Mistäpä siis löydän edullista kotisivutilaa? Ilmaisiin ei kait kannata sotkeentua.
Viesti Kirjoittaja Macfly »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Minä irtisanoin Soneran laajakaistan joskus pari kuukautta sitten, kotisivuni toimii yhä. Vanhaa käyttäjätunnusta ei löydy tietokannasta, mutta Cyberduckilla pääsen ftp-palvelimelle. Kivaa.Macfly kirjoitti:Olin aikeissa luopua kiinteästä ADSL - laajakaistasta mutta enpä sitä vielä onneksi toteuttanutkaan. Tarkoitus oli nääs mobilisoitua langattomuuuteen mutta selvisi että kotisivutilaa ei sinne olekaan automaattisesti tarjolla?? No, eipä ollut kyllä yllätys. Pääasia että liittymäkauppa käy
Mistäpä siis löydän edullista kotisivutilaa? Ilmaisiin ei kait kannata sotkeentua.
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Tuostapa tulikin mieleen että mulla on käynyt samalla tavalla saunalahden iso-G verkkolevyn kanssa. Irtisanoin palvelun joskus 1,5 vuotta sitten, ja edelleen pääsen palvelimelle, ja siellä ne sivut möllöttää...Maza kirjoitti: Minä irtisanoin Soneran laajakaistan joskus pari kuukautta sitten, kotisivuni toimii yhä. Vanhaa käyttäjätunnusta ei löydy tietokannasta, mutta Cyberduckilla pääsen ftp-palvelimelle. Kivaa.
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Jos haluat hyvää palvelua ja toimivaa kotisivutilaa, Suncomet on mainio vaihtoehto, kahden gigatavun hotelli 30 € / vuosi, kymmenen gigan 40 € / vuosi. Hostaan paria sivustoa erittäin onnellisesti siellä ja tunnnen myös useita muita sivujen ylläpitäjiä, joilla on hyviä kokemuksia Suncometista.Macfly kirjoitti:Mistäpä siis löydän edullista kotisivutilaa? Ilmaisiin ei kait kannata sotkeentua.
Ihan mukava juttu. Sitä ei vaan koskaan tiedä, milloin siivoavat palvelimiaan ja ottavat ex-asiakkaat pois.Maza kirjoitti:Minä irtisanoin Soneran laajakaistan joskus pari kuukautta sitten, kotisivuni toimii yhä. Vanhaa käyttäjätunnusta ei löydy tietokannasta, mutta Cyberduckilla pääsen ftp-palvelimelle. Kivaa.
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kannattaa sitten muistaa, ettei pidä mitään tärkeää siellä. Ne kun lähtevät sieltä ilmoittamatta, ja kadonneiden tietojen perään on sitten turha huudella.Macfly kirjoitti:Hauska juttu toi että kotisivutila on jäänyt roikkumaan palvelimelle. Pitänee kait lopettaa asiasta kirjoittaminen ennenkuin operaattoorit siivoavat vanhojen käyttäjätiedot
Viesti Kirjoittaja vesku »
Onpa merkillistä. Kannattaisko tsekata, että irtisanoutuminen on varmasti tapahtunut. Tuon ei nimittäin pitäisi olla mitenkään mahdollista.Maza kirjoitti:Minä irtisanoin Soneran laajakaistan joskus pari kuukautta sitten, kotisivuni toimii yhä. Vanhaa käyttäjätunnusta ei löydy tietokannasta, mutta Cyberduckilla pääsen ftp-palvelimelle. Kivaa.Macfly kirjoitti:Olin aikeissa luopua kiinteästä ADSL - laajakaistasta mutta enpä sitä vielä onneksi toteuttanutkaan. Tarkoitus oli nääs mobilisoitua langattomuuuteen mutta selvisi että kotisivutilaa ei sinne olekaan automaattisesti tarjolla?? No, eipä ollut kyllä yllätys. Pääasia että liittymäkauppa käy
Viesti Kirjoittaja Maza »
Merkillästäpä hyvinkin, sivu toimii yhä. Irtisanoutuminen on takuulla tapahtunut, sähköposti ei toimi, eikä laskujakaan ole tullut.vesku kirjoitti:Onpa merkillistä. Kannattaisko tsekata, että irtisanoutuminen on varmasti tapahtunut. Tuon ei nimittäin pitäisi olla mitenkään mahdollista.
Viesti Kirjoittaja makkone- »
Komppaan. Kapsi toiminut ihan mukavasti, eikä hintakaan päätä pakota, 30€ / vuosi, sisältää 55GB levytilaa, sähköpostilaatikot sun muut itsestäänselvyydet.NeliX4 kirjoitti:http://www.Kapsi.fi on toiminut minulla ja monella muulla erittäin hyvin, koska mm. se on yhdistys ei yritys.