Isänpäivänä 8.11.2009
Sana on (melkein) vapaa.
23 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Ylläpitäjä
Isänpäivänä 8.11.2009
Viesti Kirjoittaja amanita »

On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
-
-
Re: Isänpäivänä 8.11.2009
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Tässähän ihan liikuttuu kun lapsoset muistaa, kiitos 

-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
minä meen Turkuun!
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Kiitoksia, kiitoksia. Tarkoitus mennä tyttären kanssa tänään isänpäivälounaalle. Ja eiköhän hän ole jonkun kivan kortinkin itse väkertänyt (ainakin aikaisempina vuosina on). Poika valitettavasti reissussa.
-Harri-isukki
-Harri-isukki
-
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
Vähäks hieno ajatus ja kuva! Kiitos! Pikkuneiti ryömii sylissä ja syö paketin narua - enpä parempaa lahjaa keksi 

| MBP 14" | iPhone 13 Pro | iPad Pro 12,9" | AirPods Pro 2 | Apple Watch SE | ATV 4K | HomePods |
-
Viesti Kirjoittaja nimenion »
Kiitos!
Tämä isä valmisti perheelleen herkkubrunssin!
Tämä isä valmisti perheelleen herkkubrunssin!
iBook G3 366 MHz, 320 Mt, 30 Gt ja Tiikeri
iMac 27" 3,06 GHz ja Lumileopardi
iPhone 4G
iMac 27" 3,06 GHz ja Lumileopardi
iPhone 4G
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Vauhdikasta päivää kaikille isille ja vaareille täältäkin 

"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
-
Viesti Kirjoittaja ssulti »
Kiittäen... käsiväreillä maalattu t-paita päällä, täynnä 1v pojan kädenjälkiä ja teksti "ISI". 3v tytsy muisti "isin super sinapilla", jotain hoitopaikassa keitettyä tujua kinkkusinappia... 
edit: typöjä kakkupöhnässä...

edit: typöjä kakkupöhnässä...
Viimeksi muokannut ssulti, 8.11.2009 klo 11.53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MacBook Pro 13" TouchBar 2017
-
Viesti Kirjoittaja Kolsyra »
Kiitoksia!
Ensimmäinen isänpäiväni on ollut ainakin tähän mennessä mukava. Kakkua on syöty ja lahjoja avattu. Lahjaksi tuli Iskä-paita, mustikalla käsin maalattu kortti, sekä taulu jossa kipsivalokset pojan kädestä ja jalasta sekä valokuva isästä ja pojasta. On se vaan hianoa. :)
Ensimmäinen isänpäiväni on ollut ainakin tähän mennessä mukava. Kakkua on syöty ja lahjoja avattu. Lahjaksi tuli Iskä-paita, mustikalla käsin maalattu kortti, sekä taulu jossa kipsivalokset pojan kädestä ja jalasta sekä valokuva isästä ja pojasta. On se vaan hianoa. :)
iMac 20" 2.66GHz 4GB
MacBook valkoinen 2.13GHz 4GB
MacBook valkoinen 2.13GHz 4GB
-
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Ensinmäinen isi-päivä täälläkin.
Aamiainen tuli sänkyyn ja nyt ollaan lähdössä jonnekkin? Saan navigaattoriin koordinaatit kun päästään kehä kolmoselle.
Aamiainen tuli sänkyyn ja nyt ollaan lähdössä jonnekkin? Saan navigaattoriin koordinaatit kun päästään kehä kolmoselle.
-Kannattaa jättää tosiaan Windowsien asennus osaaville tyypeille, jos ei ite osaa.
Lainemies
Lainemies
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
Hyvää isänpäivää tasapuolisesti kaikille iskille. Lapset olivat tehneet isille kortit omilla pikku kätösillään. Aamukaffeet sain lakanoille. Mukavaa oli taas esittää nukkuvaa aamulla ja naureskella kun muksut hiippaili sängynvierellä ja kuiskutteli "joko se on herännyt, koska se herää, herätetäänkö se nyt". Yhdeksäs isänpäivä meillä ja aina se on vaan yhtä mukavaa. ![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Hengissäpysyminen on helppoa, vain eläminen on vaikeaa...
-
Viesti Kirjoittaja Päälakimies »
Juu, erittäin hyvää isänpäivää kaikille!
On pakko kertoa kuinka meillä kävi. Ostin eilen itselleni poikieni kanssa kauan himoitseman iPhonen kun sattui kaupan hyllyltä löytymään ilman jonotuksia. Ostotapahtumaa edesauttoi tarmokas naismyyjä (kiitos hänelle). Niin ja ostoksen tein vaimolta salaa. Tänään vaimoni ojensi isänpäivälahjaksi kolme arpaa, joita sitten toiveikkaana raaputtelin. Ensimmäinen arpa ja 5€:n voitto. Toinen arpa, ei voittoja. Kolmannesta arvasta pamahti sitten 500€:n voitto ja suu oli korvia myöten virneessä. Vanhempi poika tokaisi voiton nähtyään, että tuollahan sinä sitten maksat sen iPhonen........
Niin ja eikä tässä vielä kaikki. Vaimo oli ostanut voittoarvan itselleen viime viikonloppuna Hesasta ja kaksi muuta Lrannasta. Oli unohtanut raaputtaa arvan ja laittoi sitten senkin isänpäivälahjapakettiin....![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
On pakko kertoa kuinka meillä kävi. Ostin eilen itselleni poikieni kanssa kauan himoitseman iPhonen kun sattui kaupan hyllyltä löytymään ilman jonotuksia. Ostotapahtumaa edesauttoi tarmokas naismyyjä (kiitos hänelle). Niin ja ostoksen tein vaimolta salaa. Tänään vaimoni ojensi isänpäivälahjaksi kolme arpaa, joita sitten toiveikkaana raaputtelin. Ensimmäinen arpa ja 5€:n voitto. Toinen arpa, ei voittoja. Kolmannesta arvasta pamahti sitten 500€:n voitto ja suu oli korvia myöten virneessä. Vanhempi poika tokaisi voiton nähtyään, että tuollahan sinä sitten maksat sen iPhonen........
Niin ja eikä tässä vielä kaikki. Vaimo oli ostanut voittoarvan itselleen viime viikonloppuna Hesasta ja kaksi muuta Lrannasta. Oli unohtanut raaputtaa arvan ja laittoi sitten senkin isänpäivälahjapakettiin....
-
Viesti Kirjoittaja jpva »
Isästä en muista mitään,olin puolitoista vuotias(vuonna-62),kun hän laittoi sähkönallin suuhun ja poks
Paavo tappeli inhaa itänaapuria vastaan kolme vuotta ja viina vei sillä reissulla.Täällä tällainen kohtalo.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Kunnioitan edesmenneen isäsi uhrausta ja henkisesti kumarran hänelle.jpva kirjoitti:Isästä en muista mitään,olin puolitoista vuotias(vuonna-62),kun hän laittoi sähkönallin suuhun ja poksPaavo tappeli inhaa itänaapuria vastaan kolme vuotta ja viina vei sillä reissulla.Täällä tällainen kohtalo.
Tyttäreni pystyi olemaan tänään minun kanssani meidän suomessamme ja puhumaan omalla kielellämme isänpäivätoivotukset osaltaan sinun isäsi ansiosta. Kiitos.
Mulla nyt vähän suupieli väräjää, ja olen ehkä liikuttunut. No on se paholainen silmäkulmassakin sitä suolaista vettä.
-
-
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
mikastus kirjoitti:Mulla nyt vähän suupieli väräjää, ja olen ehkä liikuttunut. No on se paholainen silmäkulmassakin sitä suolaista vettä.
Jos ei olis isänpäivä, sanoisin jotain herrain mikastus ja darthmother neitimäisyydestä.darthmother kirjoitti:Nyt herkistyi DM-setäkin...paholainen
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Kerro kerro kuvastin, on Tulppu maassa kaunehin.
-
Etteikö vaan Tulppusenkin alahuuli hieman väpättäisi? Kun iso mies itkee, on se suuria voimavaroja vapauttava tilanne. Musiikki, ihmiskohtalot, perheenjäsenyydet ja koetun vääryyden oikaisu yleensä saavat reaktion aikaan myös karskeimmassa äijäissä. Äijäissä, joka nimitys voi siis usein tarkoittaa myös isää. Isä (tai äijä) voi olla myös lempeä periaatteen mies joka ei koska torrakkaan (torrakka<>torakka), ja hänen tuntemuksensa jälijättöisistä itsistään ovat silti tasavertaisia karskin köriläs-isän jättöisten kanssa. Näisä päisä olen asioita miettinyt, vaikka olenkin ollut vain yksisä häisä. Voi isä.Teppo Tulppu kirjoitti:mikastus kirjoitti:Mulla nyt vähän suupieli väräjää, ja olen ehkä liikuttunut. No on se paholainen silmäkulmassakin sitä suolaista vettä.Jos ei olis isänpäivä, sanoisin jotain herrain mikastus ja darthmother neitimäisyydestä.darthmother kirjoitti:Nyt herkistyi DM-setäkin...paholainen
-
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Vai että alahuuli hieman väpättäisi! Koko Tulppunen suorastaan hytkyy kun se koittaa pidätellä nauruaan.mikastus kirjoitti:Etteikö vaan Tulppusenkin alahuuli hieman väpättäisi?Teppo Tulppu kirjoitti:mikastus kirjoitti:Mulla nyt vähän suupieli väräjää, ja olen ehkä liikuttunut. No on se paholainen silmäkulmassakin sitä suolaista vettä.Jos ei olis isänpäivä, sanoisin jotain herrain mikastus ja darthmother neitimäisyydestä.darthmother kirjoitti:Nyt herkistyi DM-setäkin...paholainen
Kerro kerro kuvastin, on Tulppu maassa kaunehin.
-
Teppo Tulppu kirjoitti:Vai että alahuuli hieman väpättäisi! Koko Tulppunen suorastaan hytkyy kun se koittaa pidätellä nauruaan.

-
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Minä sain pojan tekemän koristekahvin eli latte artin:Carde kirjoitti:Aamukaffeet sain lakanoille.

Hän sai kyllä sen itse juoda, kun minä juon vain teräviä ristrettoja ilman maitotaloustuotteita.
-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Tuosta kuulkaa vähän miehen mallia niin isälle kuin pojallekin. Miksei nyt vaikkapa sitten tyttärellekin, jos on jonkunmoista hormoniongelmaa tai jotakin semmoista.
http://www.youtube.com/watch?v=0PQAyT4pzqk
http://www.youtube.com/watch?v=5uzftCpy0Q8
http://www.youtube.com/watch?v=0PQAyT4pzqk
http://www.youtube.com/watch?v=5uzftCpy0Q8
23 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka