Huumeet
-
Huumeet
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Ajattelin siksi ettäkun ollaan allapäin: joulu, talvi, ...
Kaik män päin takapuoli. niin kehataan tai viitsitään sitten puhua huumeista. Kaikki on tylsää tällä puolikelillä, ladut sulaa, lenkkireitit skulaa...
Eli onko meistä naiseksi tai mieheksi puhumaan huumeista?
http://www.youtube.com/watch?v=yzzZxEZsumk&NR=1
- Salamijakk
-
Re: Huumeet
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)

- Salamijakk
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
-
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Tee nyt jotakin, pian, ole kiltti, ennen kuin pahempaa käy.Huoli on sinusta, monellakin, niinkuin näet. Ja varmaan itselläsikin, kun tänne näin kirjoitat
---
Taas näyttää omissakin silmissä tekstini niin tyhmältä, ja varmaan vielä enemmän sinun, mutta usko kumminkin, että huolissaan ollaan.
Editoitu sanakäänteitä
Katselin Salamijakkin profiilista äsken viestejään ja nehän ovat ihan ymmärrettäviä. Onkohan moderoitu niitä jotka minulle jääneet mysteereiksi vai onko itsessäni ollut vika.
Edit vielä kerran ja korjaus, että ovat osin tosiaan aivan ymmärrettäviä, osin ei mitään punaista lankaa kyllä saata tavoittaa ja sellaisia sanavalintoja osassa että pahaa tekee lukea.
-
Viesti Kirjoittaja iMiika »
MBP 15", 2.6GHz, 8GB, early 2008
| Amiga 500, 1Mb
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Onpas tuossa taas eukolle ja vanhuksille kertomista, olen nisti, tulen ulos keittiön kaapista (sieltä missä kaffeet säilytetään).
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »

– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
-
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Eikö tässä ole kyse aika vakavasta asiasta, vaikka offtopicissa ollaankin? Ihmisen elämä, joka näyttäytyy roskikseen heitettynä kolmiolääkepullona ja sekavuustilassa kirjoitettuina foorumipuuskina ei mielestäni ole lainkaan huvittava asia.EvilPet kirjoitti:Eikö huumeissa ole kysymys tajunnan sekoittamisesta? Samaahan tarjoaa myös alkoholi ja uskonnot!
Tsemppiä vaan kaikille uskoville ja uskottomille, narkeille ja streittareille. Salamijakkin toivoisin kyllä hakevan apua ongelmaansa, ihan vilpittömästi. Kyllä sitä muutama vuosi varmasti menee ihan rattoisasti nappeja ja kossua kulautellessa, sitten tulee pohja vastaan. Ja pohjaltakin pääsee kyllä vielä alaspäin. Vaan turhapa näitä kai on tänne kirjoitella. Jos ei miehen päästä tahtoa eikä voimaa löydy, täytyy vain toivoa että joku pysäyttää, ennen kuin tulee päätepysäkki vastaan.
-
-
Viesti Kirjoittaja valvoja »
tuoppia kun janottaa näin yösyömmellä.
- MBP SR 15" 2,4Ghz, 2gt,160gt, 256mt vram.
- 15" 1,5ghz Powerbook
-
Älä viitsi pilkata toisen avunpyyntöä! Lue mieluummin joku lääkärikirja, ja tarjoa rakentavaa diagnoosia...valvoja kirjoitti:Kolme grammaa hasista on päiväannoksein...amfetamiinia muutama viiva livahtaapi yksintein. Lähdenpä tästä nappaamaan parisenkymmentä
-
Jos yhtään olen tullut EvilPetiä tuntemaan niin tuo ei ole valvojalle kohdennettu, vaan jonnekin ihan muualle, esim. tähän suuntaan. Ja aiheesta ihan. Otetaan vastaan.EvilPet kirjoitti:Älä viitsi pilkata toisen avunpyyntöä! Lue mieluummin joku lääkärikirja, ja tarjoa rakentavaa diagnoosia...valvoja kirjoitti:Kolme grammaa hasista on päiväannoksein...amfetamiinia muutama viiva livahtaapi yksintein. Lähdenpä tästä nappaamaan parisenkymmentä
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Valvojan allekirjoituksen olen katsonut useampaan kertaan. On ihan parhaasta päästä. Itsellä on ollut valkoinen samanrotuinen, joka varoi kastepisaroitakin
-
Jaa mää vai?!?sinitiainen kirjoitti: Jos yhtään olen tullut EvilPetiä tuntemaan niin tuo ei ole valvojalle kohdennettu, vaan jonnekin ihan muualle, esim. tähän suuntaan.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Sellainen tuli etsimättä mieleen, mutta en ollenkaan siitä pahottunut. Olen tullut senverran monissa liemissä jo keitetyksi, että osaan suhtautua, toivoakseni ainakin ja nyt ainakin toistaiseksiEvilPet kirjoitti:Jaa mää vai?!?sinitiainen kirjoitti: Jos yhtään olen tullut EvilPetiä tuntemaan niin tuo ei ole valvojalle kohdennettu, vaan jonnekin ihan muualle, esim. tähän suuntaan.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Aiemmin kun olen Salamijakkia koettanut jotenkin auttaa, varmaan ihan väärällä tavalla, jotenkin kuin kaitsemalla, on syntynyt sekaannusta ja hämminkiä. Minun olisi varmaan nytkin ollut parempi seurailla sivusta. Jään nyt odottelemaan. Aamun jälkeen ei ole vielä yhtään viestiä tänne minnekään kirjoittanut.
-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Että jospa jo annettais tämän vauhkoomisen ja kaukoparannuksen loppua tähän.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Jotenkin tuttu näin Joensuulaiselle ihmiselle.valvoja kirjoitti:Kolme grammaa hasista on päiväannoksein...amfetamiinia muutama viiva livahtaapi yksintein. Lähdenpä tästä nappaamaan parisenkymmentä
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Komppaan kuritonta (voi olla ehkä ainutlaatuinen tapaus) mutta olen täysin samaa mieltä.kuriton kirjoitti:Minusta on pikkasen ikävää lueskella näitä Salmarin "hoitoonohjaus" höpinöitä täältä. Ja sitten vielä ihmetellään, kun ei oo miestä koko päivänä näkynyt foorumilla ..
-
Saunako on sitten edelleenkin teitiltä siivoamatta?Carde kirjoitti: Komppaan kuritonta (voi olla ehkä ainutlaatuinen tapaus) mutta olen täysin samaa mieltä.
-
Ei kun poltin sen, ja sää saat siivota rauniotkuriton kirjoitti:Saunako on sitten edelleenkin teitiltä siivoamatta?Carde kirjoitti: Komppaan kuritonta (voi olla ehkä ainutlaatuinen tapaus) mutta olen täysin samaa mieltä.
-
Viesti Kirjoittaja Paapa »
No, asiaa sen verran tuntevana tiedän, että ihminen, jolla on mahdollisesti Mac ja kiinnostusta tähän Homppuhommaan (olisi jo kanittanut kaikki) , ei ole ehkä ihan pahin tapaus. Kiinnostusta saattaa olla ja on ollut itselläkin aikoinaan ja kirkkoherralle/neidille kiitos, että aina niitä aineita ei silloin ollut, kun tarvitsi ja silloin niitä olisi ollut, kun en taas tarvinnut.Carde kirjoitti:Komppaan kuritonta (voi olla ehkä ainutlaatuinen tapaus) mutta olen täysin samaa mieltä.kuriton kirjoitti:Minusta on pikkasen ikävää lueskella näitä Salmarin "hoitoonohjaus" höpinöitä täältä. Ja sitten vielä ihmetellään, kun ei oo miestä koko päivänä näkynyt foorumilla ..
En ole moralisti asian suhteen, tiedän vaan sen rajan itsessäni ja siksi en ole sille tielle lähtenyt. Ja yksi ystäväni veti 10 geetä pilveä päivässä parhaillaan (etsikää parempi tapaus ja nautti keuhkosyövästä sitten) ja sanoi tappavansa sen, kuka häneen piikin lyö. Eli selkärankaa hänelläkin. Työkaveri (entinen) kuoli kortsun (Pollea) hajotessa vatsassa, toiset istuneet vankilassa pankkiryöstöistä ja kuskaamisesta yms. Asuessani kultaisessa kolmiossa Kalliossa siellä käytettiin kaikenlaista, mutta ei minun toimestani muuta kuin satunnaisen vieraan Kossua vaan. Ja minä olen tavallinen ihminen itse, mutta tiedän nämä lieveilmiöt mitä siihen liittyy. Kahvi, tupakka ja viina/olut yms. väärin nautittuna ovat myös huumetta, osa lääkettäkin, kuten teekin ja marihuana kipupotilaille. Raja kulkee laeissa ja moraalissa.
Jokainen tekee itse omat valintansa ja vastaa niistä. Nämä moottoripyöräpoikien järjestöt eivät taas ole kiinnostunet humaanista pöllyttelystä vaan vain pelkästä hyödyntavoittelusta ja rahastuksesta. Tässäkin kilsan päässä metsässä on kurkku viilletty auki ja ammuttu päälle. Jos Salamijakki halusi mainostaa kiinnostustaan asiaan, se tuli selväksi, mutta muistan vaan sen kaverin (Muuli) hienon auton ja kohta tiedon hänen kuolemastaan.
Kannattaako tähän harrastukseen siten mennä?
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Ootkos sääkin sitten jo ihan rauniona? Pitäskö sullekin jottain terapiaa alkaa jo kattelemaan?Carde kirjoitti:Ei kun poltin sen, ja sää saat siivota rauniotkuriton kirjoitti:Saunako on sitten edelleenkin teitiltä siivoamatta?Carde kirjoitti: Komppaan kuritonta (voi olla ehkä ainutlaatuinen tapaus) mutta olen täysin samaa mieltä.

-
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka