Makuunista rikkinäinen levy
-
dogmulder
Makuunista rikkinäinen levy
Viesti Kirjoittaja dogmulder »
Halvassa soittimessani uskalsin (takuu on jo loppu, jos olisi hajonnut niin olisin uutta vaatinut) levyä kokeilla. Ei löytänyt levyä ja piti hirveää pörinää. Lukupäät ja laakerit saivat aikamoista kyytiä.
Palautin leffan ja se luvattiin hyvittää (olisivat hyvittäneet edes kaksi, kun en saanut eilen leffaa katsoa). Mutta levyä ei luvattu poistaa käytöstä ennen kuin kerroin että se voi oikeasti vanhingoittaa soittimia. Liekö poistaneet siltikään. Kuulemma pyörii heidän soittimessaan. Kyseessä lienee joku kallis ja laadukas laite joka keskittää levyn eri tavalla. Vaan oma Unitedini ei levystä tykännyt ja sellaisia ja sen sisarlaitteita lienee suomessa ties kuinka paljon. Tuttavapiirissäni lähes kaikilla on sellainen soitin. Siis edullinen kinkkimerkkinen.
Jos tällaisen soittimen omistat tai et halua rikkinäisiä levyjä soitella kalliilla soittimella niin kannattanee boikotoida makuunia jos kerran henkilökunnan ammattitaito ei riitä poistamaan viallisia levyjä.
Onneksi täältä on yhtä pitkä matka filkkariin, jonka levyt ovat aina toimineet moitteetta. Lähetin palautetta myös makuunille, kun ei kassaneitiä paljoa tainnut kiinnostaa (ei kyllä minuakaan kiinnostaisi sillä palkalla, satun nimittäin tietämään mitä ne siellä tienaa, kaverin emäntä on siellä duunissa, onneksi ei ollut nyt).
Leopard
-
Forsteiner
Re: Makuunista rikkinäinen levy
Viesti Kirjoittaja Forsteiner »
-
kallekilponen
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
-
JanNebert
Viesti Kirjoittaja JanNebert »
Koska levy vuokraoikeuksilla on kuitenkin melkoisen kallis (arvelisin 100€-200€), on kumma, ettei kaikille levyille vaihdeta heti uutena jotain järkevää koteloa. Useissa on nimittäin levy niin tiukassa, ettei ihme jotta tuollaisia vaurioita syntyy. Tosin jos syntyy, niin levy vaan pois kierrosta.Forsteiner kirjoitti:Luulis viallisen dvd:n korvaamisen uudella olevan halvempaa, kuin asiakkaan dvd-laitteen huoltolasku.
OT: On uusissa CD:ssäkin ollut viimeaikoina levy niin tiukassa, ettei kolmensormen taktiikalla ole irronnut. Kaksin käsin on pitänyt repiä, jos heti uutena olisi rikkoontunut, olisin kyllä vaatinut rahoja takaisin/uutta levyä.
-
JoJo
Viesti Kirjoittaja JoJo »
-
zappi101
Viesti Kirjoittaja zappi101 »
-
Saltikov
Viesti Kirjoittaja Saltikov »
-
since86
Viesti Kirjoittaja since86 »
-
dogmulder
Viesti Kirjoittaja dogmulder »
Mutta jos levy on selkeästi rikki... paloja puuttuu.... hälytyskellot ei soi. Ei ainakaan alle 6e:n tuntipalkalla.
Leopard
-
markus
Viesti Kirjoittaja markus »
-
Anghorn
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
-
eskofot
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Aivan. UVD:n 24hVideoBankeista saa levyn omassa järkevän oloisessa kasetissa, mutta eihön ne naarmuuntumista estä. Itseasiassa koko CD-konseptiin olisi pitänyt sisällyttää suojakuori, no... BlueRayssa toteutuu sitten tämäkin.JanNebert kirjoitti: Koska levy vuokraoikeuksilla on kuitenkin melkoisen kallis (arvelisin 100€-200€), on kumma, ettei kaikille levyille vaihdeta heti uutena jotain järkevää koteloa.
-
Apple Cider
Viesti Kirjoittaja Apple Cider »
-
Koliikki
Viesti Kirjoittaja Koliikki »
Pidä leffasi pumpulissa ja toivo ettei kinkkisi sekoa omia aikojaan!
Boikotoi mitä haluat , se tuskin ketään kiinnostaa. Terveellä järjellä varustetut ihmiset ei tuollaisiin pikkuseikkoihin kiinnitä huomiota.
P.S kokemusta vastaavanlaisesta levystä löytyy ja moitteetta on toiminut... ( JVC ) ja palvelua olen aina saanut
-
Apple Cider
Viesti Kirjoittaja Apple Cider »
Koliikki-alteri päässyt valloilleen, lääkeruiskut esiin.Koliikki kirjoitti:On se määrätyillä ihmisillä vaikeaa elokuvien katselu... Oletko koskaan harkinnut lopettaa sen kokonaan vaikeuksien takia tai edes harkinnut ostavasi filmisi.. Tai ostaa kunnon laite joka toimii??
Pidä leffasi pumpulissa ja toivo ettei kinkkisi sekoa omia aikojaan!
Boikotoi mitä haluat , se tuskin ketään kiinnostaa. Terveellä järjellä varustetut ihmiset ei tuollaisiin pikkuseikkoihin kiinnitä huomiota.
P.S kokemusta vastaavanlaisesta levystä löytyy ja moitteetta on toiminut... ( JVC ) ja palvelua olen aina saanut
Joo, itsekään en halua tunkea rikkinäisiä levyjä soittimeeni. Monet kyllä tunkevat, kuten voi neljästä aiemmin mainitsemastani levy-yksilöstä päätellä. Makuunin täti sanoi että jos levyistä tulee valituksia, he tarkastavat ne. Uskon kyllä tämän. On kuulemma halvempaa jättää huonot levyt pois kierrosta, kuin korvailla rikkoutuneita laitteita. Laitteessa pyöriessään totaalisesti haljennut levy tulee halutessaan vaikka luukun lävitse ulkoilmaan. Jossain ja joskus pyöri videopätkä jossa levy tuli rytinällä pihalle.
-
kallekilponen
-
dinnel
Viesti Kirjoittaja dinnel »
Aina olen saanut myyjiltä makuunissa hyvän kohtelun, kun olen asiallisesti maininnut levyn pomppisesta! Ei heilläkään varmaan mukavaa työnteko ole, jos jokainen asiakas valittaa ja valittaa asiasta kun asiasta. Itse olen kuullut tutuilta makuunin myyjiltä uskomattomia valituksen aiheita. Joten eiköhän vika ole vähän meissä kaikissa??? [:S]
-
kallekilponen
Kuten jo sanoin...tarvitseeko niitä vuokrata ollenkaan?dinnel kirjoitti:Kyllä teillä ihmiset on suuret ongelmat!! Ymmärrän totta kai, että ottaa aivoon jos juuri vuokrattu elokuva ei toimikkaan. Yleensä syy on kuitenkin meissä vuokraajissa. Harva myyjä rupeaa palasiksi levyjä vääntämään. Joten josko opeteltaisiin käyttämään dvd:tä oikein??![]()
Aina olen saanut myyjiltä makuunissa hyvän kohtelun, kun olen asiallisesti maininnut levyn pomppisesta! Ei heilläkään varmaan mukavaa työnteko ole, jos jokainen asiakas valittaa ja valittaa asiasta kun asiasta. Itse olen kuullut tutuilta makuunin myyjiltä uskomattomia valituksen aiheita. Joten eiköhän vika ole vähän meissä kaikissa??? [:S]
-
MarQ
Viesti Kirjoittaja MarQ »
ja kyllä vuokraamani leffat on välillä aika järkyttävässä kunnossa. mutta en usko että myyjät niitä naarmuttaa taikka sormen jäljillä koristelee?
-
kallekilponen
-
aqualung
Viesti Kirjoittaja aqualung »
Meillä on Filmtown ja Makuuni vierekkäin, Makuunissa tulee käytyä edullisempien hintojen (2-3 e vs. Filmtownin jopa 5 e!) ja paljon ystävällisemmän palvelun ja laajemman valikoiman ansiosta.
Makuunin ystävällisten tyttöjen kanssa jää usein suustaan kiinni, Filmtownin äijä on "mä oon vaan töissä täällä"-asenteella hommissa, asiakaspalveluksi sitä en nimittäisi.
-
Hiljaisuus
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Olen tässä aika hyvällä menestyksellä käyttänyt taktiikkaa:
Ostetaan leffa anttilan tarjouslootasta, katsotaan, ja pistetään myyntiin huuto.nettiin. Välillä tulee takkiin muutaman euron verran, yllättävän usein olen saanut omani takaisin, ja muutaman kerran jopa vähän voittoakin.
Suosittelen.
Ompput: Mb Pro 17" unibody, 2.8 Ghz, 8 gb, 500 gb, anti-glare / Air 11", 1.6 Ghz, 4 gb, 128 gb
Palvelin: AMD 64 Laptop / FreeBSD
iPod/iPad/iPhone: 16 gb nano 5th gen violetti / 32gb wifi / 4 32GB musta
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka