Ongelmat voivat olla mitä tahansa: ulkonäköön liittyviä, vikoja, outoja ominaisuuksia tai mitä tahansa.
Minä voin aloittaa:
Välillä kun kytken iPodini kiinni, se ilmestyy ja jää näkyviin massamuistina, vaikka asetuksista olen sen kieltänyt. Tähän auttaa eject ja uudelleen kytkentä. Joskus samasta syystä iTunes ei suostu sammumaan koneen buuttaamisen yhteydessä, vaan se pitää käsin sammuttaa. Tämän varmaan saisi korjattua asetustiedoston poistamalla, mutta olen laiska.
iMaccini on rev.a G5 ja tähän muistin asennus itse on tuhottoman hankalaa.
iMacin jaulustan "johtoreikä" on muuten ihan kätevä, mutta jos on langallinen hiiri ja johdon vetää sen kautta, jää se minun pöydälläni n. 2 cm liian lyhyeksi, jotta hiiri yltäisi ihan maton reunaan asti. Olen perfektionisti, joten en voi kytkeä johtoa muutakaan reittiä.
Eiköhän näillä päästä alkuun

EDIT: Ja vielä yksi: iTunesissa saa säädettyä shufflen niin, että se soittaa albumin kerrallaan. Kuitenkaan et pysty skippaamaan tällöin albumia, vaan ainoastaan biisin kerrallaan. Eli joudut kliksuttelemaan monta kertaa, jos haluat levyn vaihtoon. Ominaisuus on silti erittäin hyvä, enkä ole muita soittimia nähnyt jossa vastaava olisi.