arisel kirjoitti:arttula kirjoitti:Ajanotto tämän topicin eliniästä alkoi: NYT !
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Milläs varmistat loppuajan?
Kun ketju katoaa, niin se ei näy enää missään - vai tsekkaatko minuutin välein Off-topic -alueen?
Edit:
Vielä hengissä!

Mode kuitenkin mainitsee lukitsevan ketjun. Ketjun aloittajan ja moden viimeisen viestin ajasta voi sen katsoa. Meidän juniorit voivat vaikka matematiikan harjoitteena laskea sen tunneiksi. Juniorista tulikin mieleen, että perjantaisin ei tole pokemonia joka on sinänsä harmillista. Kirotun perjantai ja vielä iltavuoro edessä tuskaisen kuumassa paikassa. Kirkasta menee ja tämä kirkas on minulla vissy, mutta lauantaina arvomme taas viikottaisen viinapullon. Itse en osallistu, koska voisin peräti voittaa ja mitä minä viinalla teen? Onhan pissipoika autossa lopussa, että mitenkähän se toimisi tuulilasipesunesteenä. Ilmainen on aina ilmainen ja ei sitä viitsi viemäriin kaataa. Ilmaista tavaraa ei enää tahdo netistä saada kovinkaan paljoa. Ennen niitä tuli paljonkin ja tottakai kahvimitta, pesupallo yms yms on aina tarpeen.
Parempi, että lopatan tämän nyt, koska pian käy samoin kuin Mäkikotkallemme. Tulee se mieleen mikä hänelläkin tuli hypyn jälkeen ja on muutenkin aina mielessä. Liiallinen hyppiminen asiasta toiseen on vaarallista. Pian vaikka vahingossa kirjoitan nettipankkitunnukset tänne. Voi luoja. Naapurin kimuli soitti, ettei saa hakasia kiinni. Pitääkö minun nostaa pyllyni vapaapäivänä penkiltä? Mjaa. Ei tarvii kun ovikellokin jo soi
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tulin nyt sitten takaisin.... Uhkasi vetää turpaan, jos koskenkin väärään paikkaan. Viisaampi totella tyttöstä kenellä on hartiaa enemmän kuin minulla ja nainen kuka vaihtaa renkaat autoonsa itse saa minun kunnioituksen. Oli uudet liivit ostanut ja vähän kireällä oli. Mjaa. Voisin vuodattaa sitä, että hänellä oli kylpytakki yllään.... *snif*
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.