http://www.marmai.fi/uutiset/article116 ... /-23072008
"Mainostaja, älä ärsytä netissä!
Tuoreen brittitutkimuksen mukaan jopa 73 prosenttia netinkäyttäjistä on jättänyt suosikkisivustonsa ärsyttävän mainoksen takia, kertoo Brand Republic."
Asia liittyy vahvasti markkinointiin, ja vaikka tämä toinen artikkeli ei ihan suoraan koske yllämainittua aihetta, on se kuitenkin hupaisaa luettavaa:
http://fakta.fi/doc.do?f_id=1339832
Muutama lainaus:
-----------------
..esimerkkinä puistoa, jonka suunnittelijat laittavat polun kiemurtelemaan istutusten lomitse. Puiston käyttäjät tallaavat kuitenkin pian oman oikoreittinsä, joka vie tehokkaasti paikasta A paikkaan B.
-----------------
"Markkinointiväki on vanhanaikaista, se ei muka ole markkinointia vaikka tuhat ihmistä soittaisi yritykseen ja yrittäisi saada vastauksia kysymyksiinsä."
-----------------
Strandvik pohti myös, riittääkö yrityksille asiakkuuden merkiksi vain nimi ja osoite, joihin voi lähettää "personoitua" markkinointimateriaalia tyyliin "Hyvä Ture". Ketään ei siis kiinnosta, onko asiakas sitoutunut yritykseen vai täysin tympääntynyt.
-----------------
Tuo keskimmäinen taitaa koskea nykyään lähes kaikkia yrityksiä...
