Nokia - iPhone
Matkakortti - Auto, mikä?
Mä tässä vaan mietin, minkä automerkki ryhtyisi PcNokiaMatkakortti-kansalaisten vastaan? BMW? Audi? Mersu? Toyota? Renault? ym.. Se auto (valkoisena) vastaa Applen tyyliä??

Viesti Kirjoittaja masiaro »
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja tekerolant »
Viesti Kirjoittaja Acid7 »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Porsche Cayman S olisi minun vastaukseni. Se vastaisi MacBook Pro malleja.masiaro kirjoitti:PC - Mac
Nokia - iPhone
Matkakortti - Auto, mikä?
Mä tässä vaan mietin, minkä automerkki ryhtyisi PcNokiaMatkakortti-kansalaisten vastaan? BMW? Audi? Mersu? Toyota? Renault? ym.. Se auto (valkoisena) vastaa Applen tyyliä??
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Suuriruokainen ja epäkäytännöllinen - just niin kuin MBP. Noh, pikkupojat saa tykätä autoista ja onhan tuo loppujenlopuksi ihan nätti.Mikael K. kirjoitti:Porsche Cayman S olisi minun vastaukseni. Se vastaisi MacBook Pro malleja.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Luonnehdinta kuvaa lähinnä parkuvan vauvan kitinää. Sen lisäksi, että NeliX4 ei osaa lukea kuvasta siinä olevia virtaviivaisuuden, tehokkuuden ja suorituskyvyn sekä kauneuden metaforia hän sortuu suosittelemaan ominaisuuksiltaan tätä vastaavaa kulkinetta. Kunnon polkupyörät ovat erikseen ja niistä on oma ketjunsa. Sorry provosoituminenNeliX4 kirjoitti:Suuriruokainen ja epäkäytännöllinen - just niin kuin MBP. Noh, pikkupojat saa tykätä autoista ja onhan tuo loppujenlopuksi ihan nätti.Mikael K. kirjoitti:Porsche Cayman S olisi minun vastaukseni. Se vastaisi MacBook Pro malleja.
Matkakortti - Fillari: [img]sekundafillari.jpg[/img]
Onpa muuten nätisti vinoparkkerattu kadulle nuo rohmot, mutta taitaa olla tahatonta. Kun katsoin kuvaa oikein tarkkaan, huomasin kummankin auton vasemmassa etukulmassa pienen klommon. Huomasin myös törmäyksessä rohmojen väliin jääneen Cayman S:stä jäljelle jääneen 50x5 cm kokoisen palasen, pari metriä Chevyn keulasta. Porchen vieressä ajaneesta Fillaristista ei jäänyt sitäkään.Mikael K. kirjoitti:tätä
Viesti Kirjoittaja Kamu »
EI toimi tuo - matkakortti on aivan liian rajoittunut, suljettu ja toisten "määräiltävissä"NeliX4 kirjoitti:...
Alkuperäiseen kysymykseen:
...
...
Auto - Matkakortti
Viesti Kirjoittaja tekerolant »
Sittenhän se matkakortti on just kuin Apple!Kamu kirjoitti:EI toimi tuo - matkakortti on aivan liian rajoittunut, suljettu ja toisten "määräiltävissä"NeliX4 kirjoitti: Auto - Matkakortti
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Bashi88 »
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Joo...Bashi88 kirjoitti:Matkakortti - TAXI anyone??????
Viesti Kirjoittaja pauliS »
Lentokone ja taxi?Kamu kirjoitti:Joo... Tku-Utsjoki Hki-RoiBashi88 kirjoitti:Matkakortti - TAXI anyone??????