Mahtuvatko nuo in-ear-kuulokket myös pieni korvaiselle? Tai osaako joku suositella jotain muita malleja. Noita Koss Spark Plug kuulokkeita tänään katselin Markantalossa, mut vielä ostanut.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Riina »
Viesti Kirjoittaja JAK »
Viesti Kirjoittaja Skarsnak »
Viesti Kirjoittaja alspe »
Ne Koss Spark Plugit ovat paskat. Halvimmillaan niitä myydään 16,90 euroon. Osta ne Sonyn ex-71 tms. joku 50 euroa. Musiikissa on oikeasti todella paljon muutakin kuin basso, ellet sitten ole jokin trancemiesSkarsnak kirjoitti:Kolme viikkoa koeajanut Spark Plugeja sisään. Osta in-earit (tykkään eristyksestä), mutta älä Plugeja (en tykkää laadusta). Noissa Spark Plugeissa äänenlaatu on jotenkin todella tunkkainen, tai sitten mulla vaan on vaativaiset korvat. Bassot toistuvat aivan liian voimakkaana kaiken muun kustannuksella. Edes EQ:n säätäminen ei auta riittävästi. Omiin koriviini eivät oikein edes asetu kunnolla, sisällä olevat pienet muoviputket painaa korvakäytävää jos napit tunkee liian syvälle ja eristys on aika heikko jos taas ei tunge. Eristyksen heikkoutta kuvaa se, että mielestäni tuulen humina korvissa fillarilla polkiessa vaan lisääntyy plugien kanssa, voimakkaammaksi kuin ilman mitään korvanappeja.Hyvänä puolena voin kyllä sanoa, että äänenvoimakkuutta on saanut tiputtaa runsaasti.
IE (hyi hyi, eipäs ajatella rumia. sitä selainta siis) kuume jäi, mutta Plugit tuottivat kyllä pahan pettymyksen.
Täytyy vielä kokeilla, jos korvatulppamodaukset auttaisivat yhtään parantamaan plugien laatua. Nappien selkämyksessä olevat pienet reiät jo kokeilin teipata umpeen, mutta suurta vaikutusta en havainnut.
No kun mä olin toivonut et siellä storessa ois ollu vaikka niitä mun kaipaamia t-paitoja jne.. Mut kun ei, niin ei. Niin pitää nyt jotain keksiä, onpahan sit "itse" lontoosta ostetut.JAK kirjoitti:Mitä sitä siskoa vaivaamaan. Yli satasen ostokset tulevat ilman kuluja kotiin.Riina kirjoitti:Mä oon tullu siihen tulokseen et katselen apple storesta kuulokkeita ja tuotatan siskolla lontoosta jotkut niistä. Ei täällä maaseudun citissä mitään kunnollisia kuulokkeita löydy
Viesti Kirjoittaja DigiMon »
Viesti Kirjoittaja JAK »
Kysymys ei ole "hifistelystä" vaan musiikista. Eikä kannata epäillä jos ei ole kuin "paskaa" (=Ipodin alkuperäiset kuulokkeet) korviinsa työntänyt. Kun ostin kunnolliset kuulokkeet en viitsi enään autossakaan kuunnella CD:tä kun on niin "tunkkaiset" äänet. Autossa pitäisi olla vielä hyvät vehkeet (Bose). Vaan jos joku noilla Ipodin kuulokkeilla onnelliseksi tulee, mikä minä olen siitä asiasta väittelemään.DigiMon kirjoitti:Rohkenen myös olla eri mieltä näiden "hifistien" kanssa iPodin kuulokkeiden huonoudesta: ensinnäkin ne kannettavan soittimen kuulokkeet, joilla kuunnellaan pakattua musiikkia = ei hifistelyä. Ja toisekseen kyllä ne luokassaan ovat ihan hyvät, on paljon huonompiakin nappikuulokkeita tullut vastaan.
Viesti Kirjoittaja bryan »
Viesti Kirjoittaja JAK »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja dellflow »
Viesti Kirjoittaja Milk »
Viesti Kirjoittaja JAK »
Minä teetin Shureihin Finfonicilla korvaan valetut "korvatutit", niiden korvaan tunkeminen vasta hankalaa onkin, vaan eiköhän sekin tuosta ala sujumaan kun tekniikan oppii. Kävellyllä en vielä ole noi päässä ehtinyt käymään, mutta katsotaan ja kuunnellaan.dellflow kirjoitti:Itselläni on kanssa nuo Shuren e3c:t. Mahtavat kuulokkeet, vaikka jonkun sanoja lainatakseni nappien tunkeminen tuntuukin siltä, kuin kääpiö nussisi korvaan. Ainoa juttu, johon en vielä ole ihan tottunut on se, että esim. kävellessä kuuluu "huminaa" askelista ja muista. Paikoillaan ollessa ei mtn ongelmaa, mutta liikkuessa tuntee omat liikkeensä jonkinlaisena paineena tai vaimennettuna "bassona".
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”