Oma sonyericsson T630 ja kuvauskohteena 50 sentin kolikko puupöydällä:

Viesti Kirjoittaja maukku92 »
Viesti Kirjoittaja alucard »
TheKraken kirjoitti:K800i:llä näpätty täysin muokkaamaton kuva (pienennetty tosin n. vajaaseen puoleen originaalista). Vähän valotusta olisin tuosta korjannut, mutta muuten ihan kiva:
Kissan kuva
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Siinä linkkiä!alucard kirjoitti:Tämä alkaa jo olla sen verran hyvälaatuinen, että kysynkin kuinka paljon hintaa löytyy tämän kuvan ottaneella kännykällä?
Viesti Kirjoittaja alucard »
Kyllä tuo vielä tämänhetkisen budjetin yli on. Alkaa katsos vanha takkuilemaan, joten katselen jo uutta...Viizei kirjoitti:Siinä linkkiä!alucard kirjoitti:Tämä alkaa jo olla sen verran hyvälaatuinen, että kysynkin kuinka paljon hintaa löytyy tämän kuvan ottaneella kännykällä?
http://www.puhelinkioski.fi/product_details.php?p=361
Edit. Onpa halpa verrattuna siihen paljonko se maksoi pari kuukautta sitten. Satasella pudonnut hinta.
Viesti Kirjoittaja iPratt »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Cyclefrenia »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Tuollaisia kaakeleita mäkin ajattelin laittaa uuteen kyökkiin. Pitää varmaan lähettää kännykkäkuva, jahka remontti on valmis.amanita kirjoitti:Meilläpä on monta yhteistä juttua! ......paitsi NUO kaakelit ovat MINUN!
Jokos se remontti on alkanut? Kiva kuulla, että valintani miellyttää muitakin!Maza kirjoitti:Tuollaisia kaakeleita mäkin ajattelin laittaa uuteen kyökkiin. Pitää varmaan lähettää kännykkäkuva, jahka remontti on valmis.amanita kirjoitti:Meilläpä on monta yhteistä juttua! ......paitsi NUO kaakelit ovat MINUN!
Viesti Kirjoittaja Maza »
Parin viikon päästä mä päästän lekan valloilleen ja uutta pitäis olla kesäkuun alulla.amanita kirjoitti:Jokos se remontti on alkanut? Kiva kuulla, että valintani miellyttää muitakin!Maza kirjoitti:Tuollaisia kaakeleita mäkin ajattelin laittaa uuteen kyökkiin. Pitää varmaan lähettää kännykkäkuva, jahka remontti on valmis.amanita kirjoitti:Meilläpä on monta yhteistä juttua! ......paitsi NUO kaakelit ovat MINUN!
Saatat lihoa....Maza kirjoitti:]Parin viikon päästä mä päästän lekan valloilleen ja uutta pitäis olla kesäkuun alulla.
Jonkin aikaa pitää yrittää elää jääkaappi olohuoneessa sohvan vieressä, mitenköhän mä pärjään...