Tässä ketjussa ei loukkaannuta
-
Tässä ketjussa ei loukkaannuta
Viesti Kirjoittaja hks »
Jaa tästä taisikin tulla nyt semmonen nolla-arvon ketju taasen.
lisätään tähän ajankohtainen matti uutinen :-)
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a45 ... nna+jatti/
-
Re: Täällä ketjussa ei loukkaannuta
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Otsikko voisi olla "Tässä ketjussa ei loukkaannuta".
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Re: Tässä ketjussa ei loukkaannuta
Viesti Kirjoittaja Mailia »
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Nyt minä kyllä loukkaannuin syvästi!
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja hks »
En tarkoittanut, paitsi että kun nyt loukkaannuit niin nyt taidankin tarkoittaa!KunkkuJ kirjoitti:Tarkoittikohan tämän keskustelun aloittaja minua, kun puhui ammattiloukkaantujista? Tarkoitti varmaankin. Miksi ei uskaltanut nimeltä mainita?
Nyt minä kyllä loukkaannuin syvästi!
-
Viesti Kirjoittaja carrbon »
-
Nytpä herkkä mieleni vasta loukkaantui.hks kirjoitti:En tarkoittanut, paitsi että kun nyt loukkaannuit niin nyt taidankin tarkoittaa!
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hks »
No voih? ehkä kosto auttaisi? jos sanot jotain ilkeää minusta ja minä lupaan loukkaantua, tai ainakin pahoittaa mieleni?KunkkuJ kirjoitti:Nytpä herkkä mieleni vasta loukkaantui.hks kirjoitti:En tarkoittanut, paitsi että kun nyt loukkaannuit niin nyt taidankin tarkoittaa!
-
- Porttikiellossa
Viesti Kirjoittaja adele »
Kuulut piirikunnalliseen sarjaan.KunkkuJ kirjoitti:Tarkoittikohan tämän keskustelun aloittaja minua, kun puhui ammattiloukkaantujista? Tarkoitti varmaankin. Miksi ei uskaltanut nimeltä mainita?
Ammatti on kunkin ihmisen tekemän työn nimike. Ymmärtääkseni olet eläkkeellä, eli työelämän ulkopuolella. Lisäksi ammattiin vaaditaan yleensä työnkuvaan soveltuva valmentava koulutus. Missä olet opiskellut loukkaantumista?
Totta kai, työelämässä on mukana myös muutamia työssä tai harrastuksissa ammattinsa oppineita. Eli teoriassa olisit voinut opetella ammattiloukkaantujaksi muun päivätyösi ohessa. Toisaalta vain hyvin yksinkertaisen työn tekemiseen ei vaadita koulutusta tai erityisosaamista, mitä ammattiloukkaantuminen ei suinkaan ole, koska hän osaa loukkaantua mitä mielikuvituksellisemmista asioista.
Historiaasi seuraten lukisin sinut amatööriloukkaantujen laajaan kastiin. Jos kirjoitan sinusta kaksi virkettä, jossa on kummassakin viisi tölväisyä, et loukkaannu kuin noin kahdesta.
-
Minä en sinulle pässille puhu yhtään mitään!hks kirjoitti:No voih? ehkä kosto auttaisi? jos sanot jotain ilkeää minusta ja minä lupaan loukkaantua, tai ainakin pahoittaa mieleni?

-
Viesti Kirjoittaja hks »
No nyt kyllä loukkaannuin, et vain herjannut minua vaan koko sukuani!KunkkuJ kirjoitti:Minä en sinulle pässille puhu yhtään mitään!hks kirjoitti:No voih? ehkä kosto auttaisi? jos sanot jotain ilkeää minusta ja minä lupaan loukkaantua, tai ainakin pahoittaa mieleni?Jos joku on noin pöljä niin kuin sinä, puhuminen on kuin heittäisi helmiä sioille, eli täyttä ajan hukkaa! Kaltaisesi ihminen saa minut epäilemään, ettei se paljon puhuttu luonnon valinta toimikaan. Jos toimisi, sukusi olisi kadonnut maan päältä jo kauan sitten.

