Sama vanha mukava kuppila, tuuletettiin reippaasti, nakattiin roskat menemään, pyyhittiin pöydät ja laitettiin uutta poroa pannuun. Tervetuloa!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Eläinrääkkäystä
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja thoug »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Mjaa? Niin, muistan kyllä hämärästä tuollaisiakin aikoja. Meillä oli myös aikanaan kolme kappaletta sarjahuollettavia pieniä ihmisiä, mutta ovat nykyään jo onneksi ihan aikuisia. Luulen että tästä yhteydestä löytyy kahvihetken rauhan mahdollistava tekijä. Siitä huolimatta muistan nuo kiireisemmätkin nuoruusvuosien kahvihetket ihan elämän parhaana aikana. ryyst.thoug kirjoitti:^ Ja miten tuo 'rauhassa' muka onnistuu?
Tämän kahvikupin aikan olen ehtinyt välissä käydä kahdesti vaihtamassa vaipatkin..
(tosin osoittaa ehkä vain huonoa pelisilmää ajoitukseni suhteen)
En minä näitä hetkiä huonoiksi, mutta tuo rauhallisuus jotenkin on kadonnut. Ei hirveän zenmäistä fiilistä saa jos leluvasara kumahtaa varpaille. Toisaalta saanhan töissä sitten juoda kahvini rauhassa ennen kuin muut tulevat.Aperture kirjoitti:Mjaa? Niin, muistan kyllä hämärästä tuollaisiakin aikoja. Meillä oli myös aikanaan kolme kappaletta sarjahuollettavia pieniä ihmisiä, mutta ovat nykyään jo onneksi ihan aikuisia. Luulen että tästä yhteydestä löytyy kahvihetken rauhan mahdollistava tekijä. Siitä huolimatta muistan nuo kiireisemmätkin nuoruusvuosien kahvihetket ihan elämän parhaana aikana. ryyst.thoug kirjoitti:^ Ja miten tuo 'rauhassa' muka onnistuu?
Tämän kahvikupin aikan olen ehtinyt välissä käydä kahdesti vaihtamassa vaipatkin..
Keität ilmeisesti aika vahvaa kahviathoug kirjoitti:^ Ja miten tuo 'rauhassa' muka onnistuu?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Kunkun käsivarressa on tainnut tapahtua liiallinen nykäisy jos maisemat ovat muuttuneet. Jos näkymä on kuvan kaltainen niin silloin pitää jo jarrutella. Matka on venähtänyt liian kauas.KunkkuJ kirjoitti: No niin, tulipa sanottua. Ja nyt tutustumaan, millainen on hotelliaamiainen täällä villissä lännessä.
Viesti Kirjoittaja iMies »
Viesti Kirjoittaja petroc »
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Se on näköjään amaa moikkaamassaKunkkuJ kirjoitti:Huomenet länsirannikolta.
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Eiköhän Ama ole modemiitin suojissa.carrbon kirjoitti:Se on näköjään amaa moikkaamassaKunkkuJ kirjoitti:Huomenet länsirannikolta.
Viesti Kirjoittaja iMies »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Kuka hullu haluaa käyttää päällekkäispiippuista. Saati omistaa sellaistaiMies kirjoitti:Höpsistä - Villissä lännessä (tm) tytöillä on rinnakkaispiippuiset, ei päällekkäispiippuiset. Sama koskee toki myös Someroa.
Viesti Kirjoittaja Wiperr »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Teestähän vain oli puheWiperr kirjoitti:^^![]()
Täällä on nyt kyllä mennyt puurot ja vellit sekaisin niin foorumilla kuin käyttäjilläkin.
Hah, tuota nyt ei usko kukaan. Itse haraat vastaan ja keksit vaikka mitä tekosyitä, ettei vaan tarvitsisi tavata ketään homppulaista!Anniel kirjoitti:Musta on kiva kuulla näitä homppulaisten tapaamisista