Kävin tilitoimistossa ja ihmettelivät mikä tämä tällainen 99 dolsua on, joka lähti firmani tililtä amerikkaiselle web-palveluntarjoajalle helmikuussa.
Kyseessä on firma, joka oli ennen DropBoxia paras alan toimija ja kisaaja maailmanherruudesta. Sitten tapahtui jotain, mikään ei enää oikein toiminut. Peruutin lopulta tilauksen, mutta se ei ollut helppoa, koska ei ollut enää mitään tapaa peruuttaa tilausta, paitsi soittamalla USA:aan palvelupuhelimeen, klo 9-12, heidän aikaansa. Ei e-mail yhteyttä. Ankaraa keskustelua käytiin ameriikkain web-palstoilla: onko joku huijari ostanut ko. puulaakin? No, sain sinne lopulta yhteyden 2015 jollain faksilla tjs. Tilaus peruttu. Kuitti.
Tänään sitten käy ilmi että laskutuksensa pyörii yhä. Blacklistasin nyt pankin kautta. Nämä on hieman hämmentäviä nämä maksusopparit, ei aina tiedä minkä palvelun kautta raha kulkee.
Avoid: SugarSync.
Se on vaikea, tämä nettiasia
Sana on (melkein) vapaa.
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 635
- Liittynyt: 12.4.2019 klo 10.54
Se on vaikea, tämä nettiasia
Viesti Kirjoittaja Sauerkrautzi »
-
- Viestit: 11841
- Liittynyt: 24.4.2005 klo 23.47
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Se on vaikea, tämä nettiasia
Viesti Kirjoittaja homenamsi »
Ohhoh, monessa suhteessa pioneeri. Tunsin muutamia tyytyväisiä käyttäjiä - pikkuyrityksiä/yrittäjiä runsaat 10 v. sitten.
Tulee MacKeeper mieleen.
Tulee MacKeeper mieleen.
-
- Viestit: 635
- Liittynyt: 12.4.2019 klo 10.54
Re: Se on vaikea, tämä nettiasia
Viesti Kirjoittaja Sauerkrautzi »
Nimenomaan MacKeeper. SugarSynchan oli unelma, jaat ton, peilaat tän, salaat noi. Synkkaat nämä. Paras.
Apple muutti joskus 2013 tms omien appi-tiedostojensa muotoa yhtenäisistä paketeista semmoisiksi piilossa oleviksi kansioiksi, käyttäjälle tämä tietokantasiirtymä ei näkynyt. Mutta SS ei koskaan tukenut tätä siirtoa. Keynotet esmes ei enää toimineet oikein, kun vain osa datasta päivittyi.
Ja sitten tuli tämä, ettei tilausta voi lakkauttaa ilman keskustelua. Kuulemma oli puhelimet tukossa. Firmahan on yhä pystyssä, näemmä. En herännyt aamuyöstä jonottamaan jonnekin myyntiedustajalle. Varmaan oli intiaan ulkoistettu sekin.
Apple muutti joskus 2013 tms omien appi-tiedostojensa muotoa yhtenäisistä paketeista semmoisiksi piilossa oleviksi kansioiksi, käyttäjälle tämä tietokantasiirtymä ei näkynyt. Mutta SS ei koskaan tukenut tätä siirtoa. Keynotet esmes ei enää toimineet oikein, kun vain osa datasta päivittyi.
Ja sitten tuli tämä, ettei tilausta voi lakkauttaa ilman keskustelua. Kuulemma oli puhelimet tukossa. Firmahan on yhä pystyssä, näemmä. En herännyt aamuyöstä jonottamaan jonnekin myyntiedustajalle. Varmaan oli intiaan ulkoistettu sekin.
3 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit