Itse olen ainakin yrittänyt pitää ryyppyreissut ja harratusreissut selvästi erillään. Jokus keikkeareissuista tulee mainittuja ryyppyreissuja. Kehittämispäiville en osallistu.
[Edit] Alkuperäinen linkki korjattu. Lue koko juttu linkistä tai kallekilpoisen viestistä.
Viimeksi muokannut NeliX4, 23.3.2007 klo 1.19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itse olen ainakin yrittänyt pitää ryyppyreissut ja harratusreissut selvästi erillään. Jokus keikkeareissuista tulee mainittuja ryyppyreissuja. Kehittämispäiville en osallistu.
Tarkoitit varmaankin tätä kuvaa:
[img]oikeakuva[/img]
EDIT: Poisitin isot kuvat.
Viimeksi muokannut kallekilponen, 24.3.2007 klo 3.31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
Minun puolesta miehillä voisi ollakin tuollaisia ryyppyviikonloppuja kerran kaksi vuodessa. Kunhan ei joka viikonloppu. Kunhan minun ei tarvitse osallistua, olla kuskina, passata krapulaista tai olla kuuntelemassa niitä juopuneiden hölinöitä. Eikä biletetä siellä missä minä asun! Saisi olla senkin aikaa rauhassa kotona ja yksin. Olkaa hyviä vaan.
Olenkohan ollut väärässä seurassa? Ehkä. Em. ongelmia esiintyi kyllä lähinnä eksän kanssa, nykyisen kanssa ei ole ongelmia (toivottavasti). Äänestin jo aiemmin.
Kerran vuodessa pyritään pitämään kavereiden kanssa juuri tuollainen 2 päivän ryyppyreissu, jolloin mennään jonnekin korpeen jonne ei sivulliset eksy.
Vaimot ja vaimokkeet ovat aina ymmärtäneet että miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä. 8)
Ja kaksi päivää juuri siksi että "toinen päivä on parasta mitä rahalla saa".
Tuo iPrattin mainitsema toinen päivä on mielenkiintoinen, ja olen alkanut niitä välttää viimeiseen asti. Ensin on sellainen kuolematon olo. Ei mene viina päähän. Sitten seuraavana päivänä kyllä huomaa olevansa vähemmän yliluonnollinen, ja etenkin sitä seuraavana yönä. Ns liskojen yö. Hikeä pukkaa. Taitaa olla jo vuosia edellisestä kokemuksesta.
grafiitti kirjoitti:Ai, sinäkin olet huomannut tuon ryyppyreissun elähdyttävän vaikutuksen?
Joo, kai sitä niinkin voi sanoa Kunhan eivät minulle valita huonoa oloaan, en minä käskenyt niin paljon juoda, kaikkea sekaisin ja vielä seikkailla siellä mökin huussin katolla... Arvattavin seurauksin. Sitä saa mitä tilaa 8)