Lissää löytyy ihmeteltävää täältä.

Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Salli »
Viesti Kirjoittaja heifetz »
Viesti Kirjoittaja heifetz »
Viesti Kirjoittaja Zipe »
Viesti Kirjoittaja roboto »
Viesti Kirjoittaja Kurtbyy »
Viesti Kirjoittaja Lakiopaalu »
Viesti Kirjoittaja kasperi »
Ei tarvi edes värimittaria kun näyttökaappaa palan taustaväriä ja käyttää sitä kuvaohjelmassa värikopiomallina. Näin tein aikaisempaan avatariin eikä rajaa huomannut.Lakiopaalu kirjoitti:Hehe. Tuota samaa efektiä on käytetty Heurekan sisääntulon vieressä olevissa "kuutioissa".
BTW, tuo DigitalColor Meter on saanut pysyvän asuinpaikan Dockistani; korvamaton, kun pitää jonkin nettisivun värejä tarkastella.
Esim. tuon kuula-avatarini on todellisuudessa nelikulmio, tausta on sama harmaa kuin niille varatun kentän taustaharmaa.
Viesti Kirjoittaja JoJo »
Viesti Kirjoittaja Geopardi »
Minäpä tein vaaleanpunaisen lohikärmeksen (tulostimessa ei ollut muita värejä tarjolla:)roboto kirjoitti:Toi lohikärmes on kyllä hieno! Tein yhden mustavalkoisen lohharin, vois tehdä vielä toisen väreissä. Kaikkea sitä töissä ehtii...
Viesti Kirjoittaja wille »
Pitää kai sitä minunkin myöntää, että lohikäärmes tuli tehtyä. Tosin varsinaisen askartelun hoiti tyttöystävä. Mä surffailin netissä makuuhuoneessa ja tulostin langattomasti tyttöystävälle värillisen lohikäärmeksen. Pian askarreltu lohikäärmes kannettiin makuuhuoneeseen. Kaikkea sitä langattomasti voi tehdä... jopa lohikäärmeitä.JoJo kirjoitti:Minäkin innostuin askartelemaan oman lohikäärmeen. Se iskee minulle silmää kun keikun tuolilla.
Viesti Kirjoittaja Muffe »
mäkin tulostin ja askartelin värillisen. Vähän teippiä piti käyttää..wille kirjoitti:Pitää kai sitä minunkin myöntää, että lohikäärmes tuli tehtyä. Tosin varsinaisen askartelun hoiti tyttöystävä. Mä surffailin netissä makuuhuoneessa ja tulostin langattomasti tyttöystävälle värillisen lohikäärmeksen. Pian askarreltu lohikäärmes kannettiin makuuhuoneeseen. Kaikkea sitä langattomasti voi tehdä... jopa lohikäärmeitä.JoJo kirjoitti:Minäkin innostuin askartelemaan oman lohikäärmeen. Se iskee minulle silmää kun keikun tuolilla.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja wille »
Mullakin meni eka tehtävä metsään. Ajattelin toista numeroa. Mutta tyttöystävällä meni aivan toisella tavalla. Ekasta tehtävästä meni numero oikein, toisessa tehtävässä vihannes meni oikein ja viimeisessä tehtävässä meni väri väärin, mutta työkalu oikein. Ihme testi kyllä, mutta ei sopinut siis mun aivoilleni (mitä vikaa mussa on? Auttakaa), toisin kuin t-ystävälle... [:^)]kallekilponen kirjoitti:Kokeilin tuota linkkiäsi. Ainakin heti ensimmäinen (tämä) meni täysin metsään.
Viesti Kirjoittaja roboto »
hmmm... tämä pistää miettimään, että olenko minä näin ennalta-arvattava?wille kirjoitti:Mullakin meni eka tehtävä metsään. Ajattelin toista numeroa. Mutta tyttöystävällä meni aivan toisella tavalla. Ekasta tehtävästä meni numero oikein, toisessa tehtävässä vihannes meni oikein ja viimeisessä tehtävässä meni väri väärin, mutta työkalu oikein. Ihme testi kyllä, mutta ei sopinut siis mun aivoilleni (mitä vikaa mussa on? Auttakaa), toisin kuin t-ystävälle... [:^)]kallekilponen kirjoitti:Kokeilin tuota linkkiäsi. Ainakin heti ensimmäinen (tämä) meni täysin metsään.
Salli kirjoitti:nyt löysin niitä mitä piti tähän etsiä:
täältä löytyy ylipäätään kaikkia hulluja juttuja, mutta nämä ovat ainakin feivörettejäni, ihan käsittämätöntä [:O]
-Pieni kehonhallinta -testi
-lukuharjoitus
-ajatustenlukija
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
kallekilponen kirjoitti:Meikäläisen ajatuksen juoksu:
Kohta 1= 10
Kohta 2= Nauris
Kohta 3= Vihreä lapio
Olen kai aika outo. [:S]