1982
Sana on (melkein) vapaa.
-
1982
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Kerro mitä silloin sulla?
Mä olin koulutaksissa, ekaluokalla ja aamulla oli pimeetä ja mietin miten käsittämättömän pitkä aika kuluu siihen kun olen yhdeksännnellä luokalla.
Mä olin koulutaksissa, ekaluokalla ja aamulla oli pimeetä ja mietin miten käsittämättömän pitkä aika kuluu siihen kun olen yhdeksännnellä luokalla.
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
Re: 1982
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Erinomaisen hyvä vuosi! Etten sanoisi jopa elintärkeä 

"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
-
Viesti Kirjoittaja Machist »
Kyllä kait sitä aika pitkälti ekoja henkosia vedettiin.. siis ilmasta ![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Hyvältähän tuo vuosi taisi näyttää, tosin vasta kaksi lasta tehtynä, yksi edessä. Myyntimiehenä Xeroxilla, viimeistä vuotta.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja atheos »
En ollut henk.koht. vielä olemassa mutta Iron Maiden julkaisi The Number of the Beastin ja Michael Jackson Thrillerin joten ei se nyt mikään huonokaan vuosi ollut.
Mac mini • MBA 11" • iPhone 5s • iPad (3rd gen)
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
-
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Kävin ekaluokan loppuun, vietin kesäloman ja aloitin tokaluokan. Muuta en nyt tähän hätään muista. Tai en oikeasti muista tuotakaan, onnistuin järkeilemään tuon.
Itse asiassa muistan hämärästi tuona kesänä pelatun jalkapallon MM-kisoja Espanjassa. Minulla oli joku kisoihin liittyvä t-paita ja se oli suosikkejani. En vielä mitään jalkapallosta ymmärtänyt (niin kuin vieläkään ymmärtäisin), mutta Länsi-Saksa ja Rummenigge olivat suosikkejani.
Itse asiassa muistan hämärästi tuona kesänä pelatun jalkapallon MM-kisoja Espanjassa. Minulla oli joku kisoihin liittyvä t-paita ja se oli suosikkejani. En vielä mitään jalkapallosta ymmärtänyt (niin kuin vieläkään ymmärtäisin), mutta Länsi-Saksa ja Rummenigge olivat suosikkejani.
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
-
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »
Sain ajokortin.
Edit. Ostin ekan videonauhurin sekä kauko-ohjaimellisen telkkarin. Molemmat Sonyjä, ja maksoivat älyttömästi.
Dallas alkoi samalla viikolla ostosten kanssa, ja koska ostin 10 kpl. 3h 15min kasetteja videon kanssa, niin Hifi-Elektroniikan myyjä lohkaisi kassalla, että meinaanko nauhoittaa kaikki Dallasit.
En kerännyt Dallaksia, pois se minusta.
Edit. Ostin ekan videonauhurin sekä kauko-ohjaimellisen telkkarin. Molemmat Sonyjä, ja maksoivat älyttömästi.
Dallas alkoi samalla viikolla ostosten kanssa, ja koska ostin 10 kpl. 3h 15min kasetteja videon kanssa, niin Hifi-Elektroniikan myyjä lohkaisi kassalla, että meinaanko nauhoittaa kaikki Dallasit.
En kerännyt Dallaksia, pois se minusta.
Viimeksi muokannut Rauno Repomies, 3.2.2011 klo 10.58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylikomisarion jutut muuttuvat usein aina vain sekavammiksi ja runollisemmiksi, kunnes joku yleensä muistuttaa häntä ottamaan lääkkeensä...
-
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Kaksi Dragenia humahti kesken leikkien puiden latvoja nuollen pään yli. Tulivat metsätiellä täysin yllättäen. Tokaluokkalaiselle melkoinen WTF-kokemus.
Jäämeren rannalla Nordcapissa ja Atlantin rannalla Lofooteilla: hienoja maisemia - tiiroja ja lokkeja. Karavaanariuden kulta-aikaa.
Jäämeren rannalla Nordcapissa ja Atlantin rannalla Lofooteilla: hienoja maisemia - tiiroja ja lokkeja. Karavaanariuden kulta-aikaa.
Laptop 15"-i7-8GB-Radeon8770M(2GB) | iMac24" | TimeCapsule | iPhone | IPhone 4 | iPad 1st gen | iPad 2nd gen | iPod Touch 3rd gen
-
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Olin 11-vuotias. Tykkäsin Juice Leskisestä, historiasta, kalastamisesta ja kolusin autiotaloja. Närpiössä järjestettiin ekaa kertaa tomaattikarnevaalit. Muistan, koska olin ex-kasvihuoneyrittäjä-isoisäni kanssa paikalla.
Samaan aikaan toisaalla oli sotaisaa yms.: Reagan Rules ja Mauno Koivisto in Power, Puolassa Solidarinoscz tai jotain, Falklandin saarilla sodittiin ja Israel kurmootti PLOota, Kojo Nuku Pommiin niin on helpompaa hävis ja Keke voitti. Myönteisin uutinen x 2: Motörhead julkaisi The Iron Fist -levyn ja Breznevin aika päättyi lopullisesti, koska herra päästi kylmä pierun. Kuolj siis.
Samaan aikaan toisaalla oli sotaisaa yms.: Reagan Rules ja Mauno Koivisto in Power, Puolassa Solidarinoscz tai jotain, Falklandin saarilla sodittiin ja Israel kurmootti PLOota, Kojo Nuku Pommiin niin on helpompaa hävis ja Keke voitti. Myönteisin uutinen x 2: Motörhead julkaisi The Iron Fist -levyn ja Breznevin aika päättyi lopullisesti, koska herra päästi kylmä pierun. Kuolj siis.
-
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Saikos noita jo -82 Suomesta?PenaM kirjoitti:taisimpas ostaa Commodore 64 kompuutterin ja siitä alkoi tietotekniikan aikakausi
Laptop 15"-i7-8GB-Radeon8770M(2GB) | iMac24" | TimeCapsule | iPhone | IPhone 4 | iPad 1st gen | iPad 2nd gen | iPod Touch 3rd gen
-
Viesti Kirjoittaja Aadee »
Yhdyn samaan mielipiteeseen. Tosin yksi faijan parhaista autoista, jota on tähän asti omistanut valmistettiin tuolloin, VW Polo -82.Marbo kirjoitti:Kuus vuotta myöhemmin oli viel parempi
MacBook Pro 13,3" ML 2,53Ghz/8Gb/SSD256Gb
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
iPhone 5 16Gb Black
iPhone 3G S 32Gb White
iPod Shuffle 4.gen 4Gb Silver
iPad 3.gen 4G 16Gb Black
-
Viesti Kirjoittaja mk0 »
Ensimmäinen täysi vuosi. Ruotsissa. Muistikuvia ei ole - onneksi kuitenkin olen saanut asua jossain sellaisessa paikassa, jossa on voitu ajatella positiivisesti. Ehkä täälläkin joskus.
En vaihda enää pois.
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka