![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Käyttiksenä tällä kertaa OS 10.5 ja vuoden 2008 mallia MacBook
Viesti Kirjoittaja Fat Frog »
Viesti Kirjoittaja Ana P »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Ei niin, ellet sitä ennen tee tuota yllämainittua hommelia. Lataa tuo uusin versio, tsekkaa ja että tikussasi on varmasti se lisenssi. Jos kaikki on päiväntasalla niin Cubase aukeaa. Liian vanha Syncrosoftin tikkusofta ei avaa ohjelmaa. On myös mahdollista että tikku on fyysisesti rikki. Tosin se on melko harvinaista. Yhden olen eläissäni saanut kyllä rikki mutta se viettikin yön samariinilasissaFat Frog kirjoitti:Ongelmana mulla on siis se, että Cubase 4 Studio ei löydä tuota Steinberg Key:tä.
Viesti Kirjoittaja Jimmy »
Viesti Kirjoittaja atheos »
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
No eihän se silloin tulee mitenkään toimimaan niin kuin tuossa aikaisemmassa viestissä kerrottiin.Fat Frog kirjoitti:Ei vaan millään onnistu. Oon tehny kaikki jutut mitä videossa neuvottiin... Tikku on ostettu erikseen. Eli ei oo tullu softan mukana.
No mitenkäs sitten onnistuisi?Cathi777 kirjoitti:No eihän se silloin tulee mitenkään toimimaan niin kuin tuossa aikaisemmassa viestissä kerrottiin.Fat Frog kirjoitti:Ei vaan millään onnistu. Oon tehny kaikki jutut mitä videossa neuvottiin... Tikku on ostettu erikseen. Eli ei oo tullu softan mukana.
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”