Macco kirjoitti:Minä käytän maccia sen vuoksi, että muut vaihtoehdot tuppaavat poksauttelemaan verisuonia päästä. Fanboyksi moni haukkuu, mutta minä vaan käyttelen tuotetta joka mulla toimii.
Suurinpiirtein samalla lailla täälläkin.
Tämä foorumi ei mielestäni ole poliittisesti korrekti, mutta pyrkii olemaan korrekti. Fanboy-foorumi olisi tylsä, joten kaikki (asialliset) mielipiteet ovat aina tervetulleita. Fanboyismia pidän itse jopa punaisena vaatteena, miltä kannalta tahansa. Liittynee siihen että fundamentalismi on mielestäni pyllystä missä tahansa asiassa. Olen sveitsi. Mikä on ikävää kun siellä on moottoriurheilu kielletty.
Tässä taas mennään pikkaisen eri linjoille. Mikä siis on tietty ihan jees. Minusta tämä foorumi ei ole fanboyta tai fundamentalismia nähnytkään, tästä on tullut vähän poliittisesti korrekti konsensusfoorumi, enkä muutenkaan osaa oikein suhtautua asoihin kovin joko-tai -linjalla. Joko olet asiallinen ja tylsä, tai sitten fundamentalistinen fanboy. Juuei, ei oikein onnaa.
Minusta täällä puhutaan muutenkin vähän turhan paljon mikkisoftasta ja wintoosista. Siis miu mau mukkaan ainakin.
Minä en ole Sveitsi, en hemmetissä. Pidän moottoriurheilusta, ja Sveitsi on aivan liian kaukana sisämaassa, liian tiukasti kontrolloitu, pelkkää vuorta ja notkelmaa koko pläntti. Onhan siellä toki komeita vuoria, mutta meikän pitää päästä aina välillä merelle, tai muuten alkaa ahistaan. Merenranta sais mielellään olla alle 10 kilsan päässä.
Olen mieluummin vaikka Italia. Poliittisesti epäkorrekti, impulsiivinen, mutta tarvittaessa myös vakava(mpi). Toscanan laaksoa, Trulleja etelässä, vuoria pohjoisessa, merenrantaa riittämiin, mukavan leuto talvi-ilmasto, designia, välimeren rentoa ilmapiiriä ja hyvää ruokaa, viinejä, hienoja moottoripyöriä ja autoja, kauniita ja naisellisia naisia, ja moottoriurheilu intohimo.
8)
Että semmosta. Jatkakaa.