Monille tilanne on varmaan tuttu. Tämän ketjun tarkoituksena on listata foorumin käyttäjien kokemuksia edellä mainituista tilanteista. Kokemukseksi lasketaan niin positiiviset kuin negatiivisetkin tapahtumat, suuret ja pienet ostokset. Hyvä olisi saada myös jonkinlainen tieto siitä, miten tilanne saatiin oikaistua vai annettiinko vain olla.
Idea tähän lähti siitä, kun asennusvaiheessa menin rikkomaan tv-tason lasioven. Sitten vain tehtaalta uutta tilaukseen. Lopulta kun paketti oli kotiin asti saatu, paljastuikin sieltä kaksi kappaletta lasiovia

Tapauksia vuosien varrelta:
-Postissa tuli ylimääräinen lippu kesäfestivaaleille.
-Pöytämallisessa herätyskellossa ei ollut torkku-ominaisuutta! Kelloa testaillessani ihmettelin kyseisen ominaisuuden puuttumista, pitäisihän siinä se olla. Laitetta kauppaavalla sivustollakin todistettiin sen olemassaolo. Eipä sitä tässä laitteessa kuitenkaan ollut, pitäisi siis lähettää hieno kello takaisin. Onneksi pähkäilin asian kanssa vielä hetken, sainpas kaupattua kellon tutulleni ihan peruskelloksi. Luonnollisesti sivustolle lähti kuitenkin palautetta.
-Pieni LCD-televisio olikin pienempi kuin piti. Hinta oli kuitenkin suuremman mallin. Sähköposti liikkeeseen ja hyvitys tilille pari päivää myöhemmin.
-Rannekello/sykemittari olikin riisuttu malli, myyjä oli esitellyt kelloa kalliimman mallin ominaisuuksilla. Visiitti liikkeeseen ja siellä tilasivat minulle oikean version kellosta.
-Sohvan käsinojat olivat erilaiset verrattuna liikkeessä nähtyihin. Nojat saivat jäädä, yhtä hyvältä näyttivät kuitenkin.
-Upouuden moposkootterin kaasarissa ja kanavissa oli outoja muovirämmäleitä. Tämä paljastui kun käynnistysongelmista kärsinyt ajopeli vietiin ostopaikkaan huoltoon. Takuukorjaukseksihan se meni. Korjaaja muisti kuitenkin mainita kyseisen merkin luotettavuuden; "Ei sitä tiedä mitä ne lapset siellä idässä näihin laittaa."
Siitä vain kaikki muistelemaan ja listaamaan tehtyjä kauppoja 8) Varmasti löytyy joitakin aivan käsittämättömiä kömmähdyksiä, niitä olisi hieno saada tänne luettavaksi.