Uusi GUI ja 20h demoaikaa optioplugeilla. Mahtavaa.
PowerCore 2.0
TC PowerCore 2.0
Kaikki ääneen ja musiikin tekoon liittyvä.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
TC PowerCore 2.0
Viesti Kirjoittaja Jone »
-
Re: TC PowerCore 2.0
Viesti Kirjoittaja Tuppu »
Joo ei vaan toimi kuin uusimmilla mk2-malleilla ja firewire-malleilla. Lisäksi demot saa käyttöön vain tc:n omista plugareista, eli virusta, v-stationia ja sonyja ei saa käyttöön demoina, jotka kestävät 20h. Tosin hyvä puoli universal audion demoihin nähden noissa on se, että tuo 20h vajenee vain kun plugaria käyttää ja sen kautta kulkee ääni.
-
Tottapa tuo.. savustaavat urakalla noita vanhoja pois markkinoilta erilaisin kampanjoin jne.. Täytyy sanoa että on se vaan "vakio" tuo hyvien vempainten lista. Virus on mulla Virus TI desktop, V-station on SuperNova II ja sonyt löytyy Sonyn pöydästä. Tosin ominaisuuksethan noissa on vähän eri. Mutta TC:llä Sony EQ hakkaa musta ite pöydän eqn ominaisuuksillaan.. Tuo demoaika on tosi jees! jos en väärin muista niin noihin isoihin TC myllyihin voi ostaa lisenssiaikaa tietyille ominaisuuksille ilman että osta koko lisenssiä. System 6000 ja M5000... Mulla ois haaveena se Restoration 2 ja MD3 PowerCorelle, pitää vaan säästää.
-
Viesti Kirjoittaja T-P »
Ja meinaatko, ettei UAD-1:n demoefektien läpi kulje ääni kun esim. biisin bouncaa. Mielestäni olen joskus kokeillut ja kyllä demokäytön aikana voi käyttää jotain mukavaa plugia, bouncaa raidan, importtaa sen uudestaan biisiin sisään ja efektoitu raita on vielä käytössä vaikka demoaika olisi mennyt umpeen...vai oleko mä niin kuuro että olen ollut siinä luulossa että ääni menee plugin läpi?Tuppu kirjoitti:Tosin hyvä puoli universal audion demoihin nähden noissa on se, että tuo 20h vajenee vain kun plugaria käyttää ja sen kautta kulkee ääni.
-
Ei kun Tuppu meinaa että TC demoajan kuluminen "pysähtyy" kun efekti ei ole päällä. Eli nyt avatty demoaika voi olla messissä vaikkapa vielä heinäkuussa jos vaan käyttää ajan säästeliäästi. UAD ym.. kun pamauttaa käyntiin niin toki ne toimii kuin ostettu, mutta demoajan kulumista ei pysäytä mikään.
-
Viesti Kirjoittaja T-P »
Juu, ymmärsin, esim. Amadeuksen demo versio on voimassa 14 päivää ja se tarkoittaa, että sitä voi käyttää 14 päivänä, vaikkapa joka kuun ensimmäisenä päivänä 14 kuukauden ajan, kun taas UAD-1:n demot menevät umpeen tasan 14 päivän päästä siitä kun kyseistä hörpötintä on käytetty!
-
Viesti Kirjoittaja Tuppu »
Joo, nimenomaan tätä tarkoitin. Esim. mulla dimension-d:n demoaika ikäänkuin varkain meni loppuun, enkä kerennyt kuin 2 kertaa pikaisesti testaamaan muiden kiireiden takia. UA:lta tosin jos kysyy sähköpostilla, niin voivat tietyissä tapauksissa resetoida tuon demoajan kaikkiin plugareihin, mutta eivät sitä varmasti usein tee. Olisi hyvä, jos UAD:n control panelissa olisi joku toiminto, että voisi pysäyttää demoajan, jolloin voisi palata myöhemmin testaamaan demoa. Tuo TC:n systeemi käy ainakin mulle tosi paljon paremmin.Jone-51K kirjoitti:Ei kun Tuppu meinaa että TC demoajan kuluminen "pysähtyy" kun efekti ei ole päällä. Eli nyt avatty demoaika voi olla messissä vaikkapa vielä heinäkuussa jos vaan käyttää ajan säästeliäästi. UAD ym.. kun pamauttaa käyntiin niin toki ne toimii kuin ostettu, mutta demoajan kulumista ei pysäytä mikään.
Hyvä juttu toi, että MD3:sta voi ajaa 20 tuntia. Siinä ajassahan voi masteroida jo muutaman biisin ihan hyvin. Toivottavasti tuo vanha md3-demo toimii vielä edelleen sitten, että sillä voi ensin testata ja säätää asetukset kohdalleen (pätkii ääntä 20 sekunnin välein) ja käyttää sitten tuota 20 tunnin demoaikaa toisesta plugarista varsinaiseen exporttiin.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Tosiaan hieman härskiä toi TC:n meininki vanhojen powercorejen käyttäjien suhteen. Ikäänkuin ne pakotettaisiin vaihtamaan. En ymmärrä, mikä noissa uusissa demoissa voisi estää, että ei toimisi vanhoilla. Ehkä ne lataa jotain turhaa roinaa kortin muistiin, mikä olisi tietenkin hieman huono juttu...
Mielenkiintoista kuulla toi viimeinen lause. En oo koskaan oikeeta sonyn tiskiä testaillu. Tuon Eq:n hommasin powercorelle joskus 1.5 vuotta sitten ja se on osoittautunut kyllä erittäin toimivaksi. Joo ja mietin tuota v-stationin hommaamista powercorelle silloin kun se tuli, mutta 1 plugin / dsp ja monotimbraalina vielä ei oikein houkuttele. Siispä hommasin myös Supernova2 -räkin. Sitä olikin hieman ikävä, kun aikoinaan möin Supernova2-keybbiksen pois.Jone-51K kirjoitti:Täytyy sanoa että on se vaan "vakio" tuo hyvien vempainten lista. Virus on mulla Virus TI desktop, V-station on SuperNova II ja sonyt löytyy Sonyn pöydästä. Tosin ominaisuuksethan noissa on vähän eri. Mutta TC:llä Sony EQ hakkaa musta ite pöydän eqn ominaisuuksillaan..
Virus powercoresta tuntuu polyfonia loppuvan hieman turhan usein, minkä vuoksi olen miettinyt TI:tä, mutta antaa accessin hioa ne ajurit ja se itse synan os myös toimiviksi, ennenkuin heittäydyn mukaan. Oletkos muuten käyttänyt tuota TI Desktoppia ihan sillä usb-jutulla plugarina ja pystyykö konetta kuormittamaan paljon, ettei usb ala pykiä? Olen yrittäny selvittää sitä, kuinka paljon se vie koneen omia resursseja toimiakseen, mutta mistään ei oikein tahdo saada luotettavaa vastausta.
-
Ikävä kyllä driver on vielä ihan pas** osx-softa on sinänsä ok. PC llä pelaa molemmat ok. Käytän niin että "remote" ohjaan osx:llä, mutta soitan midillä+audioulostuloilla. USB pätkii ja paukkuu ja latenssi on melkein 1vrk. Mutta se soundi...uuuh
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka