Hei mistä johtuu, että kun asensin uuteen koneeseen kyseiset ohjelmat, niin vanhat sessiot avautuvat, mutta plugarit ei löydy sessiosta - "missing plugins or inactive"? Digidesign kansiosta löytyy kyllä asennetut plugarit ja iLok on kiinni koneessa. PT:n alkulatauksessa vilahtaa kyllä loading-vaiheessa kyseiset plugarirt listalla.
Edit: Ei myöskään löydy PT:n plugarilistalta.
Ja kyseessä siis Trillium Lane Labs-plugarit.
Apua kiitti!!
Protools/Music Production Toolkit/ kadonneet plugarit
Kaikki ääneen ja musiikin tekoon liittyvä.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Protools/Music Production Toolkit/ kadonneet plugarit
Viesti Kirjoittaja skin »
-
Re: Protools/Music Production Toolkit/ kadonneet plugarit
Viesti Kirjoittaja jussike »
skin kirjoitti:Hei mistä johtuu, että kun asensin uuteen koneeseen kyseiset ohjelmat, niin vanhat sessiot avautuvat, mutta plugarit ei löydy sessiosta - "missing plugins or inactive"? Digidesign kansiosta löytyy kyllä asennetut plugarit ja iLok on kiinni koneessa. PT:n alkulatauksessa vilahtaa kyllä loading-vaiheessa kyseiset plugarirt listalla.
Edit: Ei myöskään löydy PT:n plugarilistalta.
Ja kyseessä siis Trillium Lane Labs-plugarit.
Apua kiitti!!
Olisikos päässyt asentumaan PPC-plugarit Intel-koneeseen?
-
-
-
Siis mitä?skin kirjoitti:...mutta missä toimii kunnolla ja missä ei?
Jos Digidesign kertoo, että jokin on tuettu, niin sillon se toimii about 100%.
Itsellä siis toimii M-powered 7.1.1 + FW1814 10.4.8:n kanssa kunnolla jos se nyt jäi vielä epäselväksi.
10.4.10 -> 10.5.2 ei taida olla vielä lainkaan tuettu DD:n toimesta. Eli silloin toimivuus on tuurista kiinni.
-
Cool down man...
...nyt on siis eroteltava kaksi asiaa "tukea" ja "toimia". Mitä olen aikaisemmin itse lukenut ja jonkin verran myös kokenut, että kun uusi softa-/käyttisversio julkaistaan, niin niissä on aina joitain bugeja tms. Käyttäjien kokemukset yms. ajavat asiaa aina eteenpäin ja softa kehittyy ja "korjaantuu" eli alkaa oikeasti toimimaan. Mikäli olen tässä asiassa väärässä, niin menee sitten kokemattomuuteni piikkiin - siksi tässä nyt varovaisesti kyselenkin teiltä suomalaisilta ja suomenkielisiltä käyttäjiltä kokemuksianne.
Toinen täsmentävä asia oli se, että kyselin kuinka toimii 7.4 versio enkä suinkaan 7.1.1 koska se on itselläni (lukee tuolla alhaalla). 8)
...nyt on siis eroteltava kaksi asiaa "tukea" ja "toimia". Mitä olen aikaisemmin itse lukenut ja jonkin verran myös kokenut, että kun uusi softa-/käyttisversio julkaistaan, niin niissä on aina joitain bugeja tms. Käyttäjien kokemukset yms. ajavat asiaa aina eteenpäin ja softa kehittyy ja "korjaantuu" eli alkaa oikeasti toimimaan. Mikäli olen tässä asiassa väärässä, niin menee sitten kokemattomuuteni piikkiin - siksi tässä nyt varovaisesti kyselenkin teiltä suomalaisilta ja suomenkielisiltä käyttäjiltä kokemuksianne.
Toinen täsmentävä asia oli se, että kyselin kuinka toimii 7.4 versio enkä suinkaan 7.1.1 koska se on itselläni (lukee tuolla alhaalla). 8)
-
Cool down man...
-
Jeps.
Omien kokemuksien mukaan kun DD ilmoittaa, että jokin toimii niin silloin se toimii myös. Firma on hidas, ja toimiviksi ilmoitetut käyttisversiot junnaa reilusti myöhässä, mutta kun jokin viimein ilmoitetaan toimivaksi niin silloin se on testattu kunnolla.
Toolsissa tuo piirre on hyvin ärsyttävä, että järjestelmässä pitää olla pilkulleen tietyt versiot, että homma pelittää. Liekö huonoa koodaamista...
Digin sivut kertovat, että PT 7.4 toimii 10.4.9 -versiolla sekä HD, LE ja M-p -systeemeissä.
No, tämähän ei silti tee tarpeettomaksi kysyä käyttäjien toimivuuskokemuksia, joten katsotaan mitä muut sanovat.
Omien kokemuksien mukaan kun DD ilmoittaa, että jokin toimii niin silloin se toimii myös. Firma on hidas, ja toimiviksi ilmoitetut käyttisversiot junnaa reilusti myöhässä, mutta kun jokin viimein ilmoitetaan toimivaksi niin silloin se on testattu kunnolla.
Toolsissa tuo piirre on hyvin ärsyttävä, että järjestelmässä pitää olla pilkulleen tietyt versiot, että homma pelittää. Liekö huonoa koodaamista...
Digin sivut kertovat, että PT 7.4 toimii 10.4.9 -versiolla sekä HD, LE ja M-p -systeemeissä.
No, tämähän ei silti tee tarpeettomaksi kysyä käyttäjien toimivuuskokemuksia, joten katsotaan mitä muut sanovat.
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka