Muistaakseni olin Turun Linnan nurkilla...Jamac kirjoitti:^ Ootko kuvannu Hatanpään puistossa Pyhäjärven rannassa.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Juu! (!) Otetta!Tauvo kirjoitti:Palasin juuri kummitusjahdista Turun Linnasta. Pari näkyi, eivät kuitenkaan tallentuneet digifilmilleni...
Tää on oikeestaan ihan päivänkakkaran hyvä keikkakuva. En täjuu paskaakaan mitä tossa on meno ja noin, mutta keikka, se tässä esiintulee.dem0 kirjoitti:Pendulumin DJ set keikka MC Versen kanssa Joensuu Areenassa eilen illalla. Täysin tärähtänyt kuva ja muutenkin sumee.
MINÄ EN OLE MIKÄÄN HINAAJA!!.. Jaa eiko se oliki joku jerma...Robikol kirjoitti:Hinaaja Jermac ja
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Kain kirjoitti:^ Ilmoittelehan kun olet joskus ajamassa Varkauden läpi.
Voisin tarjota kahveet.
Samaa mieltä.Jamac kirjoitti:Tää on oikeestaan ihan päivänkakkaran hyvä keikkakuva. En täjuu paskaakaan mitä tossa on meno ja noin, mutta keikka, se tässä esiintulee.dem0 kirjoitti:Pendulumin DJ set keikka MC Versen kanssa Joensuu Areenassa eilen illalla. Täysin tärähtänyt kuva ja muutenkin sumee.
Kuulostaa jazzilta.henkkaize kirjoitti:oon tuolla iKännikällä innostunu kuvailee, tässä taas pari:![]()
Tepidity
Autumn Leaves
Land of the Moon