Morjens,
Olen kokeillut melkein kaikkia kanavia pyrkien pysymään kaukana muista WLAN - kanavista (skannaten ensin muut verkot ja niiden kanavat) joita kyllä täällä HKI Etu-Töölössä riittää. Oma laajakaista on 10M Welho ja nopeustestissä ne toimii hyvin. Minulla on Airport Express (AE) kajareita useammassa huoneessa ja niissä kiinni (aktiivi)kajarit.
Olen luopumassa toivosta saada näin "halvalla" monihuonesysteemi; kerta kaikkiaan ääni pyki aina. Tänään päivällä (ihmiset töissä?) toimi suht. ok, mutta nyt illalla taas pätkii ihan hulluna.
Voiko tämä toimia? Toimiiko jollain muulla langattomalla systeemillä (Sonos tms.) paremmin, ts. onko AE jotenkin häiriöherkkä (aijuu, olen raksinut "häiriösietoisuuden").
Eli onko vaan tyydyttävä siihen, että jos pn paljon verkkoja ympärillä, niin langaton monihuonetoisto nyt ei vaan toimi?
Langattomasti ääni AE - kajariin-voiko olla ongelmatonta?
Kaikki ääneen ja musiikin tekoon liittyvä.
2 viestiä
• Sivu 1/1
-
Langattomasti ääni AE - kajariin-voiko olla ongelmatonta?
Viesti Kirjoittaja Sinuhe »
-
Viesti Kirjoittaja wero »
Hyvinpä ainakin itsellä toimii AE Etu-Töölössä. Toisaalta itselläni ei ole kuin yksi pari aktiiveja kiinni tuolla systeemillä. Juuri koskaan ei ole ääni pätkinyt, eikä ole häiriösietoisuuskaan käytössä. Onkohan siitä oikeasti mitään apua?
Muita verkkoja tosiaan löytyy pilvin pimein, eivätkä ne ainakaan tuota AE:ta täällä tunnu häiritsevän. Kannattaa koettaa laittaa asetuksista radiokanava kohtaan: automaattinen. Itse aiemmin koetin myös kartoittaa juuri optimaalista kanavaa, mutta totesin että tuolla automaattisella homma skulaa vähintään yhtä jouhevasti.
Muita verkkoja tosiaan löytyy pilvin pimein, eivätkä ne ainakaan tuota AE:ta täällä tunnu häiritsevän. Kannattaa koettaa laittaa asetuksista radiokanava kohtaan: automaattinen. Itse aiemmin koetin myös kartoittaa juuri optimaalista kanavaa, mutta totesin että tuolla automaattisella homma skulaa vähintään yhtä jouhevasti.
2 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka