Eli kaikki lähti siitä, kun siirsin kotijaolla (mitä olen tehnyt pitkään ilman ongelmaa) musaa toiselta koneelta mun Macbook tunesiin. Homma yhtä-äkkiä pysähty ja ei siitä toenut noin tunnin odotuksen jälkeen muulla, kuin koneen boottauksella.
Sitten kävi niin, että iTunesta avatessa tulee virheilmoitus "Tuntematon virhe 13010 iTunesia ei voi avata" Joo olen poistanut tunesin kaksi kertaa + siis asentanut uusiksi. Ajanut kaikki levyn oikeuksien tarkastukset ja korjaukset etc.. ja koneessa on kaikki uudet päivitykset olemassa.
Eli mikään ei auta, vaikka kuinka poistaa ja asentaa tunesin niin sama virheilmoitus aina. Kysymys siis:
1- miten mun pitää poistaa vanhat "jämät" jostain (mitä en tiedä missä), jotta saan tunesin vanhat roikkuvat virhefilet pois
2. Tai onko muuta mitä voisi kokeilla, jotta asennus ja aukaisu toimii?
Eli siis millä ihmeellä saa taas homman pelitämään? Tarttis vaan pikkuhiljaa alkaa päivittään iPodeja.. ja ei viittisi niitä uudelleen formatoida Windows yhteensopivaksi - kun tuossa win koneessa nyt pelittää, mutta ei se ymmärrä noita mac alustettuja podeja..
Kiitos etukäteen hyvistä vinkeistä - toivottavasti nyt ei tartte kuitenkaan alkaan koko konetta asentaan uusiksi!
Ja kivaa kesänjatkoa kaikille
T. Karppa