"Päiväys: 19/04/2017
Huoltokutsu: 1-14385632252
Hyvä asiakkaamme,
kiitos yhteydenotostanne.
Ko. tuotemalli on valitettavasti sen verran vanha että emme tue sitä enää. Meillä ei ole sitä jäljellä täällä joten emme edes voi kokeilla täällä.
Voisit kokeilla nollata tulostusjärjestelmän ja lisätä laitteen sen uudestaan mutta en osaa sanoa jos se auttaa.
Mene järjestämäasetuksiin ja sen jälkeen tulostimet ja skannerit. Pidä sisälla Ctrl-painiketta ja klikkaa ruutuun jossa tulostin näkyy. Klikkaa sen jälkeen nollaa tulostusjärjestelmä. Lisää sen jälkeen tulostin ja valitse Canon IJ Network eikä Bonjour kun valitset protokollan.
Muita vinkkejä minulla valitettavasti ei ole. Kolleegallani oli samanlainen keikka juuri Mg6250:sen kanssa joten se voi olla että laite ei toimi ihan täydellisesti käyttöjärjestelmässä uuden päivityksen jälkeen. He eivät saaneet CD-tulostusta toimimaan.
Jos tämä ei auta niin en voi suosittaa muuta kun uudempaa mallia. Koska laitetta ei tueta enää niin siihen ei päivitetä ajureita sun muuta samaan tahtiin kun käyttöjärjestelmiä.
Ystävällisin terveisin,
Petter D.
Canon Palvelut
Puh: 020 366 466
Avoinna klo 09:00-17:00 (Maanantaista perjantaihin)"
Tulostusjärjestelmän nollaus ei auttanut. NEUVO: OSTA UUSI LAITE!
CANON PYRKII SIIS SIIHEN, ETTÄ ASIAKAS OSTAA UUDEN LAITTEEN, VAIKKA VANHEMMASSA EI OLE MITÄÄN VIKAA. EIKÖ CANONILLA OLE TODELLA TALLELLA YHTÄÄN MG 6250 LAITETTA TAI TIETOA SEN OMINAISUUKSISTA? ONKO TÄMÄ KESTÄVÄÄ KEHITYSTÄ? ESIMERKIKSI EYE TV PÄIVITTÄÄ PALJON VANHEMMAN LAITTEN OHJELMISTOJA. MYÖS MAC PÖYTÄKONEET OVAT KÄYTTÖKELPOISIA PITKÄLTI TOISTAKYMMENTÄ VUOTTA.
ONKO MUILLA VASTAAVIA KOKEMKSIA?