-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Miten voi loukkaantua toisen puolesta? En keksi muuta kuin työntää päänsä nakkarijonossa riitapukareiden väliin. Mielenkiintoinen termi, että loukkaantua toisen puolesta. Hmmm...carrbon kirjoitti:Minä en henkilökohtaisesti ole tästä loukkaantunut mutta muiden puolesta kyllä.
-
Viesti Kirjoittaja hks »
Tällehän löytyy kokonaan oma ammattikuntakin, henkivartijat?M.P.T kirjoitti:Miten voi loukkaantua toisen puolesta? En keksi muuta kuin työntää päänsä nakkarijonossa riitapukareiden väliin. Mielenkiintoinen termi, että loukkaantua toisen puolesta. Hmmm...carrbon kirjoitti:Minä en henkilökohtaisesti ole tästä loukkaantunut mutta muiden puolesta kyllä.
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
älkää...ja he menivät sinne.
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Alkaa sullakin ote lipsua, jos et tuon enempiä saa kahteen virkkeeseen sijoitettua!adele kirjoitti:Jos kirjoitan sinusta kaksi virkettä, jossa on kummassakin viisi tölväisyä, et loukkaannu kuin noin kahdesta.
Olen niin pettynyt, että voisin loukkaantua, jos vain keksisin jonkin syyn. Valitettavasti olen täysi harrastelija - tässäkin asiassa.
Taas takissa vääränväriset napit?darthmother kirjoitti:Yht'äkkiä heidän edessään seisoi suuri joukko tavallista sotaväkeä ja he loukkaantuivat suuresti, mutta marsalkka sanoi heille
älkää...ja he menivät sinne.
-
- Porttikiellossa
MIehinen mies vastaisi huutoonsa, sen sijaan että keskittyy vemppaamaan haavemaailmassa. Tosi mies johtaa joukkoja edestä, esimerkin voimalla. Jotta et olisi normi tyhjänpuhuja, betonia korvien välissä, niin kirjoita Adelesta kuuden tölväisyn virke, jossa sanan säilä ja sivalluksen vitsa kohtaavat.arisel kirjoitti:Alkaa sullakin ote lipsua, jos et tuon enempiä saa kahteen virkkeeseen sijoitettua!adele kirjoitti:Jos kirjoitan sinusta kaksi virkettä, jossa on kummassakin viisi tölväisyä, et loukkaannu kuin noin kahdesta.
Tulet huomaamaan, että ei se niin helppoa ole, vaikka kohde olisi kuin suljettu lato, jonka sisällä olet haulikko kourassa yrittäen osua seinään. Epäilen, että jo 3 tai 4 tölväisyn jälkeen suksi tökkää niin, että havutkaan eivät riitä. Toivottavasti olen väärässä.
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
-
- Porttikiellossa
Yksi tölväisy virkkeeseen onnistuu kaikilta, kaksi useimmalta. Kolmen kirjoittaminen vaatii jo lahjoja. Vaikeusastetta voi nostaa kuten uimahypyissä kirjoittamalla osan tavalla, joka vaatii lukijalta hoksottimia. Kuten kirjoittamalla monitulkintaisia irvistelyjä, jotka latva-B-tyypeille näyttäytyvät kehuina.
Eli helpotetaan tehtävää ja annetaan kaikkien osallistua. Kirjoita Adelesta kahden tai kolmen solvauksen virke. Olen tuomari. Paras palkitaan. Palkinnoksi saa määrättömästi mainetta ja kunniaa ja lupaan äänestää voittajaa täällä Vuoden Solvaajaksi.
Virke on oikeinkirjoituksen perusteella määrittyvä tekstin jakso, joka alkaa isolla kirjaimella ja loppuu niin sanotusti isoon välimerkkiin eli pisteeseen, huutomerkkiin tai kysymysmerkkiin.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Adele, alentaa avuttomain aivoitukset ala-arvoisiksi.
Adele, aina aggressio alitajunnassa, alatyylillekin altistuen.
Adele, ahne alituiseen avuttomien alas ampumiseen.
Adele, astelee armotta aatteesi alas.
Adele, aika akka, ainakin allekirjoittaneesta.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
- Porttikiellossa
Solvauksista neljän täytyy olla joko armoitettua tähtiainesta, eli niissä solvataan niin ansiokkaan kierosti, että en itse ymmärrä, tai sitten tehtävä on moderaattorien kykyjen ja osaamisalueen ulkopuolella, kuten niin moni asia täällä on.
Tässä on yritystä, olkoon se jakamattomalla ykköstilalla toistaiseksi (paitsi jos joku palstan kynttilä vääntää meikäläiselle rautalangasta yhden noista neljästä muusta ):
"Adele, aina aggressio alitajunnassa, alatyylillekin altistuen."
-
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Niinpä, mutta tekevätkö he aina työtänsä uskollisesti? Jokaisella pitäisi olla oma henkivartija tässä maailmassa, mutta eihän se onnistu.hks kirjoitti:Tällehän löytyy kokonaan oma ammattikuntakin, henkivartijat?M.P.T kirjoitti:Miten voi loukkaantua toisen puolesta? En keksi muuta kuin työntää päänsä nakkarijonossa riitapukareiden väliin. Mielenkiintoinen termi, että loukkaantua toisen puolesta. Hmmm...carrbon kirjoitti:Minä en henkilökohtaisesti ole tästä loukkaantunut mutta muiden puolesta kyllä.
-
- Porttikiellossa
Tuo on jo erinomainen, jopa kansainvälistä tasoa seitsemällä solvauksella, mutta...KunkkuJ kirjoitti:Hei, ettekö tajua, että Adele, tuo limanuljaskamaisen luonteensa ja kadotetun itsetuntonsa pakottamana itsensä muiden yläpuolelle korottanut, kykenemättömyyttään ilman jälkeläisiä jäänyt työhaluton ja yhteiskuntavastuuta pakoileva omaan napanöyhtään pian tukehtuva häirikkö hakee tällaisella "kilpailulla" vain huomiota?
... tullessaan Hompun sokean orvon näppikseltä, joka kompastui sirkkeliin ja sai syövän tulee lähinnä mieleen Luumäen Lance Armstrong, eli nyt on doupattu raskaalla kädellä. Hmmm.... mutta.. mutta eihän Kunkku tietojeni mukaan lainkaan douppaa, vaan mieluummin antaa matkoiltaan lahjaksi saaneen käyneen viinin pahaa aavistamattomalle "lahjaksi".
Mutta tämä kyllä paljastaa kuinka kierosta miehestä on kyse. Totta kai ylläpidon naikkosilta ja muilta SÄPIä vongatessa (SÄPI=säälipi**u) kaikki keinot ovat sallittuja, mutta aika paksua ovat nämä itsekin livenä kuulleet "hahmotushäiriöt, "reikänäkö", "aivohalvaus" "uudelleen jouduin kaiken opettelemaan, nyyh, kyllä elämä on kovaa" selitykset ja ennen kieroa kysymystä "saanko yösijan". Toisaalta siitä voin olla Kunkun kanssa samaa mieltä, hän omistaa todellisen "reikänäön".
Lopputulemana tässä on kaksi vaihtoehtoa. Joko Kunkku pyytää naisilta julkisesti anteeksi jo vuosia kestänyttä kieroa käytöstään, myöntäen todellisuudessa pelaavansa täydellä pakalla ja siten itse kirjoittaneensa lähes täydellisen solvauksen tai sitten virke menee hänen ilkeän vaimonsa piikkiin. Kunkun voidessa jatkaa nykyhahmossaan, eli kaksi kierrosta takamatkalla olevan pöljän roolissa.
-
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka