AMA-EDIT: Ketju kylmästi ja raakaa voimaa käyttäen silpaistu oikeasta Moderaattorikeskustelu-ketjusta.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
Viesti Kirjoittaja PaJuSa »
Voin ilmoittautua henkilöksi, joka vaikeuttaa kaikkien elämää, mutta talkoilla se EI onnistu. Odotan kolehdin kantoahezzuhopo kirjoitti:i Can be a forum helpper->Minä voin olla foorumin auttaja
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mistä lie tulikin mieleeni....Petti ekkös sää oo viä saanu aamukaffetta ja ajatuksias kirkkaaks?EvilPet kirjoitti:Milloinkas salmari ja hezzuhopo ylennetään?
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
Nii justEvilPet kirjoitti:Milloinkas salmari ja hezzuhopo ylennetään?
Viesti Kirjoittaja weeti »
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Amanitalle loraus savuviskiä, niin kyllä se hakemuksen käsittelyaika siitä lyhenee.KunkkuJ kirjoitti:Täytyykös minunkin odottaa sinne asti?!!![]()
Hah, harhaluulo! Mua ei tommosilla lahjota, ei muuten millään!The raconteur kirjoitti: Amanitalle loraus savuviskiä, niin kyllä se hakemuksen käsittelyaika siitä lyhenee.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kovasti se siivoojaksi hinkuuKunkkuJ kirjoitti:Lähdetäänkös Ama paariin? Minä voisin vaikka tarjota jotain...
Sitkas se on tämä kuninkaallinen takiainen!KunkkuJ kirjoitti:Hömpsötärallaa ja rapiat päälle!.
Miten sitä voisi olla uskottava, jos toimisi tuuliviirin tavoin? 8) Mutta kun sinä Ama olet ottanut tavaksi torjua minut ja ehdotukseni töykeästi joka tilanteessa(etkö lainkaan ajattele, että suomalaisella miehellä on se herkempikin puoli?), niin minusta tämä alkaisi olemaan jo rukkasien paikka. Tai mitä sitä rukkasilla nykyaikana, niiden tilalle mieluummin Rukan ajohanskat, pliis! Kokoni on sitten 11.amanita kirjoitti: Sitkas se on tämä kuninkaallinen takiainen!
KunkkuJ kirjoitti: Miten sitä voisi olla uskottava, jos toimisi tuuliviirin tavoin? 8) Mutta kun sinä Ama olet ottanut tavaksi torjua minut ja ehdotukseni töykeästi joka tilanteessa(etkö lainkaan ajattele, että suomalaisella miehellä on se herkempikin puoli?), niin minusta tämä alkaisi olemaan jo rukkasien paikka. Tai mitä sitä rukkasilla nykyaikana, niiden tilalle mieluummin Rukan ajohanskat, pliis! Kokoni on sitten 11.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kenestä puhutaan?KunkkuJ kirjoitti:Sitä paitsi, luulen, että pian noista nykyisistä moderaattoreista poistuu yksi. Tai ei se ainakaan osaa enää keskittyä tehtäviinsä. Kesällä se ensin vaeltelee pää pilvissä ja pian sen jälkeen keskittyy laskemaan vauvanvaippojen kulutusta ja juoksemaan vaippatarjousten perässä...
Repestä....Anniel kirjoitti:Kenestä puhutaan?KunkkuJ kirjoitti:Sitä paitsi, luulen, että pian noista nykyisistä moderaattoreista poistuu yksi. Tai ei se ainakaan osaa enää keskittyä tehtäviinsä. Kesällä se ensin vaeltelee pää pilvissä ja pian sen jälkeen keskittyy laskemaan vauvanvaippojen kulutusta ja juoksemaan vaippatarjousten perässä...
Viesti Kirjoittaja Carde »
Vai jokos se on aikeissa tykittää amiksen siunattuun tilaan?amanita kirjoitti:Repestä....Anniel kirjoitti: Kenestä puhutaan?
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Carde »