Applella hieman kehitys liikkunut eteenpäin...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Skyline^ »
Viesti Kirjoittaja tsip »
Tää on niitä foorumeiden vakiovastauksia. Mutta en itse ainakaan aiemmin muista nähneeni tai seuranneeni vastaavaa linkkiä, mikä lie syynä.Ave kirjoitti:Vanhaa kamaa, Hompussakin pyörinyt aiemmin.
Viesti Kirjoittaja gramdel »
tsip kirjoitti:Mietinpä vaan, missä naisille vastaava yhtä kiva käyttöliittymä sijaitsisi
Viesti Kirjoittaja amanita »
Täällä on yksi avatar, jossa on mielestäni oikein hyvä vinkki.... Kenties tulee itse osoittelemaan kohdetta. 8)tsip kirjoitti: Tää on niitä foorumeiden vakiovastauksia. Mutta en itse ainakaan aiemmin muista nähneeni tai seuranneeni vastaavaa linkkiä, mikä lie syynä.
Miehille mukava käyttöliittymä, miksei. Mietinpä vaan, missä naisille vastaava yhtä kiva käyttöliittymä sijaitsisi
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Tiesin 8)amanita kirjoitti:Täällä on yksi avatar, jossa on mielestäni oikein hyvä vinkki.... Kenties tulee itse osoittelemaan kohdetta. 8)tsip kirjoitti: Tää on niitä foorumeiden vakiovastauksia. Mutta en itse ainakaan aiemmin muista nähneeni tai seuranneeni vastaavaa linkkiä, mikä lie syynä.
Miehille mukava käyttöliittymä, miksei. Mietinpä vaan, missä naisille vastaava yhtä kiva käyttöliittymä sijaitsisi
MOT!nalle76 kirjoitti:Mitä, kuka, häh?
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Microsoft Office Trainer?amanita kirjoitti: MOT!
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Modenita On Totuus.ManiMicci kirjoitti:Microsoft Office Trainer?amanita kirjoitti: MOT!
Meikänehdotus On Tossa.ManiMicci kirjoitti:Microsoft Office Trainer?amanita kirjoitti: MOT!
Viesti Kirjoittaja Kamu »
amanita kirjoitti:MOT!nalle76 kirjoitti:Mitä, kuka, häh?
Ei, ei, ei...ManiMicci kirjoitti: Microsoft Office Trainer?
Viesti Kirjoittaja nalle76 »
Omaan asiakaskuntaani kuulu ainoastaan yksi ruotsinkielinen vanhempi rouva (neiti kai oikea termi kun ei aviossa olla), mutta kiitos tästä taasKamu kirjoitti:amanita kirjoitti:MOT!nalle76 kirjoitti:Mitä, kuka, häh?Ei, ei, ei...ManiMicci kirjoitti: Microsoft Office Trainer?
Ettekö muista? Tuohan on hänen markkinointimateriaaliaan.
Hänen suurin asiakaskuntansahan on vanhemmat ruosinkieliset rouvat.![]()
![]()
![]()
![]()
Poika olikin maalannut kirkkoveneen kuvat silmiinsä.nalle76 kirjoitti:
Tossa Amalle purjehdusmielessä: http://www.youtube.com/watch?v=UKhC1opq8Os
Viesti Kirjoittaja nalle76 »