Digital Performer, anyone ?
Kaikki ääneen ja musiikin tekoon liittyvä.
3 viestiä
• Sivu 1/1
Digital Performer, anyone ?
Viesti Kirjoittaja Lare71 »
Oisko foorumissa muita DP 5 tai 6 käyttäjiä? Logic on ihan jees ja PT on standardi, mutta mulle DP on ehdoton...
-
Re: Digital Performer, anyone ?
Viesti Kirjoittaja MVi »
On AnaP ja joku muukin, nyt vois välillä kokeilla hakua oik ylänurkassa. Löytyy monta ketjua.
Hopeinen Omena -tuotteet: http://hopeinenomena.net/shop
-
Re: Digital Performer, anyone ?
Viesti Kirjoittaja Ana P »
Joo, täällä ollaan. Mulla jäi tuo 5nen aika vähälle käytölle, käytännössä hyppäsin suoraan 4sesta 6seen, kun en pihinä raaskinut lähteä 5seen, 4sellakin pärjäsi ihan hyvin. Yhden pikkuprojektin tekaisin 5sella 6sta odotellessa. 6sen Leveler on osoittautunut sen verran koukuttavaksi, että ei kauheasti tee mieli 5sta taikka 4sta avata. Proverbikin vaikuttaa lupaavalta, tosin en ole sitä vielä tarvinnut. 6.0ssa on tietenkin jotain pikku bugeja, jotka toivottavasti korjaantuvat pikku hiljaa, pitää yrittää ilmoitella niistä Motulle, mutta kun ei aina jaksa...Miksi muuten itse päädyit DPhen? Itse arvostin aikanaan ominaisuuksiin nähden edullista hintaa, keveyttä, varmatoimisuutta (mikä mainos...), ja nyttemmin sitä on jo niin tottunut siihen. Yksi mahtiominaisuus mun käyttöön on se, että otan kaikki palikat aktiiviseksi, ja nasautan fadein-outit ja crossfadet kerralla kaikkiin palikoihin. Mahtavaa ajansäästöä tv-sarjojen äänien nopeassa hilloamisessa! Sitten vaan käsin korjailet joitakin kohtia...
Ja onhan siinä vielä Vocalign, Pitchin korjailut, tyhjien välien fillailut, Beat-analyysiä, jotain softasynia, OMFit, jonkin tapaista ProTools-yhteensopivuutta, plugindelaycompensaatiot, jne...suurin osa ominaisuuksista on käyttämättä, sitä vaan tekee asiat mahdollisimman nopeasti niin kuin ennenkin. Makeinta onkin välillä löytää jotain uusia ja parempia(nopeampia) työtapoja, välillä manuaalin ja muiden usereiden juttujen kahlaaminen kannattaa! ![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)

![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka