Hei,
Millasia kokemuksia ihmisillä on Verkkokaupan Jätkäsaaren myymälästä?
Mulla on viime vuosikymmeneltä asti sellaisia kokemuksia, että asiakaspalvelu on kenties huonointa, mitä oon kokenut pääkaupunkiseudulla. Tällä viittaan erityisesti one-on-one -myyntitilanteisiin.
Myyjät ei kuitenkaan oo itse ongelma.
Itse ongelma on se, että asiakaspalvelun laadun parantaminen tuntuu olevan yrityksen johdon prioriteettimapissa Ö.
Verkkokauppa.com Jätkäsaari
Sana on (melkein) vapaa.
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 136
- Liittynyt: 18.1.2013 klo 12.52
Verkkokauppa.com Jätkäsaari
Viesti Kirjoittaja hiilidioksidi »
Viimeksi muokannut hiilidioksidi, 14.3.2018 klo 9.40. Yhteensä muokattu 19 kertaa.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 12795
- Liittynyt: 29.6.2006 klo 11.16
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Verkkokauppa.com Jätkäsaari
Viesti Kirjoittaja egoste »
Puhelintiskillä on kyllä homma hoitunut ihan mainiosti, vaikka välillä kyllä siinäkin saa väärää tietoa valintojen perusteeksi.
Muuten tuota on käyttänyt ns. noutotiskinä. Sinne pääsy on hankalaa ja pois vielä hankalampaa, kun koko Jätkäsaari on liikenteen osalta niin päin peetä kuin vain voi olla.
Muuten tuota on käyttänyt ns. noutotiskinä. Sinne pääsy on hankalaa ja pois vielä hankalampaa, kun koko Jätkäsaari on liikenteen osalta niin päin peetä kuin vain voi olla.
Viimeksi muokannut egoste, 14.3.2018 klo 9.47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 528
- Liittynyt: 12.3.2009 klo 10.15
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Verkkokauppa.com Jätkäsaari
Viesti Kirjoittaja Rodeo Clown »
Omat kokemukseni poikkeuksetta hyviä, tosin kuluttajapuolen asiakaspalvelua olen tarvinnut lähinnä siihen, että raha vaihtaa taskusta toiseen.
Ostoprosessi oikein näppärä ainakin silloin, jos tuntee tuotteen ja tietää, mitä hakee, Jätkäsaaressa myös roipetta hyvin esillä, jos haluaa nähdä himonsa kohteen luonnossa tai muuten potkiskella renkaita.
Kamerapuolen aspa on ollut erinomaista ja asiansa tuntevaa, tosin kerran, kaksi tai tonni, kaksi vuodessa ei ole erityisen kattava otos.
Ostoprosessi oikein näppärä ainakin silloin, jos tuntee tuotteen ja tietää, mitä hakee, Jätkäsaaressa myös roipetta hyvin esillä, jos haluaa nähdä himonsa kohteen luonnossa tai muuten potkiskella renkaita.
Kamerapuolen aspa on ollut erinomaista ja asiansa tuntevaa, tosin kerran, kaksi tai tonni, kaksi vuodessa ei ole erityisen kattava otos.
-
- Viestit: 136
- Liittynyt: 18.1.2013 klo 12.52
Re: Verkkokauppa.com Jätkäsaari
Viesti Kirjoittaja hiilidioksidi »
Näin varmaan on.Rodeo Clown kirjoitti:Ostoprosessi oikein näppärä ainakin silloin, jos tuntee tuotteen ja tietää, mitä hakee
--
Tällä kertaa kuvio meni näin:
1) Tein reisssun myymälään.
2) Kysyin myyjältä piirtopöytään kynän kärkiä.
3) Kerron myyjälle mallin. Myyjä sano, että A on oikea kärki. Ostin A:n ja lähdin.
4) Perillä selviää, että A ei oo oikea kärki.
5) Takas VK:aan.
6) Myyjä B sanoo, että mulle on myyty väärä kärki ja että heillä on erilaisia kärkiä varastossa, mutta hän ei osaa sanoa, mikä on oikea kärki.
Myyjä:
– "Ei se mun vika oo, että sulle on myyty väärä kärki".
– “Mukana tuomasi piirtopöydän kynä ei kerro mitään. Ota piirtopöytä mukaan kun seuraavan kerran tuut, että tiedän, mikä on oikea kärki."
Viimeksi muokannut hiilidioksidi, 14.3.2018 klo 14.26. Yhteensä muokattu 15 kertaa.
-
- Viestit: 25437
- Liittynyt: 9.6.2005 klo 15.24
- Paikkakunta: Oulu
Re: Verkkokauppa.com Jätkäsaari
Viesti Kirjoittaja Erño »
Tämmöstä se on kun paikka täytetään työntekijällä, jolla ei ole mikäänlaista käsitystä tietotekniikasta tai elektroniikasta ylipäätään.
Arch Linux/KDE Plasma
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
- Viestit: 136
- Liittynyt: 18.1.2013 klo 12.52
Re: Verkkokauppa.com Jätkäsaari
Viesti Kirjoittaja hiilidioksidi »
Katalogia, jossa on tuotteita kuin meren mutaa ei kukaan voi hanskata täydellisesti, mutta juuri sen takia VK:n pitäis investoida rajusti työntekijöiden perusasiakaspalvelutaitotason nostamiseen.Erño kirjoitti:Tämmöstä se on kun paikka täytetään työntekijällä, jolla ei ole mikäänlaista käsitystä tietotekniikasta tai elektroniikasta ylipäätään. [:D]
Nyt vaikuttaa että IT-asioista tietävää kaveria pukataan asiakaspalvelutehtäviin vähäisellä tai olemattomalla asiakaspalvelun substanssiosaamisella ja todella laihoilla talon sisäisillä prosesseilla.
Viimeksi muokannut hiilidioksidi, 14.3.2018 klo 14.51. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
-
- Viestit: 5673
- Liittynyt: 30.12.2006 klo 14.04
Re: Verkkokauppa.com Jätkäsaari
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Kierrän itse kaukaa.. rautakauppa meininki ja kankeet palautuskäytännöt on aiheuttanu pysyviä traumoja takaraivoon. Mitä vaan tekee niin joutuu jonottelee kun mummona jossain pankkikonttorissa. Tän totesin jotain 6vuotta sitten ja sit ollu boikotissa siitä asti kunnes tos jonnin aikaa hairahduin tilaa tarjouksesta.
Tilasin sen sinne valmiiksi noudettavaksi niin silti pitää naputtaa noutokoneelle koodi, kuitti tuote noudettavissa - jonotat noutopisteelle - onkin vasta keruussa eli joutuu odottaa uutta kuittausta tekstiviestitse.. pyörit ympyrää 15min ja saat viestin - takas jonoon.. nouto - huh ei ikinä takasin tänne!
Aikasemmat traumat oli palautuskäytännöistä ja verkkiksen omista "palautusehdoista" jotka hyväksyt ostamalla niiltä.. kiitos ei. Sit palauttaessa sama jonotus rumba ja astetta ylimielisempi rautakauppias-meininki... ehkä tää on vaan mun huonoo tuuria mut joo en suosittele.
Ja vinkkinä jos joku ei vielä oo tajunnu niin toi brändilupaus "Todennäköisesti aina halvempi" on omalla kohdallani osoittautunut päinvastaiseksi. Yleensä verkkis ei pystyy kilpailee hinnoilla ( jotain rajattuja tarjouseriä, yleensä vanhaa - mallistosta poistuvaa versiota) lukuunottamattta.
Todennäköisesti löydät muualta halvemmalla.
Tilasin sen sinne valmiiksi noudettavaksi niin silti pitää naputtaa noutokoneelle koodi, kuitti tuote noudettavissa - jonotat noutopisteelle - onkin vasta keruussa eli joutuu odottaa uutta kuittausta tekstiviestitse.. pyörit ympyrää 15min ja saat viestin - takas jonoon.. nouto - huh ei ikinä takasin tänne!
Aikasemmat traumat oli palautuskäytännöistä ja verkkiksen omista "palautusehdoista" jotka hyväksyt ostamalla niiltä.. kiitos ei. Sit palauttaessa sama jonotus rumba ja astetta ylimielisempi rautakauppias-meininki... ehkä tää on vaan mun huonoo tuuria mut joo en suosittele.
Ja vinkkinä jos joku ei vielä oo tajunnu niin toi brändilupaus "Todennäköisesti aina halvempi" on omalla kohdallani osoittautunut päinvastaiseksi. Yleensä verkkis ei pystyy kilpailee hinnoilla ( jotain rajattuja tarjouseriä, yleensä vanhaa - mallistosta poistuvaa versiota) lukuunottamattta.
Todennäköisesti löydät muualta halvemmalla.
Viimeksi muokannut IIIMacci, 14.3.2018 klo 14.55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 136
- Liittynyt: 18.1.2013 klo 12.52
Re: Verkkokauppa.com Jätkäsaari
Viesti Kirjoittaja hiilidioksidi »
Joo.
En lähde VK:n johdon (Samuli Seppälä … ja muita?) liikkeenjohdollisia meriittejä kiistämään; eihän putiikki ois muuten 26 vuoden jälkeen tuossa muodossa pystyssä.
Mut se on just nuo kulttuurilliset ja ostokokemukseen liittyvästä asiat, joista säkin tässä kirjotit, jotka on näin asiakkaan näkökulmasta kaipais massiivista remonttia.
En lähde VK:n johdon (Samuli Seppälä … ja muita?) liikkeenjohdollisia meriittejä kiistämään; eihän putiikki ois muuten 26 vuoden jälkeen tuossa muodossa pystyssä.
Mut se on just nuo kulttuurilliset ja ostokokemukseen liittyvästä asiat, joista säkin tässä kirjotit, jotka on näin asiakkaan näkökulmasta kaipais massiivista remonttia.
Viimeksi muokannut amanita, 15.3.2018 klo 2.15. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Syy: Edeltävän viestin lainaus poistettu :=)
Syy: Edeltävän viestin lainaus poistettu :=)
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 12.10.2020 klo 15.19
Re: Verkkokauppa.com Jätkäsaari
Viesti Kirjoittaja Liam79Xbm »
Koskaan ei ole myöhään myöhäistä korjata kaikki ja aloittaa alusta
Viimeksi muokannut Liam79Xbm, 2.2.2021 klo 21.35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Viestit: 1720
- Liittynyt: 26.5.2012 klo 11.22
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Verkkokauppa.com Jätkäsaari
Viesti Kirjoittaja Ilkka66 »
Itselläni hyviä kokemuksia. Tosin osaan itse etsiä tuotteen verkkosivuilta ja sitten käydä noutamassa hiljaiseen aika 24/7 kioskin puolelta. Laaja valikoima, ja aika nopeasti toimitetaan myös varastosta puuttuvat tuotteet.
iPhone 15 Pro, MacBook Pro 14” M2, Apple TV 4K
10 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit