Piti laittaa tänne off-topiciin tämä kysymys kun se ei liity Maceihin, mutta yleensä ihmiset täällä tietää tekniikasta paljon.
Tein mokan kun otin tuon mp3-soittimen käyttöön tänään. Se kysyi aluetta ja pienen hetken jotenkin ajattelin että valikossa voi mennä alaspäin sivuilla olevilla nuolinäppäimillä, koska alimmassa näppäimessä oli viivojen kuvia niin se hämäsi. Eli vahingossa sitten tulin valinneeksi Pohjois-Amerikan alueeksi enkä päässyt enää takaisin valintaan, enkä löytänyt valikosta mitään kohtaa jolla sen saa vaihdettua. Oisko jollain kyseinen soitin ja tietäis miten sen pystyy vaihtamaan? Vai pystyykö ollenkaan? Ja mitä jos ei pysty?
Mietityttää että vaikuttaakohan tuo esim. radion kuuluvuuteen, kun en saa radioasemaa myöskään kohdalleen vaan se suhisee koko ajan ulkonakin. ( Ihan lyhyen aikaa kyllä kävin sen kanssa ulkona kun siellä satoi koko illan ja kun hetken aikaa oli sateetonta. )Tosin mä en tiedä onko mp3-soittimien radiot aina näin huonoja, koska mulla ei ole sellaista aiemmin ollut. Mulla on ollut aiemmin sellainen mp3-soittimen kokoinen Sonyn radio varmaan kuusi vuotta ainakin, ja oon ollut´ tyytyväinen sen ääneenlaatuun. Tänä kesänä se kuitenkin on mennyt jotenkin rikki, niin että kanavat suhisee vähän koko ajan. Sen takia ostin mp3-soittimen radiolla, mutta tuo Sansa clip zipin radio suhisee pahemmin kuin se mun rikkinäinen Sonyn radio. Muuten sen äänenlaatu on kyllä hyvä. Harmi kun noita Sonyn pelkkiä radioita ei näytä enää olevan myytävänä missään, sitten olisin ehdottomasti ostanut sellaisen, koska entinen kuului niin hyvin. Miksiköhän niitä ei muuten myydä enää, kun ne on kuitenkin radioina paljon parempia kuin alle 100euron mp3-soittimien radiot?
Sandisk Sansa clip zip-mp3-soitin ja alueen vaihto?
Sana on (melkein) vapaa.
1 viesti
• Sivu 1/1
-
Sandisk Sansa clip zip-mp3-soitin ja alueen vaihto?
Viesti Kirjoittaja kyselijä »
Viimeksi muokannut kyselijä, 1.8.2012 klo 5.05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
MBP 13" 2,4 GHz
1 viesti
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka