Terve.
Sain juuri tänään itselleni mäkin. Olen erittäin tyytyväinen laitteeseen, mutta vielä on paljon opeteltavaa.
Minulle tuli eteeni nyt tällainen ensimäinen ongelma jossa on kyse tämän Line 6 Toneport ux2 asennuksesta. Siis tämähän on tuollainen podi, eli eräänlainen audio interface-laite.
Asennus alkaa aina tuon "pod farmin" asentamisesta ja tosiaan asennuksen loppuvaiheessa tulee erroria, "Järjestelmälaajennusta ei voida käyttää. Järjestelmälaajennus "System/Library/Extensions/Line6Audio.kext" on asennettu väärin. Yritä asentaa se uudelleen tai hanki tuotteen valmistajalta päivitys."
Ajattelin, että tässä on kyseessä se, että tuon asennuslevyn tiedostot ovat liian vanhoja tälle mac os x 10.6.2:selle. Pod farm oli tällä levyllä versiota 10.0.0 (muistaakseni).
No latasin sitten uusimman version pod farmista 1.11.0 ja asensin sen. Samaa erroria heittää tuossakin. En ymmärrä mikä tässä voi olla vikana.
Toivoisin, että saisin apua tähän ongelmaan, jos täältä vaikka sattuisi löytyä saman prosessin ajaneita ihmisiä paikalta.
Line 6 Toneport ux2 asennus MacBookiin.
Kaikki ääneen ja musiikin tekoon liittyvä.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
Line 6 Toneport ux2 asennus MacBookiin.
Viesti Kirjoittaja pelikaanipallo »
-
Re: Line 6 Toneport ux2 asennus macbookiin.
Viesti Kirjoittaja bryan »
Onhan toneport suoraan koneessa, eikä esim. hubissa ja muistelen, että ohjelma myös pitää asentaa ennen laitteen kytkemistä koneeseen.
-
Kyllä juu olet oikeassa, että itse ohjelma pitää asentaa ennen laitteen kytkemistä itse koneeseen
ja niin olen tehnytkin ja silti tulee tuota erroria. Lisäksi kone pyytää boottausta aina kun laitteen kytkee usb-porttiin.
ja niin olen tehnytkin ja silti tulee tuota erroria. Lisäksi kone pyytää boottausta aina kun laitteen kytkee usb-porttiin.
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Kyseessä on kernel panic (ruutu tummenee ja tulee pyyntö sammuttaa monella kielellä). Siellä on jotain pahasti pielessä ko. vehkeen ajureissa. Siitä tuo on oire.pelikaanipallo kirjoitti:Kyllä juu olet oikeassa, että itse ohjelma pitää asentaa ennen laitteen kytkemistä itse koneeseen
-
Niin siis tuon line 6 laitteen ajureissa ? Mitenköhän voisin selvittää tämän ongelman. Aina kun laitteen kytkee itse koneeseen kiini niin tuo kernel panic tapahtuu.TheKraken kirjoitti:Kyseessä on kernel panic (ruutu tummenee ja tulee pyyntö sammuttaa monella kielellä). Siellä on jotain pahasti pielessä ko. vehkeen ajureissa. Siitä tuo on oire.pelikaanipallo kirjoitti:Kyllä juu olet oikeassa, että itse ohjelma pitää asentaa ennen laitteen kytkemistä itse koneeseen
Tärkeintä tässä nyt olisi kumminkin saada tuo itse laite asennettua.
Kiitos kaikesta avusta tähän mennessä!
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Kannattaa varmaan ottaa Line6:n tukeen yhteyttä ja kysyä. Pahasti tuo näyttäisi siltä, että tuo uusinkaan versio ei ole kunnolla Snow Leopard -yhteensopiva.
-
Viesti Kirjoittaja Herra Rapu »
Line6:lla on vähän hämäläistä toi ajuritukimeininki OS X:n tuoreempien käyttisversioiden kanssa.
Tuolta löytyy apuja:
http://line6.com/community/docs/DOC-1576
Tuolta löytyy apuja:
http://line6.com/community/docs/DOC-1576
-
Re: Line 6 Toneport ux2 asennus MacBookiin.
kiitoksia paljon avusta!
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka