Latvastalaho kirjoitti: Tässä on jutun juuri. Nykypäivänä ihmisille tärkeintä on se, että mitään ei tarvitsisi tehdä itse, minkään ei pitäisi maksaa mitään ja itsellään ei olisi mitään vastuuta, mutta muita voidaan sitten syyttää. On helppo laittaa nimi nettiin ja ajatella että teinpä hyvän työn. Hyvä, jos sillä saa hyvät yö unet. .
Tee sellaisista asioista kansalaisaloite, jotka sinulla on siellä top 10 listallasi, joten ehkä minäkin odotan nyt sinulta enemmän tekoja kuin arvostelua. Kansalaisaloite on kaikille avoin keino yrittää vaikuttaa lainsäädäntöön, muutenhan tuo lie on aika vaikeaa näin maallikon asiaan puuttua mitenkään.
Minulla on "hieman" eri näkökanta kanssasi nyt tästä asiasta varmasti muutenkin. Mielestäni meillä tulee kaikilla olla yhtäläiset oikeudet tässäkin asiassa, ketään ei tule asettaa epätasa-arvoiseen asemaan esim. seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi.
Näen, että tämä ei ole minulta pois, jos kannatan tätä asiaa, vaikka itse en tässä ole edunsaajanakaan. Usein teen asioita, joista en itse hyödy mitenkään ja vielä siksi, että katson meillä kaikilla on myös vastuu muidenkin ihmisten hyvinvoinnista. (missä täällä on se sädekehä-hymiö mulle?
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
)
Olen mielestäni maksanut aika kovan hinnan tässä elämästäni ja maksan edelleen. Luulen tietäväni mitä olen tekemässä, ja yöni välillä jopa nukun hyvin; toki ilman tuota juhlavaa eilistä allekirjoitustanikin.
(Äsken oli muuten pikkasen epätoivoinen olo : Mikä on petolintu ja rannikko kaupunki, mutta ei ole haukka?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
)