Helsinki valmistautuu Taiteidenyöhön. Minä istun kotona ja vatkaan televisiokanavia. Kanava kolme, neljä, sub, tai muu yhtä vakavasti otettava nykyilonilmentymä lähettää ohjelmaa näemmä nimeltään: LAITA JÄRJESTYKSEEN.
Niitä on muitakin, samanlaisia riemukkaita ohjelmia, sisältöjä, joita tarkoin meitä katsojia aliarvioineet sisällönkehittäjät ovat luoneet niille, jotka eivät tiedä miksi katsovat televisiota iltapäivällä, vaikka Helsinki valmistautuu Taiteidenyöhön.
Kaikissa niissä alun perin varmasti viehättävä nuori neito puhuu. Sitten sille pannaan uudet vaatteet, joiden sisältä se puhuu niissä uusissa vaatteissa.
Vaihdan kanavaa ilman kanavanvaihtoon liittyvää vaikutusta.
Se, alunperin varmasti viehättävä neito, kysyy muun muassa: kuinka monta kirjainta on sanassa JA, paljonko painaa kilo kalaa, onko etelässä lämpimämpää kuin pohjoisessa, kuka on Kekkonen, lisää puuttuva viimeinen kirjain vedessä elävään eläintä tarkoittavaan sanaan KAL...
Jokin sairaalloinen mieltymys mereneläviin. Minulla enenevässä määrin paha mieli.
Kuka auttaisi noita alun perin varmasti viehättäviä nuoria neitoja niiden jäljellä olevassa elämässä? Ne puhuu.
Älä sinä vain katso ja kuuntele, vaan tartu siihen puhelimeen ja soita ruudulla näkyvään numeroon. Mitä voisi tehdä viidelläsadalla eurolla? Mitä voisi tehdä? No, sillä voisi tehdä varmasti paljon enemmän kuin kolmella eurolla. Älä siis nyt vain katso minua, vaikka olenkin alunperin varsin viehättävä neito, ja minulla on eri vaatteet kuin eilen, vaan tartu siihen puhelimeen samalla kun jatkat katsomistani, ja koe mitä aiheuttaa päättymätön jankuttaminen aivoille.
Taustalla on ilmiselvästi Aurajoki. Tuulee, mutta varsin viehättävällä neidolla ei tukka hulmuu.
Ota siis se iPhone siitä taskustasi ja soita ruudulla näkyvään numeroon. Älä epäröi. On monia jotka epäröivät, mutta arvaatko mitä? Kerron sinulle. Älä sinä ole se. Sen minä kerron sinulle! Ota luuri käteesi ja soita ruudulla näkyvään numeroon ja kaikki tämä voi olla sinun.
Kaikki tämä on hiton järjetöntä, turhuuden kyllästämää jonninjoutavuutta, jota saan osakseni vain koska en osallistu Helsingissä alkavaan Taiteidenyöhön.
Kuka maksaa noiden pseudojuontajien intensiivisen psykoterapian kymmenen vuoden kuluttua!
Iltapäiväteeveet
Sana on (melkein) vapaa.
2 viestiä
• Sivu 1/1
-
Re: Iltapäiväteeveet
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Taitaa olla omalle kohdalle ensimmäinen botti
Tämä kuitenkin sivistyneesti tahtoi osallistua iltapäivätee-threadiin.

Macbook pro 15,4", late 2015
Galenos, rakastettuni
Galenos, rakastettuni
2 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka