Moro!
Osaako joku sanoa missä vika:
Olen törmännyt useammassa projektissa pariin erittäin ärsyttävään ongelmaan.

Jos sahaan samaa projektia useamman päivän raitoja 50-70 ja plugarilista on kattava. Kone pyörii mainiosti mutta jos teen jonkun liikkeen nopeasti esim: painan play ja sitten stop pari kertaa peräkkäin ja aloitan soitannan alusta niin saattaa tulla ilmoitus Logic pro crashed! Ohjelma kaatuu siihen ja saan rukoilla että joku varatiedostoista toimisi, jos nekään. Toinen vaihtoehto on että projektia sahatessa taas useamman päivän kaikki toimii hienosti kun huomaan että siirtäessä jotain wavia työpöydällä ääntä ei tule enää siirron jälkeen...painan cmd/z ja kaikki toimii taas mainiosti, kun taas kokeilen siirtää tai kopioida, sama ongelma toistuu. Olen joutunut pyöräyttää biisin filet MAcbook pro:n kautta ja laittaa biisinnimet eri nimellä jotta ne toimisi kun taas syötän ne takaisin Mac prohon. Nyt samoja ongelmia on ilmestynyt läppäriin joissa molemmissa on sama versio logic pro 8:sta.
Onko mahdollista että ostamani Logic pro 8.0.2 on jotenkin viallinen kappale.??? vai onko 8.0.2 jotenkin niin susi versio että kannattaa päivittää 9:siin. Suurin osa kavereista työntää menee kivuttomasti kyseisellä ohjelmalla ja mulla tuntuu olevan ongelmia enemmän kuin tarpeeksi. Kone toimii muuten mainiosti eikä mikään muu softa, Cubase, ableton jne takkuile niin kuin tämä logic.
Mac pro on: Mac Pro 2x 2.66GHz Quad-Core Intel Xeon 2007, 8GHZ Memory
Läppärinä:Macbook pro 15" 2,53 4ghz Memory
Logic 8.0.2
Kiitos etukäteen...
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mac Pro 2x 2.4GHz Quad-Core Intel Xeon “Westmere” (8 cores), Logic Pro 9.1.5, Cubase 6.0.5, Macbook pro 15" 2,53ghz
RME Fireface 800, Iphone 5 16gb, Ipad 16gb.