Tästä on hyvä aloittaa:
http://www.hs.fi/fingerpori/1329104998200
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Googlen kuvahaun tuloksetJoka aamu kun mä herään, mä ihmettelen kuinka taitava mä oon, sanoi kerran Kari Suomalainen, joka ei vaimonsa Lippe Suomalaisen mukaan ollut mikään vaatimaton mies.
Viesti Kirjoittaja iMies »
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Jokainen sukupolvi näyttää näissä asioissa olevan löysempi, kuin edellinen.Hanttapuli kirjoitti:Ollaan me laiskaa kansaa. Vielä tärkeimmät vaalit kyseessä.
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Voihan tuokin pitää paikkansa, mutta onko äänestysprosentit julkaistu jossain ikäluokittain?Tauvo kirjoitti:Jokainen sukupolvi näyttää näissä asioissa olevan löysempi, kuin edellinen.Hanttapuli kirjoitti:Ollaan me laiskaa kansaa. Vielä tärkeimmät vaalit kyseessä.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja mommmmi »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Vielä huonomminkin olisi voinut olla. Kuvittele Virheät suurimmaksi porukaksi yhdessä puuhastelemaan demareiden kanssa. Mutta näin on; demokratia on äärimmäisen oikeudenmukaista. Mikäli halutaan Kokoomus ja Vihreät valtaan, silloin saadaan Kokoomus ja Vihreät valtaan. Äänstämättä jätti lähes puolet. Heillä ei siis ole kantaa, eli valitusoikeus meni siinä kun äänestettiin että "ihan sama, kaikki käy" (ts. nuukkuvien puolue). Näitä valtapuolueita äänestäneillä ei sitten taas ole yhtään mitään valittamista, koska hehän saivat juuri mitä halusivat.redhat kirjoitti:maanalainen paikka kuka äänesti taas Sekoomusta? Noh odotellaan uusia veronkorotuksia ym. "otetaan köyhiltä, annetaan rikkaille" toimenpiteitä.
Ja miten ihmeessä Hipit sai 22,3% Helsingissä äänistä? Viher-vasurit taas meuhkaamassa.
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »