Mistä ihmeestä tuo voi johtua? Olen asentanut Logicin niin, että valittuna on kaikki paitsi se 20GB:n Sound Effects -kakku sekä Apple Loopsit. Eihän tuon pitäisi vaikuttaa? Ei se myöskään herjaa mitään asennuksen aikana.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja thesetimes »
Viesti Kirjoittaja johannesw »
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Jos en ihan väärin muista niiden sijainti on muuttunut versioiden väliltä. Spotlight ei varmaan löydä niitä siksi, koska ne on Libraryn alla. Täytyy käydä lisäämässä Library Spotlightin etsittyjen kansioiden listalle.thesetimes kirjoitti:Really? I'm the only one?
Tässä puhutaan samasta pulmasta...http://discussions.apple.com/thread.jsp ... ID=2383769
Mites tää tapahtuu, oon välillä ihmetelly kun se ei etti kaikista paikoista...spiidi78 kirjoitti: Täytyy käydä lisäämässä Library Spotlightin etsittyjen kansioiden listalle.
Joo, ei mullakaan toimi. Outoa on se, että ne yhdessä vaiheessa kyllä TOIMIVAT ja löytyivät ihan oikein! Taidan kokeilla asentaa tuon uudestaan. Käytössä versio 9.1.1.johannesw kirjoitti:Mites tää tapahtuu, oon välillä ihmetelly kun se ei etti kaikista paikoista...spiidi78 kirjoitti: Täytyy käydä lisäämässä Library Spotlightin etsittyjen kansioiden listalle.
Tiksis, aina välillä joutuu sieltäkin jotain hakemaan, viimeks väriprofiileita... manuaalisesti piti ettiäthesetimes kirjoitti: Spotlightin hakua muokataan seuraavasti. Opin tämän itsekin vasta eilen. Paina Cmd+Alt+Space (avaa Finder-ikkunan). Klikkaa oikeassa laidassa olevaa 'plussaa'. Vaihda "Kind"-valikosta valinta "Other...". Ruksita sieltä "System Files". Tämän jälkeen myös järjestelmätiedostot on haettavissa. Vaihda "Kind"-valikosta tuo "System Files", ja seuraavasta valikosta "are included". Nyt voit hakea (tässä ikkunassa) myös Libraryn sisältä.
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”