Itse:
- Erosin bändistäni
- Vietin sairaalassa 7+ kk
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
- Kävin Intiassa
/V
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja rok »
Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Cosmo »
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä »
No tuolla naamalla....Sarjatuli kirjoitti:12 naisen ohitse kävelin läheltä, yhdtä naista sain kätellä ja yksi erehtyi melkein suutelemaan minua.. Luultavasti ensi vuonna on patempi flaksi...
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Toisilla on kasvot...Matti Niemelä kirjoitti:No tuolla naamalla....Sarjatuli kirjoitti:12 naisen ohitse kävelin läheltä, yhdtä naista sain kätellä ja yksi erehtyi melkein suutelemaan minua.. Luultavasti ensi vuonna on patempi flaksi...
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja bloof »
Viesti Kirjoittaja thompzon »
Komppaan.mikastus kirjoitti:Ikävätkin vuodet kasvattavat. Ainakin minua näin tekivät. En sano tsemppiä, kun se ei ehkä auta. Mutta toisaalta kärsimyskin voi muuntua yksilön voimavaraksi. Sama se sille, ei se nyt auta. Se on ensin kestettävä, ja käännettävä ja kaulittava.
Lopetan sanailuni tästä tähän, kun en nyt vaan osaa.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja mutofuto »
Otan osaa, jos voin. Mutta vuodet ovat erilaisia. Ei tässä mitään lohdutuksia jaella. Kestämistä kyllä. Jaksat vielä hyvinkin, kun et tiedä mitä nurkan takana voi olla. Tai vaikka useammankin kurkatun nurkan. Se voi olla siellä jossain. Siis ehkä ei ole, kuka tietää, mutta harmittaa jos ei tule katsoneeksi.mutofuto kirjoitti:Älä tule vuosi 2009, jos vuoden päästä on taas näin paha maku suussa. Iloja on ollut mutta kun ne vähät surut on sitten sitäkin suurempia. Väsyttää. Niin kauhean paljon, eikä unikaan auta.
Viesti Kirjoittaja magneto »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Tervetuloa. Pidä lippiksestä kiinni se on menoa nyt.magneto kirjoitti:Ostin ensimmäisen macini
Viesti Kirjoittaja Carde »
Kannattaa uskoa Jonea.Jone kirjoitti:Tervetuloa. Pidä lippiksestä kiinni se on menoa nyt.magneto kirjoitti:Ostin ensimmäisen macini
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja Jukpro »
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Viesti Kirjoittaja mercury »