Toisaalta feikki sukupuoli voi olla ihan hauskakin, kuten eräs tälläkin palstalla vaikuttava palstan julkimo. Viittaamalla vankkoihin stereotypioihin, voi hämätä helposti ei niin fiksua kirjoittajaa.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja rok »
Mutta kyllä joku raja pitää olla. Juurikin esim. nettihuutokaupat ja muut; kyllä se kamera pitää omalla naamalla pystyä myymään.rok kirjoitti:Itse olen muutaman kerran esiintyny Suomi24-foorumeilla naisen nimimerkillä. Ei, minulla ei ole ongelmia sukupuoli-identiteettini kanssa, vaan syy tähän löytyy pienen empiirisen kokeen takaa: kirjoitin kerran kaksi lähes identtistä viestiä samasta aiheesta, mutta toisen naisen nimimerkillä ja toisen taas miehen. Jostain syystä sain paljon negatiivissävytteisempiä vastauksia miehen nimimerkillä kirjoitettuun viestiin. Viesteissä haukuttiin mm. yleistietoni ja monessa viestissä oli hyvinkin karkeaa, suorastaan loukkaavaa kieltä. Naisen nimimerkillä kirjoitettuun viestiin ei eksynyt yhtään kirosanaa, saati sitten epäasiallista vastausta; päin vastoin viestit olivat täynnä ystävällismielisiä hymiöitäMielenkiintoista.
Viesti Kirjoittaja Macco »
No juu, jos on vähänkään enemmän täällä viimeisen vuoden aikana surffaillut, niin kysymykseen ei voi vastata muuten kuin "kyllä"NeliX4 kirjoitti:kuten eräs tälläkin palstalla vaikuttava palstan julkimo.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Häh! Täytyy kyllä olla umpisokea Janne Petteri broman turusta että voisi kuolata noin ruman turjakkeen perään joita on korkeintaan nähnyt pahimmissa painajaisissa.KunkkuJ kirjoitti:MItä siitä tulisi, jos paljastuisi, että oikeasti olen sinkku valokuvamalli, joka syrjäytti Janina Frostellin alusasumallin hommista? Kaikenlaiset turjakkeet alkaisivat kuolata perääni ja postilaatikkoa saisi jatkuvasti siivota kiimaisten murkkujen ja vanhojen peräkylän isäntien kosintaviesteistä?
Ei, kyllä näin on parempi. Nyt profiilini ei herätä suuria intohimoja suuntaan tai toiseen.
8)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Älä peiliin katso, kun noin julkisesti ulkonäköä arvioit. Arvio sinällään osui kyllä kohdalleen.Carde kirjoitti: Häh! Täytyy kyllä olla umpisokea Janne Petteri broman turusta että voisi kuolata noin ruman turjakkeen perään joita on korkeintaan nähnyt pahimmissa painajaisissa.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Ihan tässä tulee mieleen, kun kerran kyläilin Aman luona ja unohdin ottaa ladysheiverin mukaan. Ama onneksi lainasi partakonettaan. Ja kyllä me siinä samalla naureskeltiin, että mitäs jos kaiken uskovat homppulaiset näkis meidät nyt...hatey kirjoitti:Mitä? Onko KunkkuJ ja Amanita miehiä? Kauhu!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Onko ne taas päästäneet Krunkun ulos ilman aamulääkkeitä???KunkkuJ kirjoitti:Ihan tässä tulee mieleen, kun kerran kyläilin Aman luona ja unohdin ottaa ladysheiverin mukaan. Ama onneksi lainasi partakonettaan. Ja kyllä me siinä samalla naureskeltiin, että mitäs jos kaiken uskovat homppulaiset näkis meidät nyt...hatey kirjoitti:Mitä? Onko KunkkuJ ja Amanita miehiä? Kauhu!
Tuli nautittua jouluna tupla-annoksia, kun ei muuten alkanut joulurauhaa kuulumaan. Nyt on pakko kärvistellä ilman, kunnes vuoden alussa antavat lisää.amanita kirjoitti: Onko ne taas päästäneet Krunkun ulos ilman aamulääkkeitä???
Viesti Kirjoittaja Touho »
No kumpi sitten olet, tai kumpi luulet olevasi?Erño kirjoitti:En tietääkseni?
Mahtoi tulla huonosti ajellut sääret sinulle, jos Aman partakoneella ajoit. Niissä on erillainen teräverkko. Ei tule hyvä. Vanhana kodinkone tavararyhmävastaavana tiedän....KunkkuJ kirjoitti:Ihan tässä tulee mieleen, kun kerran kyläilin Aman luona ja unohdin ottaa ladysheiverin mukaan. Ama onneksi lainasi partakonettaan. Ja kyllä me siinä samalla naureskeltiin, että mitäs jos kaiken uskovat homppulaiset näkis meidät nyt...hatey kirjoitti:Mitä? Onko KunkkuJ ja Amanita miehiä? Kauhu!
Elä haasta mittää! Oltii molemmat niin silosii sen jälkee, ettei mittää rajjaa. Ihaillen katseltiin itteemme peilistä.hatey kirjoitti:Mahtoi tulla huonosti ajellut sääret sinulle, jos Aman partakoneella ajoit. Niissä on erillainen teräverkko. Ei tule hyvä. Vanhana kodinkone tavararyhmävastaavana tiedän....
Viesti Kirjoittaja adele »
Ei mitään väliä. Kaunis olen. Vielä kauniimpi kuin hatey.Touho kirjoitti:No kumpi sitten olet, tai kumpi luulet olevasi?Erño kirjoitti:En tietääkseni?
Valhetta, sä sait kaikki sukat, mä sain ulkonäön. Minua käytetään referenssinä kauneuden määritelmälle. Ms Maailma ja Mr Olympia, kumpakin ovat kateellisia ulkonäöstäni.Erño kirjoitti:Ei mitään väliä. Kaunis olen. Vielä kauniimpi kuin hatey.Touho kirjoitti:No kumpi sitten olet, tai kumpi luulet olevasi?Erño kirjoitti:En tietääkseni?
Viesti Kirjoittaja Carde »
Ei ole hyväksi oletetulle ihmislapselle nuuskia sitä 2-T katkua...hatey kirjoitti:Valhetta, sä sait kaikki sukat, mä sain ulkonäön. Minua käytetään referenssinä kauneuden määritelmälle. Ms Maailma ja Mr Olympia, kumpakin ovat kateellisia ulkonäöstäni.
Väärin. 2T katku saa ihmisen 37% kauniimmaksi ja silmäripset 83% tuuheammiksi ja 19% pidemmiksi, ihosta tulee kolme kertaa hehkeämpi ja pehmeämpi. Because you're worth itCarde kirjoitti:Ei ole hyväksi oletetulle ihmislapselle nuuskia sitä 2-T katkua...hatey kirjoitti:Valhetta, sä sait kaikki sukat, mä sain ulkonäön. Minua käytetään referenssinä kauneuden määritelmälle. Ms Maailma ja Mr Olympia, kumpakin ovat kateellisia ulkonäöstäni.
Minussa ei ole mörkökarvoja. Olen täydellisen kaunis ja pehmeäihoinen, kuin kreikkalainen jumala kietoutuneena toogaan.Olen täydellisyyden ruumillistuma, niin henkisen tasapainoisuuden, kuin fyysisen kauneuden osalta. Mm Michelangelo di Lodovico Buonarroti Simoni käytti minua mallinaan vuonna 1501 David patsaassaan.Erño kirjoitti:Aivan. Minä en ole rasvanahka, vaikka olenkin impannut 2-T katkua. Lisäksi mulla on sukkia, joten jalkoihin ei kasva liikaa mörkökarvoja.
Tämä tekee minusta kauniimman.