Kuka odottaa 3 kädenpuristuksen päässä?
Sana on (melkein) vapaa.
-
Kuka odottaa 3 kädenpuristuksen päässä?
Viesti Kirjoittaja Jone »
Laitetaans nyt tälläinenkin. On todella hämmentävää havaita minkälaisia ihmisiä sinulla on "3 kädenpuristuksen päässä". Esim. minä kättelen vaikka Janne Hongistoa, hän Tarja Halosta ja hän George Bushia! Laittakaas vaikka Top3 tänne niin ylläri on aikamoinen. Älkää kolutko samaa polkua myöten niin on kivempaa..
Omani on kaikenlaisista "lajeista" kasattua.
Vladimir Putin
Elvis Presley (2 puristusta)
Bruce Willis
aika hurjaa..
Omani on kaikenlaisista "lajeista" kasattua.
Vladimir Putin
Elvis Presley (2 puristusta)
Bruce Willis
aika hurjaa..
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Janne Hongistoa en edes tunne
, mutta kansanedustajan kätteleminen voi johtaa aika pitkälle, lisäksi jos hän sattuu pääsemään vaikka ministeriksi. Näin siis kolmella kättelyllä. Itsellä ei nyt tule kieleen ketään tärkeämpää käteltävää kuin - ääh, kuin.. jätän sanomatta. Anteeksi nyt taas..
Neeext.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Mä oon kätellyt esim. poliitikoista kaikki Suomen presidentit Kekkosesta lähtien Sahtivaaria lukuunottamatta. Ja ulkolaisista mm. edesmenneen Olof Palmen.
Ja ketä kaikkia ne esim. ovatkaan kätelleet... hmm... varmaan aika monia Kennedyistä lähtien. Ja ketä taas ne... veikkaanpa että aika monia "julkuiksikin" laskettavia.
-Harri
Ja ketä kaikkia ne esim. ovatkaan kätelleet... hmm... varmaan aika monia Kennedyistä lähtien. Ja ketä taas ne... veikkaanpa että aika monia "julkuiksikin" laskettavia.
-Harri
Viimeksi muokannut harri, 1.1.2007 klo 3.42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
-
-
-
-
Hmmm... nyt kun aloin miettiä tarkemmin, niin muutaman kättelemäni "linkkimiehen/naisen" kautta myös aika monia musiikin, kulttuurin ym. julkkiksia.
Noita hyviä linkkejä ovat esim. edesmennyt ystäväni Eki-setä (Suomen suurin nimikirjoituskokoelma), entinen työtoverini Suosikin ex-päätoimittaja Jyrki "Jyräys" Hämäläinen (lue Suosikit 1968-2003) ja entinen työtoverini Rita Tainola (lue juorupalstat 1970-luvulta lähtien).
Ja itse olen kätellyt tuolta alalta ulkomaisista mm. Jon Bonjovin, Lemmy Killmisterin, Iggy Popin, Baccaran tytöt, Robert Gordonin, Link Wrayn, Jonathan Ritchmanin, Deborah Harryn, James Brownin, Dizzy Gillespien, Chuck Berryn, Jerry Lee Lewisin jne.
Ja kotimaisista mm. Tapio Rautavaaran, Tauno Palon, Esko Nikkarin, Veikko Lavin, Junnu Vainion, Baddingin, Cisse Häkkisen, Albert Järvisen, Gösta Sundqvistin, Tove Janssonin, Kalervo Palsan, Olli Lyytikäisen, Arto Mellerin, Armi Ratian jne. vain muutamia jo edesmenneitä mainitakseni. (tunteekohan nuorempi polvi edes noita kaikkia).
Plus suunnilleen kaikki -70-80-lukujen suomalaiset rockmuusikot ja -bändit ja samojen vuosikymmenien juoru- ja kulttuuripalstojen vakionimet.
Eläviä kotimaisia julkkuja ei kaikkia muista eikä jaksa luetella, kun niitä on niin paljon.
-Harri
Noita hyviä linkkejä ovat esim. edesmennyt ystäväni Eki-setä (Suomen suurin nimikirjoituskokoelma), entinen työtoverini Suosikin ex-päätoimittaja Jyrki "Jyräys" Hämäläinen (lue Suosikit 1968-2003) ja entinen työtoverini Rita Tainola (lue juorupalstat 1970-luvulta lähtien).
Ja itse olen kätellyt tuolta alalta ulkomaisista mm. Jon Bonjovin, Lemmy Killmisterin, Iggy Popin, Baccaran tytöt, Robert Gordonin, Link Wrayn, Jonathan Ritchmanin, Deborah Harryn, James Brownin, Dizzy Gillespien, Chuck Berryn, Jerry Lee Lewisin jne.
Ja kotimaisista mm. Tapio Rautavaaran, Tauno Palon, Esko Nikkarin, Veikko Lavin, Junnu Vainion, Baddingin, Cisse Häkkisen, Albert Järvisen, Gösta Sundqvistin, Tove Janssonin, Kalervo Palsan, Olli Lyytikäisen, Arto Mellerin, Armi Ratian jne. vain muutamia jo edesmenneitä mainitakseni. (tunteekohan nuorempi polvi edes noita kaikkia).
Plus suunnilleen kaikki -70-80-lukujen suomalaiset rockmuusikot ja -bändit ja samojen vuosikymmenien juoru- ja kulttuuripalstojen vakionimet.
Eläviä kotimaisia julkkuja ei kaikkia muista eikä jaksa luetella, kun niitä on niin paljon.
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
WHOAaa.. !!!Kalervo Palsan

Tämä jo sykähryttih.. Siinä oli yksi. Niin. http://images.google.fi/images?hl=fi&q= ... Etsi+kuvia

Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
-
Jos mä alan noita omiani erittelemään ja personoimaan, niin voidaan palata asiaan tämän vuoden lopulla.... aikaisintaan :-)Jone-51K kirjoitti:Homma pelaa kun alkaa noita ihan personoimaan ja skannaa kaikilta elämänaloilta
Mutta ihan pikaisella miettimisellä listasta voisi tulla kyllä aika mielenkiintoinen alkaen Marilyn Monroesta Leonid Brezhneviin, mm. Jimi Hendrixiä ja John Lennonia unohtamatta.
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
Näin juuri. Maailma suorastaan kutistuu käsiin!harri kirjoitti:Jos mä alan noita omiani erittelemään ja personoimaan, niin voidaan palata asiaan tämän vuoden lopulla.... aikaisintaan :-)Jone-51K kirjoitti:Homma pelaa kun alkaa noita ihan personoimaan ja skannaa kaikilta elämänaloilta
Mutta ihan pikaisella miettimisellä listasta voisi tulla kyllä aika mielenkiintoinen alkaen Marilyn Monroesta Leonid Brezhneviin, mm. Jimi Hendrixiä ja John Lennonia unohtamatta.
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
No ei ehkä pysty paremmaksi pistämään, mutta olen kätellyt (nimeä ei mainita) henkilöä joka on kätellyt Mannerheimia, joka on kätellyt Hitleriä. Alkaa valjeta minullekin tämä maailman kutistuminenharri kirjoitti:Näinpä taitaa käydä:Jone-51K kirjoitti:Noilla pääsee jo kuuhun..
edit: siis Harrin top3lla.
Harri > Urho Kekkonen > Richard Nixon > Neil Armstrong
Pistäkää paremmaksi :-)
-Harri

-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Minä en olisi noin pitkälle osannut edes ajatella, mutta sama ketju löytyy itseltäJone-51K kirjoitti:jminä > Pauli Jyrälä > Renny Harlin > Bruce Willis

Ei kyllä oma mielikuvitus jotenkin tähän aikaan päivästä nyt niin hyvin kulje, että tosta osaisi jotain lähteä heittelemään. Työn puolesta noita kyllä varmasti useitakin löytyisi.
-
Tarkemmalla miettimisellä niin mullakin (heh, täähän on hauskaa).mikas kirjoitti:No ei ehkä pysty paremmaksi pistämään, mutta olen kätellyt (nimeä ei mainita) henkilöä joka on kätellyt Mannerheimia, joka on kätellyt Hitleriä.
Ja nokitukseksi tällä kierroksella nyt vaikkapa Isä Aurinkoinen ja Mao.
Ketjut:
Harri > Urho Kekkonen > Carl Gustav Emil Mannerheim > Adolf Hitler
Harri > Urho Kekkonen > Nikita Hruštšev > Josif Stalin
Harri > Urho Kekkonen > Richard Nixon > Mao Tse Tung (Mao Zedong)
Urkki on näköjään hyvä "linkkimies" :-)
Ja tää on näköjään sellainen skaba, jossa iästäkin on jotain hyötyä.
-Harri
-
-
-
Viesti Kirjoittaja paviaani »
Tähän rimpsuun en malta olla vastaamatta vaikka polkuni onkin hieman samaa osastoa kuin Janne Hongistolla, terveisiä Tarjan yksityiskutsuilta Kultarannasta!

Macbook Pro" — 2.2 GHz — 2 Gt — 320 Gt — OS X 10.5.6 Leopard
iPhone 3G 16Gb
iPod — 20GB
iPod nano — 2GB
iSight
iMac 233 MHz
Belkin EyeTV
+ kaiken ja laista Apple sälää
iPhone 3G 16Gb
iPod — 20GB
iPod nano — 2GB
iSight
iMac 233 MHz
Belkin EyeTV
+ kaiken ja laista Apple sälää
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Koitetaas tällasia:
Meikä -> John Vikström -> paavi Johannes Paavali II (tässä ketjussa kolmas kättely onkin varmaan Jumala!)
Meikä -> X -> Romanian prinssi Radu -> appensa Romanian (entinen) kuningas Mikael
Meikä -> eräs Jonathan -> isänsä -> Roman Abramovich
Meikä -> John Vikström -> paavi Johannes Paavali II (tässä ketjussa kolmas kättely onkin varmaan Jumala!)
Meikä -> X -> Romanian prinssi Radu -> appensa Romanian (entinen) kuningas Mikael
Meikä -> eräs Jonathan -> isänsä -> Roman Abramovich
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Pate K »
Minä->Juha Mieto-> presidenttejä, urheilijoita jne.
Kalervo palsan mökki, jossa hän asui ja maalasi on osittain kaverini tontin puolella(eli olivat naapureita).
edit: Niin, ja itse olen asunut Einari Junttilan kotitalon naapurissa ja tavannut hänen tyttärensä eli minä->Junttilan tytär->Junttila
Kalervo palsan mökki, jossa hän asui ja maalasi on osittain kaverini tontin puolella(eli olivat naapureita).
edit: Niin, ja itse olen asunut Einari Junttilan kotitalon naapurissa ja tavannut hänen tyttärensä eli minä->Junttilan tytär->Junttila
-
Viesti Kirjoittaja Aries »
Minä -> kadetti X -> varmaan 2/3 armeijan isoista herroista
Onko tämä "kolmen kättelyn logiikka" muuten jotain sukua "viiden kaverin ringille"? Sen idea on siis se, että tunnet 5 ihmistä, jotka tuntevat myös 5, jne. ja lopulta kaikki ovat kavereita keskenään
EDIT: olen (kaukaista) sukua Seppo Rädylle![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Onko tämä "kolmen kättelyn logiikka" muuten jotain sukua "viiden kaverin ringille"? Sen idea on siis se, että tunnet 5 ihmistä, jotka tuntevat myös 5, jne. ja lopulta kaikki ovat kavereita keskenään
EDIT: olen (kaukaista) sukua Seppo Rädylle
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Kipu on tunne, kun heikkous poistuu ruumiista
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka