty pahoittamaan mieltäni tästä topikista.
Kyllä, Pasilla on oma lehmä ojassa, yrittäjä kun on - mutta oon tässä sellaista lapsenomaista innostusta uudesta lelustakin ilmassa - "hei kattokaa mitä mä sain - iha sika siistii hei"